Cosa Aspittà Durante Una Consegna Vaginale
Cuntenutu
- Sceglite una consegna vaginale
- Piani di nascita: Duvete avè unu?
- E prime fasi di u travagliu
- Sac amnioticu
- Cuntrazzioni
- Dilatazione di u cervice
- U travagliu è a consegna
- A nascita
- A consegna di u placenta
- Dolore è altre sensazioni durante a consegna
- Se optate per un partitu naturale
- Se sceglite d'avè una epidurale
- Possibile strappatura
- A prospettiva
Sceglite una consegna vaginale
Ogni cunsegna hè unica è individuale cum'è ogni mamma è u zitellu. Inoltre, e donne ponu avè sperienze completamente diverse cun ogni novu travagliu è cunsegna. Dà a nascita hè un avvenimentu chì cambia a vita chì vi lascerà impressione per u restu di a vostra vita.
Benintesa, vulete chì questu sia una sperienza positiva è di sapè à chì aspettassi. Eccu alcune infurmazioni nantu à ciò chì pò accadere quandu avete da cunsignà u vostru zitellu.
Piani di nascita: Duvete avè unu?
Quandu avvicinate l'ultima parte di a vostra gravidanza, pudete vulete scrive un pianu di nascita. Cunsiderate attentamente ciò chì hè impurtante per voi. L'obiettivu generale hè una mamma sana è un criaturu.
U pianu di nascita descrive a vostra nascita ideale è pò esse necessariu esse adattatu mentre a situazione attuale si sviluppa.
Parlate cù u vostru cumpagnu è decide chì vulete chì assiste à a nascita. Alcune coppie pensanu chì questu hè un tempu privatu è preferiscenu micca avè altri presenti.
Un pianu di nascita pò cumprende altri sughjetti cum'è u sollievu di u dolore durante u travagliu, pusizioni di partitu, è più.
E prime fasi di u travagliu
Sac amnioticu
U sac amnioticu hè a membrana piena di fluidi chì circonda u vostru zitellu. Stu saccu guasgi sempre si rompe prima chì u zitellu nasca, ancu se in certi casi ferma intattu finu à a consegna. Quandu si rompe, hè spessu descrittu cum'è a vostra "acqua chì rompe".
In a maiò parte di i casi, u vostru acqua romperà prima di andà in travagliu o à l'iniziu di u travagliu. A maiò parte di e donne sperimentanu a so acqua chì si rompe cum'è un flussu di fluidu.
Deve esse chjaru è inodore - se hè giallu, verde o marrone, cuntattate subitu u vostru duttore.
Cuntrazzioni
E cuntrazzioni sò u strettu è a liberazione di u vostru utru. Queste mosse aiutanu eventualmente u vostru zitellu à spinghje u cervice. E cuntrazzioni ponu sentesi cum'è crampi pesanti o pressione chì principia in u vostru spinu è si move in fronte.
E cuntrazzioni ùn sò micca un indicatore affidabile di travagliu. Puderete dighjà sentitu e cuntrazioni di Braxton-Hicks, chì puderebbenu avè principiatu sin'à u vostru secondu trimestre.
Una regula generale hè chì quandu avete cuntrazioni chì duranu un minutu, sò à cinque minuti di distanza, è sò stati cusì per un'ora, site in travagliu veru.
Dilatazione di u cervice
U cervice hè a parte più bassa di l'utru chì si apre in a vagina. U cervice hè una struttura tubulare di circa 3 à 4 centimetri di lunghezza cun un passaghju chì cullega a cavità uterina à u vaginu.
Durante u travagliu, u rolu di u cervice deve cambià da u mantenimentu di a gravidanza (mantenendu l'utru chiusu) à facilità a consegna di u zitellu (dilatendu, o aprendu, abbastanza per permette à u zitellu passà).
I cambiamenti fundamentali chì si verificanu vicinu à a fine di a gravidanza risultanu in un rassublimentu di u tessutu cervicale è un assottamentu di u cervice, chì aiutanu tramindui à preparà u cervice. Hè veru, u travagliu attivu hè cunsideratu chì hè in corsu quandu u cervice hè dilatatu 3 centimetri o più.
U travagliu è a consegna
À a fine, u canale cervicale deve aprirsi finu à chì l'apertura cervicale stessa hà righjuntu 10 centimetri di diametru è u zitellu pò passà in u canale di nascita.
Quandu u zitellu entra in a vagina, a vostra pelle è i musculi si stendenu. U labiu è u perineu (a zona trà u vaginu è u rectu) ghjunghjenu eventualmente à un puntu di massimu allungamentu. A stu mumentu, a pelle pò avè a sensazione di brusgià.
Alcuni educatori di u partitu chjamanu questu l'anellu di u focu per via di a sensazione di brusgiu sentita mentre i tessuti di a mamma si stendenu intornu à a testa di u zitellu. À questu mumentu, u vostru duttore sanitariu pò decide di fà una episiotomia.
