8 Cunsiglii Realisti per Aumentà a Produzione di Latte Maternu
Cuntenutu
- 1. Cumincià à allattà prima
- 2. Ammaistà à dumanda
- 3. Cunsiderate u pumping entre l'alimentazione
- 4. Stà idratatu
- 5. Pruvate à riduce e distrazioni
- 6. Verificate cù u vostru duttore nantu à l'alimenti naturali di lattazioni
- 7. Uttenite aiutu se ne avete bisognu
- 8. Evite l'alcohol è utilizate medicazione cun prudenza
- Purtà si
Sè site incinta o un novu parente, a preoccupazione hè probabilmente una parte standard di a vostra rutina. Ci sò tanti risichi percepiti è "must-dos" chì pare impossibile esse perfettu in tuttu. (Spoiler: Ùn ci vole micca à esse!)
Ci preoccupemu di i calendarii di vaccinazione è di e reazzioni negative. Ci preoccupemu di e febbre, di a tosse, di l'eruzione è di i primi denti. È quandu i nostri criaturi sò novi in u mondu, ci preoccupemu di allattà.
Trà ingurgimentu, capisce u fermu, è adattassi à un novu prugramma di infermiera esigente, l'allattamentu pò esse un'esperienza intimidante. Parechji genitori novi si dumandanu ancu, pruduceraghju abbastanza latte per nutrisce u mo zitellu?
Mentre hè una preoccupazione cumuna, e probabilità sò belle chì a vostra pruvista di latte sia bè. Lasciate chì u vostru zitellu sia a vostra guida. Anu periodi attenti è attivi? Cambiate regularmente i pannolini bagnati è poveri? U vostru zitellu criscia di pisu quandu i purtate à u duttore?
Quessi sò tutti segni chì u vostru zitellu hè nutritu currettamente.
Quandu u vostru chjucu cresce, prubabilmente noterete cambiamenti in a vostra pruvista di latte. Ùn pudete più sperimentà un sintimu di pienezza, o forse u vostru zitellu solu infermiera per cinque minuti più o menu à a volta. Cambiamenti cum'è quessi sò nurmali, è ste fluttuazioni ùn sò di solitu un segnu di una diminuzione di l'offerta.
In fattu, secondu a La Leche League International (LLLI), i cambiamenti in a vostra pruvista ponu esse un'indicazione chì voi è u vostru zitellu simu simpliciamente diventati più sperimentati è abili à allattà.
U vostru corpu s'hè adattatu à e dumande di u vostru zitellu, è u vostru zitellu diventa un pocu espertu in a rimozione efficiente di u latte.
Finu chì u vostru criaturu prospere, ùn duvete micca preoccupassi di una pruduzzione inadegwata di latte. Eccu ottu cunsiglii per mantene a vostra pruvista di latte ferma mentre u vostru criaturu cresce.
1. Cumincià à allattà prima
Se sì capace, hè impurtante di cumincià à allattà in a prima ora dopu u partitu. Quelli primi ghjorni ponu esse cruciale per custruisce una pruduzzione adatta di latte à longu andà.
Aiuta ancu à stabilisce quella cunnessione impurtante pelle à pelle è à assicurà chì u zitellu riceva u calostru super prutittivu, o "primu latte", riccu in anticorpi è cumpunenti immunologichi.
Dopu à a prima ora, vularete infirmià 8 à 12 volte à ghjornu in i primi ghjorni. Quandu si principia prestu, sarete più prubabile di allattà solu è per più mesi, secondu u.
2. Ammaistà à dumanda
Pruduce latte maternu hè un scenariu di offerta è dumanda. U vostru corpu produce a vostra pruvista di latte in risposta à a dumanda di u to zitellu.
In i primi mesi, allattate cum'è spessu è finu à chì u zitellu vole. Più u vostru criaturu "dice" à u vostru corpu per fà latte, più latte ferete. L'allattamentu à a dumanda hè probabilmente u modu u più veloce per aumentà a vostra offerta.
In i primi mesi, puderete nutà chì u vostru zitellu si nutrisce in cluster, o vole infirmià assai spessu in un periodu stabilitu di tempu. Ogni criaturu hè diversu, ma avarete prubabilmente rimbombu in a so necessità di nutrisce spessu durante i spurts di crescita o attraversendu vari stadi di sviluppu.
A dumanda aumentata vi farà sapè à u vostru corpu per pruduce più latte per seguità i bisogni di u to babbu.
Alcuni novi criaturi anu bisognu di un pocu coassing per allattà spessu. Se u vostru neonatu pare addurmintatu in più o ùn produce micca feci tantu spessu (duvianu avè trè o quattru à ghjornu per 4 ghjorni), pruvate à stimularli cun cuntattu pelle à pelle è alimentazioni regulare per aiutà à stabilisce u latte furnitura.
