Fallimentu renale in gravidanza: Chì pò accade
Cuntenutu
L'insufficienza renale, cum'è qualsiasi altra malattia renale, pò causà sterilità o difficoltà à incinta. Hè perchè, per via di u malfunzionamentu di u rene è di l'accumulazione di tossine in u corpu, u corpu principia à pruduce menu ormoni riproduttivi, diminuendu a qualità di l'ove è rendendu più difficiule a preparazione di l'utru per a gravidanza.
Inoltre, e donne chì anu una malattia renale è sò sempre capaci di cuncepisce anu un risicu più altu di peghju dannu renale, cum'è durante a gravidanza, a quantità di fluidi è di sangue in u corpu aumenta, aumentendu a pressione annantu à i reni è causendu u so eccessivu funziunamentu.
Ancu se l'emodialisi hè in opera, e donne cù insuffizienza renale o qualsiasi altru prublema renale sò in più risicu di sviluppà prublemi chì ponu influenzà a so salute è quella di u zitellu.
Chì prublemi ponu nasce
In a gravidanza di una donna cù malatie renali ci hè un risicu aumentatu di prublemi cum'è:
- Pre eclampsia;
- Nascita prematura;
- Ritardu di a crescita è di u sviluppu di u zitellu;
- Abortu.
Dunque, e donne cù prublemi di rene devenu sempre cunsultà u so nefrologu per valutà i risichi chì ponu esce per a so salute è quella di u zitellu.
Quandu hè sicuru per esse incinta
Generalmente, e donne cun malattie renali croniche lievemente avanzate, cume u stadiu 1 o 2, ponu rimanere incinte, fintantu chì anu una pressione sanguigna nurmale è poca o nisuna proteina in l'urina. Tuttavia, in questi casi hè raccomandatu di tene valutazioni frequenti à l'ostetricu, per assicurà chì ùn ci sia micca cambiamenti serii in u rene o in a gravidanza.
In i casi di malatie più avanzate, a gravidanza hè di solitu indicata solu dopu un trapianto di rene è finu à u passatu di più di 2 anni, senza segni di rigettu d'organi o di disfunzioni renali.
Amparate nantu à e diverse tappe di a malattia renale cronica.