Indometacina (Indocid): cosa hè, à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
Indometacina, cummercializata sottu u nome Indocid, hè una droga antiinflamatoria non steroidale, indicata per u trattamentu di l'artrite, disturbi musculoskeletali, dolore musculare, menstruali è post-chirurgia, infiammazione, trà altri.
Questu medicamentu hè dispunibule in compresse, in dosi di 26 mg è 50 mg, è pò esse acquistatu in farmacie, per un prezzu di circa 23 à 33 reai, dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
Indometacina hè indicata per u trattamentu di:
- Stati attivi di l'artrite reumatoide;
- Osteoartrite;
- Artropatia degenerativa di l'anca;
- Spondiliti Anchilosante;
- Artrite guta aguda;
- Disturbi musculoskeletrici, cum'è bursite, tendinite, sinovite, capsulite di spalle, distorsioni è ceppi;
- Dolore è infiammazione in parechje situazioni, cume u lombalgiu, chirurgia post-dentale è menstruale;
- Inflammazione, dolore è gonfiore dopu chirurgia ortopedica o procedure per riduce è immobilizà fratture è dislocazioni.
Questa medicina principia à entrà in vigore in circa 30 minuti.
Cumu aduprà
A dose raccomandata di indometacina va da 50 mg a 200 mg per ghjornu, chì pò esse amministrata in una dose unica o divisa ogni 12, 8 o 6 ore. I comprimi devenu esse presi preferibbilmente dopu i pranzi.
Per evità sintomi gastrici spiacevuli, cum'è nausea o ardori di stomacu, si pò piglià un antiacidu, chì duverebbe esse raccomandatu da u duttore. Amparate à preparà un antiacidu fattu in casa.
Quale ùn deve micca aduprà
L'indometacina ùn deve micca esse usata in e persone chì sò ipersensibili à i cumpunenti di a formula, chì soffrenu di attacchi asmatichi acuti, urticaria o rinite scatenate da farmaci antiinflamatori non steroidali, o persone cun ulcera peptica attiva o chì anu mai patitu di un ulceru.
Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu da e donne incinte o donne chì allattanu, senza cunsiglii medichi.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù l'indometacina sò mal di testa, vertigini, vertigini, fatica, depressione, vertigini, dispersione, nausea, vomitu, povera digestione, dolore addominale, stipsi è diarrea.