3. Cunsiderate u pumping entre l'alimentazione
Svuotà spessu i vostri seni (da l'alimentazione o da l'alimentazione è seguitu cù una pompa), pò signalà à u vostru corpu di pruduce più latte. Sviutà i seni dice à u vostru corpu di cuntinuà à fà più latte per riempialli torna.
Aghjunghjendu una sessione di sera o prima matinata in allattamentu o in una sessione di pumping pò aiutà.
Se pompate, pudete ancu vulè cunsiderà un doppiu pumping (pumping both seni in u stessu tempu), chì questu puderà aumentà u latte chì pruduce secondu un studiu di u 2012.
L'attu di "pumping hands-on" pò ancu aiutà à pruduce più latte durante una sessione. Questu implica un liggeru massaggio per aiutà à aumentà a quantità di latte maternu chì esprimite. Stu video di Stanford Medicine dà un ochju à cumu si face.
4. Stà idratatu
Hè impurtante di beie assai acqua mentre allatta per mantene si idratatu. Ùn averete micca impattu nantu à a vostra capacità di pruduce latte se ùn avete micca abbastanza liquidi, ma vi metterete à u risicu di cose cum'è stinzia è fatica.
Segui questi cunsiglii per uttene a bona quantità d'acqua per mantene l'idratazione:
- Bei per passà a sete, è dopu beie un pocu di più. A sete ùn hè micca l'indicazione più affidabile di quantu acqua u vostru corpu hà veramente bisognu.
- Uttenite l'abitudine di tene una buttiglia d'acqua cun voi, è pruvate à beie almenu 8 once d'acqua ogni volta chì allattate.
5. Pruvate à riduce e distrazioni
Hè faciule d'esse chjappu cù altre responsabilità. Quandu pruvate à stabilisce o aumentà a vostra pruvista di latte, pruvate à minimizà e distrazioni quant'è pussibule.
A lavanderia è i piatti ponu aspettà, allora pigliate u tempu di pusà è di fighjà annantu à alimentà u vostru zitellu di modu regulare. Chistu pò significà chì duvete appughjassi nantu à u vostru cumpagnu o altre persone di fiducia in a vostra vita per aiutu intornu à a casa o cù altri figlioli se l'avete.
6. Verificate cù u vostru duttore nantu à l'alimenti naturali di lattazioni
Se site statu Googling (a femu dinò), avete probabilmente vistu menzione di galattagoghi. Si tratta di sostanze chì si suppone aiutanu à aumentà a pruduzzione di latte. Forse avete intesu parlà di biscotti di lattazioni o di tè di lattazioni?
I benefici cunnisciuti di i galactagogi sò limitati, ma a ricerca hà indicatu chì pò avè un è potenzialmente.
Eccu alcuni esempi di erbe è alimenti chì aumentanu a lattazione:
- lucerna
- anis
- fenouil
- farina d'avena
- zucca
Aghjunghjendu alimenti sani à u vostru pianu alimentariu hè una bona idea, ma prima di tuffassi in supplementi, tes, o rimedi à base di erbe, cunsultate cù u vostru duttore sanitariu. Alcuni di elli ponu avè effetti collaterali è risultati negativi.
7. Uttenite aiutu se ne avete bisognu
Un cunsulente prufessiunale in allattamentu pò aiutà à identificà i prublemi di fermu è allattamentu. Ancu se pensate chì u vostru criaturu allattassi in modu efficace, u sustegnu di un gruppu di allattamentu maternu pò avè un grande impattu in i primi ghjorni di l'infermiera.
Verificate u situ web di La Leche League per un gruppu lucale o dumandate à u vostru OB o ostetrica una raccomandazione.
8. Evite l'alcohol è utilizate medicazione cun prudenza
A Clinica Mayo prevene chì un beviu moderatu à intensu pò diminuisce a vostra pruvista di latte. A nicotina pò avè u listessu effettu, è u fumu passivu hè dannosu per a salute di u to zitellu.
Certi medicazione, in particulare quelli chì cuntenenu pseudoefedrina (l'ingredientu attivu in Sudafed), ponu ancu calà a vostra pruvista.
Verificate cù u vostru duttore sanitariu prima di piglià qualsiasi medicazione mentre allatta.
Purtà si
Soprattuttu, pruvate à ùn preoccupatevi micca di a vostra pruduzzione di latte maternu. Hè assai raru chì e donne producinu una pruvista insufficiente. Sicondu a Clinica Mayo, a maiò parte di e mamme pruducenu in realtà un terzu di più latte maternu chè i so zitelli beie.