Odiu i Bugs. Ma Eccu Perchè Aghju Pruvatu Alimentazione Basata nantu à Insetti
Cuntenutu
Se qualcunu mi offre di fà mi pruvà un alimentu di salute à a moda chì sia sustenibile è ecunomicu à l'ambiente, dicu guasi sempre di sì. Cum'è nutrizionistu, mi piace à pensà chì sò apertu di mente quandu si tratta di manghjà. Aghju campionatu tuttu, da a farina d'avena di frutti di drago à l'Impussibile Burger. Ma ci hè un alimentu novu pupulare chì prova ancu u mo sensu di l'avventura culinaria: proteina basata nantu à l'insetti - alias polvere di cricket (hè esattamente ciò chì pare).
Ancu se di più in più Americani saltanu nantu à u carru di i bug, sò restatu esitante. Cum'è un insettu phobe chì porta una carta, aghju longu cunsideratu bugs nemichi murtali, micca elementi di menu.
In a prima zitiddina, campava in una casa cù una infestazione di scarafaccia intrattabile. Pochi anni dopu, una rara reazione allergica à un medicamentu mi hà fattu avè allucinazioni terrificanti di ragni, grilli è cavallette chì saltanu in u mo campu di vista. À l'età di 7 anni, eru cunvintu chì i earwigs mi pudianu tumbà. Ancu in età adulta, aghju chjamatu una volta u mo maritu in casa da u travagliu per tumbà una vespa. Allora u penseru di mette qualcosa in bocca chì si striscia, vola, o si striscia hè propiu repugnante per mè.
È puru, cum'è qualchissia chì si primureghja assai di l'ambiente è di manghjà bè, ùn possu nigà i benefici di e proteine à basa d'insetti. Altri bug-phobes, sentimi fora.
Benefici di a proteina à base d'insetti
Nutrizionalmente parlendu, l'insetti sò una putenza. A maiò parte di tutti cuntenenu proteine, fibre, grassi insaturati (u tipu "bonu"), è una quantità di micronutrienti. "In e culture è e cucine di l'Asia, l'Africa è l'America Latina, l'insetti comestibili ùn sò nunda di novu", dice Kris Sollid, RD, direttore senior di cumunicazioni nutrizionali per a Fundazione Cunsigliu Internaziunale di l'Infurmazione Alimentare. "Sò longu parte di a dieta per furnisce nutrienti cum'è proteine, ferru, calciu è vitamina B-12".
I grilli, in particulare, vantanu una serie di vantaggi. "I grilli sò una fonte cumpleta di prutezione, vale à dì chì cuntenenu tutti l'aminociti essenziali", dice a dietista Andrea Docherty, RD. "Danu ancu vitamina B-12, ferru, acidi grassi omega-3 è calciu". Sicondu u gruppu nutiziale di l'industria alimentaria Food Navigator USA, per gramma, a proteina di cricket cuntene più calciu cà u latte è più ferru chè u manzo.
In più di i so vantaghji dietetichi, l'insetti sò una fonte d'alimentazione drammaticamente più sustenibile ch'è l'animali. Cù l'alimentazione di u bestiame occupendu circa un terzu di i terreni coltivati di u pianeta è u bestiame chì conta circa u 18 per centu di l'emissioni di gasu serra induciute da l'omu, pudemu avè bisognu di truvà una soluzione megliu per i nostri bisogni di proteine in un prossimu futuru - è l'insetti puderebbenu esse u risponde. "Richiedenu assai menu spaziu, cibu è acqua paragunatu à altre fonti di proteine", nota Sollid. "Emettenu ancu menu gasi à serra".
À a luce di sti fatti, hè chjaru per mè chì manghjà cimici puderia esse un pusitivu per a Terra è a salute di u mo corpu. Aghju fattu sacrifizii in u passatu per campà un stilu di vita più durevule è sanu. Puderia andà un passu più luntanu, ancu quandu significa affruntà a mo paura maiò? Eru finu à a sfida è aghju avutu abbastanza sustegnu per fà u saltu. Cù u mo maritu è u mo figliolu dighjà appassiunati di spuntini à base di cricket, aghju decisu chì anch'eiu morderaghju u cricket - er, bullet - è pruvaraghju in realtà cibi basati à bug.
A prova gustativa
Prima, aghju stabilitu alcuni parametri intornu à ciò chì cunsumà. Aghju decisu di dà mi una passata à manghjà insetti sani in a so forma uriginale, senza trasfurmazioni. (Dopu tuttu, aghju da esse ingrossatu per manghjà un pollu cù a testa sempre attaccata.) Cù a mo storia di bug fobia, aghju sceltu di cumincià cù cibi più familiari: brownies, patatine fritte, è bars cù una basa di proteina di cricket .
