Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 20 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu Instagram sustene e persone cun disordini alimentari è prublemi di immagine di u corpu - Vita Di Vita
Cumu Instagram sustene e persone cun disordini alimentari è prublemi di immagine di u corpu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Scrolling through Instagram hè probabilmente unu di i vostri modi preferiti per uccidere u tempu. Ma grazia à e foto è i video IG assai editati chì spessu rapprisentanu una illusione irrealistica di "perfezione", l'app pò ancu esse un campu minatu per quelli chì luttannu cù l'alimentazione disordinata, l'imaghjini di u corpu, o altri prublemi di salute mentale. In un sforzu per aiutà à sustene e persone affettate da queste lotte, Instagram dirige una nova iniziativa chì ricorda à e persone chì tutti i corpi sò benvenuti - è chì tutti i sentimenti sò validi.

Per inaugurà a Settimana Naziunale di Sensibilizazione di i Disordini Alimentari, chì va da u 22 di ferraghju à u 28 di ferraghju, Instagram s'associeghja cù l'Associazione Naziunale di i Disordini Alimentarii (NEDA) è alcuni di i creatori più famosi di IG in una seria di Mulinelli chì incuraghjeranu a ghjente à riconsiderà ciò chì corpu L'imagine significa per diverse persone, cumu gestisce u paragone suciale nantu à i social media, è cumu truvà supportu è cumunità.

In parte di l'iniziativa, Instagram lancia ancu novi risorse chì appariscenu quandu qualchissia cerca un cuntenutu ligatu à i disordini alimentari. Per esempiu, sè cercate una frasa cum'è "#EDRecovery", sarete automaticamente purtatu à una pagina di risorsa induve puderete sceglie di parlà cun un amicu, parlà cun un volontariu di linea di assistenza NEDA, o truvà altri canali di supportu, tuttu in l'app Instagram. (Assuciatu: 10 Cose chì sta donna vole chì l'avia cunnisciuta à l'altitudine di u so disordine alimentariu)


Durante tutta a Settimana Naziunale di Sensibilizazione di l'Alimentu (è oltre), influenzatori cum'è mudellu è attivista Kendra Austin, attore è scrittore James Rose, è attivistu pusitivu per u corpu Mik Zazon utilizeranu l'hashtags #allbodieswelcome è #NEDAwareness per apre conversazioni nantu à "perfezione" "è mostranu chì tutte e storie, tutti i corpi, è tutte e sperienze sò significative.

Hè una iniziativa impurtante è profondamente persunale per i trè creatori. Zazon dice Forma chì, cum'è qualcunu chì si riprende attualmente da un disordine alimentariu, vole aiutà l'altri à navigà in u difficile viaghju di recuperu. "[Vogliu] aiutalli à capì chì ùn sò micca soli, per aiutalli à capì chì dumandà aiutu hè bravu - micca debule - è per aiutalli à capisce chì sò più cà un corpu", sparte Zazon. (ICYMI, Zazon hà fundatu di recente u muvimentu #NormalizeNormalBodies in Instagram.)

Rose (chì usa elli / elli pronomi) fa eco à quelli sentimenti, aghjustendu chì volenu aduprà a so piattaforma per chjamà l'attenzione à u risicu sproporzionatu è i stigmi affrontati da i ghjovani LGBTQIA. "Cum'è qualchissia chì hè stranu sia in u so generu sia in a sessualità, esse inclusu in a Settimana NEDA hè un'occasione per centrà e voci marginalizate, cum'è a cumunità LGBTQIA, in cunversazioni intornu à i disordini alimentari", dice Rose Forma. "E persone trans è non binari (cum'è mè) sò in un risicu aumentatu di sviluppà un disordine di l'alimentazione cumparatu cù i pari cisgender, è ci hè una mancanza alarmante di educazione è di accessu à l'assistenza di affirmazioni di sessu. NEDA Week apre una chjama à l'azzione. per i fornituri, i clinichi, i centri di trattamentu è l'alliati per educà nantu à l'identità LGBTQIA è cumu si intersecanu unicu cù i disordini alimentari. Esse implicatu in NEDA Week hè un'occasione per trasmette a gravità di stu disordine è abilità à e persone per sradicà a cultura di dieta, cumbatte a fatphobia. , è smuntà i sistemi oppressivi chì ci danneghjanu à tutti ". (Connessu: Incuntrà FOLX, a Piattaforma di Telehealth Fatta Da Persone Queer per Queer People)