Puderete o ùn senterete micca l'episiotomia perchè a pelle è i musculi ponu perde sensazione per via di quantu sò stretti.
A nascita
Quandu a testa di u criaturu emerge, ci hè un grande sollievu da a pressione, ancu se probabilmente risentirete ancu qualchì disagiu.
A vostra infermiera o u vostru duttore vi dumanderà di smette di spinghje momentaneamente mentre a bocca è u nasu di u zitellu sò aspirati per eliminà u fluidu amnioticu è u mucus. Hè impurtante di fà quessa prima chì u zitellu cummencia à respirà è à pienghje.
Di solitu u duttore girerà a testa di u zitellu un quartu di volta per esse in alineazione cù u corpu di u zitellu, chì hè sempre in voi. Vi sarà dunque dumandatu di ricumincià à spinghje di novu per liberà e spalle.
A spalla superiore vene prima è dopu a spalla inferiore.
Dopu, cù un ultimu spintu, date u vostru zitellu!
A consegna di u placenta
A placenta è u sac amnioticu chì anu sustenutu è prutettu u zitellu per nove mesi sò sempre in l'utru dopu à u parto. Queste anu da esse consegnate, è questu pò accadere spontaneamente o pò piglià finu à una mezz'ora. A vostra levatrice o duttore pò frotte u vostru addome sottu à u vostru ombelicu per aiutà à stringhje l'utru è allentà a placenta.
U vostru utru hè avà circa a dimensione di un grande pompelmo. Puderete bisognu di spinghje per aiutà à furnisce a placenta. Puderete sente qualchì pressione quandu a placenta hè espulsa ma micca guasi tanta pressione cum'è quandu u zitellu hè natu.
U vostru duttore sanitariu ispezionerà a placenta consegnata per assicurassi chì sia stata consegnata in tuttu. In rari occasioni, una parte di a placenta ùn si libera micca è pò restà aderita à u muru di l'utru.
S'ellu accade, u vostru fornitore ghjunghjerà in u vostru uteru per rimuovere i resti di pezzi per prevene un sanguinamentu pesante chì pò risultà da una placenta strappata. Se vulete vede a placenta, dumandate. Di solitu, seranu felici di mustralli.
Dolore è altre sensazioni durante a consegna
Se optate per un partitu naturale
Se decidite d'avè un partitu "naturale" (consegna senza medicazione per u dolore), vi sentirete tutti i tipi di sensazioni. E duie sensazioni chì sperimenterete u più sò u dulore è a pressione. Quandu si principia à spinghje, una parte di a pressione serà alleviata.
Quandu u zitellu scende in u canali di nascita, però, andarete da sperimentà pressione solu durante e cuntrazioni à sperimentà una pressione costante è crescente. Senterà qualcosa cum'è una forte voglia di avè un muvimentu intestinale quandu u zitellu preme nantu à i stessi nervi.
Se sceglite d'avè una epidurale
Sì avete una epidurale, ciò chì sente durante u travagliu dipenderà da l'efficacia di u bloccu epidurale. Se u medicamentu ammazza currettamente i nervi, ùn pudete micca sente nunda. S'ellu hè muderamente efficace, pudete sente qualchì pressione.
S'ellu hè dolce cusì, vi senterete una pressione chì pò o ùn pò esse scomoda per voi. Dipende da quantu tollerate sensazioni di pressione. Ùn pudete micca sentì l'allungamentu di u vaginu, è probabilmente ùn senterete micca un'episiotomia.
Possibile strappatura
Ancu sì e ferite significative ùn sò micca cumuni, durante u prucessu di dilatazione, u cervice pò strappassi è infine richiede riparazione.
I tessuti vaginali sò morbidi è flessibili, ma se a consegna si faci rapidamente o cù una forza eccessiva, questi tessuti ponu strappassi.
In a maiò parte di i casi, i lacerazioni sò minori è facilmente riparati. In ocasioni, ponu esse più serii è risultanu in prublemi à longu andà.
U travagliu nurmale è a consegna spessu resultanu in ferita à a vagina è / o cervice. Finu à u 70 per centu di e donne chì anu u so primu criaturu averanu una episiotomia o una sorta di lacrima vaginale chì necessita riparazione.
Fortunatamente, a vagina è u cervice anu un apportu di sangue riccu. Hè per quessa chì e ferite in queste zone guariscenu rapidamente è lascianu poche o micca cicatrici chì puderebbenu resultà in prublemi à longu andà.
A prospettiva
Ùn hè micca impussibile di preparassi per u travagliu è a consegna, ma hè un prucessu famosamente imprevedibile. Capisce u timeline è sente parlà di l'esperienze di l'altre mamme pò fà un longu caminu per rende u parto menu misteriosu.
Parechje donne chì venenu in futura trovanu utile scrive un pianu di nascita cù u so cumpagnu è sparte lu cù a so squadra medica. Se create un pianu, preparatevi à cambià idea se a necessità si pone. Arricurdatevi chì u vostru scopu hè di avè un zitellu sanu è una sperienza sana è pusitiva.