Chips di cricket chips eranu i primi nantu à a mo lista. Per un spuntinu dopu meziornu un ghjornu, aghju cacciatu un Chjerchju è aghju fighjatu a so forma triangulare. Luttendu contr'à u mo desideriu di lanciallu à a spazzatura o di succorsu à un colpu emotivu, aghju decisu di piglià un morsu. Paria è puzzava cum'è un chip, ma averia un gustu cum'è unu? Crunch. In effetti, u Chirp hà saputu più o menu cum'è un Dorito seccu. Casgiu, croccante, è un pocu terrenu. Micca misgiu o inducente à u gag. "Ok", aghju pensatu. "Ùn era micca cusì male". Ùn anderaghju micca da a mo strada per sceglie i Chirps per u so gustu, ma eranu assolutamente comestibili. Allora sò statu capace di rinculà uni pochi di bug chips per una merendella, ma chì ne pensemu di a dessert?
Cricket Farine brownies eranu a mo prossima sfida. Puderaghju cunsiderà l'insetti un dolce dolce - soprattuttu quandu quellu trattu vanta 14 grilli per porzione? Aviu da sapè. Questu mischju di scatula sbulicatu cum'è Betty Crocker, cù l'aghjuntu di ova, latte è oliu. U pruduttu finitu paria appena cum'è un batch nurmale di brownie, ma extra scuru.
Prestu hè ghjuntu u mumentu di a verità: a prova gustativa. Sorprendentemente, aghju trovu a struttura per esse spot-on. L'umidità è a molla delicata rivaliu à qualsiasi mischju di scatula chì aghju mai fattu. U gustu, però, era un altru affare. Forse ùn averia micca duvutu aspettà i brownies cù 14 grilli per porzione da gustà cum'è una cunfittura gourmet. Qualcosa era definitivamente fora. I brownies avianu un sapore stranu, terrenu è eranu notevolmente menu dolci. Dicemu solu chì ùn servaria micca questi per a cumpagnia.
Barre di proteine di cricket Exo marcatu u mo terzu è ultimu tête-à-tête cù i grilli. Un vicinu di mè hà cantatu e lode di ste barre di proteine di cricket dapoi qualchì tempu, allora eru intrigatu à pruvà li. Ùn eru micca delusu, chì questi si sò rivelati di gran lunga u mo preferitu di i mo trè spuntini di bug. Campionendu sia a pasta di biscotti sia i sapori di cicculata à u burru di arachidi, eru stupitu di cume nurmale anu tastatu, cum'è qualsiasi altra barra proteica chì puderia piglià per una merendella. Se ùn avessi micca sapiutu chì cuntenenu proteine di cricket, ùn l'aghju mai induvinatu. È cù 16 grammi di proteine è una quantità enorme di 15 grammi di fibre, e barre furniscenu una dose impressionante di nutrienti quotidiani.
Penseri finali
Riflessendu nantu à u mo esperimentu culinariu, sò veramente cuntentu d'avè messu da parte a mo fobia bug per pruvà alimenti à basa d'insetti. In più di l'evidenti vantaghji nutrizionali è ambientali, l'alimenti à basa di bug sò un ricordu persunale chì possu superà e mo paure - è un badge d'onore per dì, hey, avà aghju manghjatu grilli. Puderaghju avà chì hè veramente un prublema di mente.
Cum'è americani, simu stati cundiziunati à crede chì manghjà insetti hè disgustosu, ma in verità, assai cose chì manghjemu pudianu esse cunsiderate grossi (avete mai vistu un aragosta?). Quandu sò statu capace di caccià e mo emozioni fora di l'equazione, aghju pussutu godere di una barra di proteine o di un altru alimentu à basa di insetti per u so sapore è nutrienti, indipendentemente da i so ingredienti.
Ùn diceraghju micca chì manghjaraghju proteine d'insetti ogni ghjornu, ma avà vecu chì ùn ci hè nisuna ragione chì i cibi à basa di bug ùn pudessinu micca esse una parte fattibile di a mo dieta - è ancu a vostra.
Sarah Garone, NDTR, hè nutrizionista, scrittore di salute freelance è blogger alimentariu. Vive cù u so maritu è trè figlioli in Mesa, Arizona. Truvate a so spartera nantu à a terra infurmazioni nutrizionali è di salute è (per u più) ricette sane à Una Lettera d'Amore à l'alimentu / a>.