Hè vera chì a fatphobia danneghja tutti noi, ma ùn dannu micca à tutti ugualmente, cum'è Austin signala. "A grassfobia, l'abilità è u culore causanu dannu ogni ghjornu", dice Forma. "I medichi, l'amichi, i partenarii è i patroni maltrattemu i corpi grassi, è ci maltrattemu perchè nimu ùn ci dice chì ci hè una alternativa. Aghjunghjite toni di pelle più scuri è disabilità in u mischju, è avete una tempesta perfetta per a vergogna. Assolutamente nimu hè natu per. campà in vergogna. Significa u mondu per mè pensà chì qualchissia, in qualchì locu viderà una persona cù un corpu cum'è u mo esistente in gioia è pensà chì hè pussibule per elli di fà listessa cosa, à a so manera, a so misura, a so propria scopu". (Assuciatu: U Razzismu Deve Fà Parte di a Cunversazione Circa a Smantellazione di a Cultura Dietetica)

Insemi cù tene un ochju fora di i messaghji cù u hashtag #allbodieswelcome, tutti i trè creatori cunsiglianu di fighjà u vostru listinu "seguitu" è di dà u boot o un mutu à chiunque vi faci sente chì ùn site micca abbastanza bonu o chì bisognu di cambià. "Avete permessu di stabilisce questi limiti per voi perchè a vostra rilazione cun voi stessu hè a relazione più impurtante chì avete", dice Zazon.


Diversificà u vostru alimentu hè un altru grande modu per furmà u vostru ochju per vede a bellezza in tutte e so forme, aghjusta Rose. Suggeriscenu di fighjà e persone chì seguitate è di dumandate sè stessu: "Quante persone grasse, plus-size, super-fat, è infini-fat seguite? Quantu BIPOC? Quantu persone disabili è neurodivergenti? Quantu persone LGBTQIA? Quante persone seguite per u viaghju di quale sò versu l'imaghjini curati?" In seguitu à e persone chì vi sentenu bè è chì vi affermanu in e vostre proprie sperienze, aiuterà à filtrà quelli chì ùn ti servenu più, dice Rose. (In cunnessione: Nutrizionisti neri da seguità per Ricette, Cunsiglii di Alimentazione Sana, è Altru)

"Dopu un pocu tempu, vi rimarcherete chì unfollowing those people and follow the right people vi permetterà di accettà parti di sè stessu chì ùn avete mai pensatu chì era pussibule", dice Zazon.

Se avete a lotta cù un disordine alimentariu, pudete chjamà a Linea d'Assistenza Naziunale per i Disordini Alimentarii à u numeru gratuitu à (800) -931-2237, chatte cun qualcunu à myneda.org/helpline-chat, o mandate un SMS NEDA à 741-741 per Supportu di crisa 24/7.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu Per Voi

I Migliori Blog di Salute Orale di l'annu

I Migliori Blog di Salute Orale di l'annu

Avemu celtu attentamente que ti blog perchè travaglianu attivamente per educà, i pirà è empower i o lettori cù aggiornamenti frequenti è informazioni di alta qualità...
Tuberculosi Meningea

Tuberculosi Meningea

PanoramicaA Tuberculo i (TB) hè una malattia cuntagio a, aerea, chì affetta tipicamente i pulmoni. A TB hè cau ata da un batteriu chjamatu Mycobacterium tuberculo i . e l'infezzion...