How to Beat Insomnia in Menopause
Cuntenutu
- Rimediu casanu per l'insomnia in a menopausa
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- Altri suggerimenti per luttà contr'à l'insonnia
L'insonnia à a menopausa hè relativamente cumuna è hè in leia cù i cambiamenti ormonali tipichi di sta fase. Cusì, a terapia di rimpiazzamentu ormonale sinteticu o naturale pò esse una bona suluzione per superà l'insomnia è altri sintomi cumuni di sta fase cum'è vampate, ansietà è irritabilità.
Inoltre, per luttà contr'à l'insonnia è assicurà una bona notte di sonnu, fà una sorta di attività rilassante in i 30 minuti prima d'andà à dorme cum'è a lettura di un libru in una penombra hè una bella soluzione, chì pò aiutà in parechji casi.
Scuprite puru cumu a dieta pò aiutà à allevà i sintomi tipichi di a menopausa.
Rimediu casanu per l'insomnia in a menopausa
Un bonu rimediu casanu per luttà contr'à l'insonnia durante a menopausa hè di beie tè di frutti di passione di notte, da 30 à 60 minuti, prima di andà à dorme postu chì hà a passiflora, una sustanza chì hà pruprietà sedative chì favurizeghjanu u sonnu.
Ingredienti
- 18 grammi di foglie di fruttu di a passione;
- 2 tazze d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite e foglie di frutta di a passione tagliata à l'acqua bollente è copre per circa 10 minuti, filtrate è beie dopu. Hè cunsigliatu di beie almenu 2 tazze di stu tè ogni ghjornu.
Un'altra opzione hè di piglià e capsule di Passiflora, perchè favuriscenu ancu u sonnu è hè ben tolleratu da u corpu senza causà dipendenza. Amparate più nantu à stu tipu di capsule è cumu per piglià.
Altri suggerimenti per luttà contr'à l'insonnia
Alcuni altri cunsiglii utili per luttà contr'à l'insonnia durante a menopausa sò:
- Siate sempre chjinati è alzati à tempu, ancu s'è ùn avete micca dormitu abbastanza;
- Evite di piglià sunneste durante u ghjornu;
- Evite l'ingestione di caffeina dopu à 6 ore di sera;
- Fate l'ultimu pastu di a ghjurnata, almenu 2 ore prima di andà in lettu è ùn ne fate micca troppu;
- Evite d'avè una televisione o un computer in a camara;
- Fate eserciziu fisicu di modu regulare, ma evite di fà dopu à 5 ore di sera.
Un altru grande suggerimentu per una bona notte di sonnu hè di piglià 1 tazza di latte caldo di vacca prima di andà in lettu postu chì cuntene triptofanu, una sustanza chì favurisce u sonnu.
Sì ancu dopu avè seguitu tutti questi cunsiglii l'insomnia persiste, u duttore pò ricumandà l'usu di u supplementu di melatonina, per esempiu. A melatonina sintetica migliora a qualità di u sonnu è hè dunque assai efficace contr'à i svegliu di notte. A dosa raccomandata di melatonina pò variare da 1 à 3 mg, 30 minuti prima di dorme.
Scuprite cumu l'alimentu pò aiutà à dorme bè: