Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
Fluid  therapy & rehydration part 1 - Fluidothérapie et réhydratation- Fluidoterapia e reidratazione
Video: Fluid therapy & rehydration part 1 - Fluidothérapie et réhydratation- Fluidoterapia e reidratazione

Cuntenutu

Chì hè a reidratazione intravenosa?

U vostru duttore, o u duttore di u to figliolu, pò prescrive una reidratazione intravenosa (IV) per trattà casi moderate à severi di disidratazione. Hè più comunemente adupratu per trattà i zitelli chè l'adulti. I zitelli sò più propensi cà l'adulti à diventà periculosamente disidratati quandu sò malati. Esercità vigorosamente senza beve abbastanza liquidi pò ancu purtà à a disidratazione.

Durante a reidratazione IV, i fluidi seranu iniettati in u corpu di u to figliolu attraversu una linea IV. Diversi fluidi ponu esse aduprati, secondu a situazione. Di solitu, saranu custituiti d'acqua cù un pocu di sale o zuccheru aghjuntu.

A reidratazione IV implica pochi picculi risichi. Sò generalmente superati da i benefizii, soprattuttu chì a disidratazione severa pò mette in periculu a vita se ùn hè trattata.

Chì ghjè u scopu di a reidratazione IV?

Quandu u vostru zitellu si disidrata, perde fluidi da u so corpu. Questi fluidi cuntenenu acqua è sali dissolti, chjamati elettroliti. Per trattà casi lievi di disidratazione, incuraghjite u vostru zitellu à beie acqua è liquidi chì cuntenenu elettroliti, cume bevande sportive o soluzioni di reidratazione senza ricetta. Per trattà casi moderate à severi di disidratazione, a reidratazione orale pò esse micca abbastanza. U duttore di u to figliolu o u persunale medicale d'urgenza ponu cunsiglià a reidratazione IV.


I zitelli sò spessu disidratati da esse malati. Per esempiu, vomitu, avè diarrea, è sviluppà una frebba pò elevà u risicu di u vostru zitellu di diventà disidratatu. Sò più propensi à sperimentà una disidratazione severa cà l'adulti. Sò ancu più propensi à avè bisognu di reidratazione IV per ristabilisce u so equilibriu fluidu.

L'Adulti ponu ancu diventà disidratati. Per esempiu, pudete sperimentà a disidratazione quandu site malatu. Pudete ancu diventà disidratatu dopu à esercità vigorosamente senza beve abbastanza liquidi. L'adulti sò menu prubabili di necessità di reidratazione IV di i zitelli, ma u vostru duttore pò prescriverla in certi casi.

Se suspettate chì voi o u vostru zitellu sia moderatamente à severamente disidratatu, cercate l'assistenza medica. I sintomi di disidratazione includenu:

  • pruduzzione ridutta di urina
  • labbra è lingua secche
  • ochji secchi
  • pelle arrugata secca
  • respirazione rapida
  • pedi è mani freschi è maculati

Chì implica a reidratazione IV?

Per amministrà a reidratazione IV, u duttore o infermiera di u to figliolu inseriscerà una linea IV in una vena in u so bracciu. Questa linea IV serà custituita da un tubu cù una agulla nantu à una estremità. L'altra estremità di a linea serà cunnessa à un saccu di fluidi, chì serà appesu sopra à a testa di u to figliolu.


U duttore di u to figliolu determinarà chì tippu di suluzione fluida anu bisognu. Dependerà di a so età, di e cundizioni mediche esistenti, è di a gravità di a so disidratazione. U duttore o l'infermiera di u to figliolu pò regulà a quantità di fluidu chì entra in u so corpu aduprendu una pompa automatizata o una valvula regolabile manuale attaccata à a so linea IV. Verificeranu a linea IV di u vostru zitellu di tantu in tantu per assicurà chì u vostru zitellu riceva a bona quantità di fluidi. Anu da assicurà ancu chì u tubu finu di plastica in u bracciu di u to figliolu sia sicuru è micca fughjitu. A durata di u tempu di trattamentu di u to figliolu, è a quantità di fluidi chì u vostru zitellu hà bisognu, dipenderà da a gravità di a so disidratazione.

A stessa prucedura hè aduprata per l'adulti.

Chì sò i risichi associati à a reidratazione IV?

I risichi associati à a reidratazione IV sò bassi per a maiò parte di a ghjente.

U vostru figliolu pò sente una puntura lieve quandu a so linea IV hè iniettata, ma u dolore deve calà rapidamente. Ci hè ancu un picculu risicu d'infezzione chì si sviluppa in u situ di iniezione. In a maiò parte di i casi, tali infezioni ponu esse trattate facilmente.


Se l'IV rimane in a vena di u to figliolu per un longu periodu di tempu, pò fà chì a so vena collassi. S'ellu accade, u so duttore o infermiera prubabilmente sposta l'agulla in una vena diversa è applica una compressa calda à a zona.

L'IV di u to figliolu pò ancu esse dislocatu. Questa pò causà una cundizione chjamata infiltrazzioni. Questu accade quandu i fluidi IV entranu in i tessuti intornu à a vena di u vostru zitellu. Se u vostru zitellu sperimenta infiltrazzioni, ponu sviluppà una sensazione di contusione è pungente in u situ d'inserzione. S'ellu accade, u so duttore o infermiera pò reinserisce l'agulla è applicà una compressa calda per riduce u gonfiore. Per fà calà u risicu di u to figliolu di sta putenziale complicazione, incuragiscelu à stà fermu durante a reidratazione IV. Questu hè specialmente impurtante per i zitelli, chì forse ùn capiscenu micca l'importanza di stà fermu.

A reidratazione IV pò ancu causà un sbilanciu nutritivu in u corpu di u vostru zitellu. Questa pò accade se a so soluzione fluida IV cuntene u mischju mischju di elettroliti. Se sviluppanu segni di un squilibru nutrizionale, u so duttore pò fermà u so trattamentu di reidratazione IV o adattà a so soluzione fluida.

I listessi risichi s'applicanu à l'adulti chì sò sottumessi à a reidratazione IV. U vostru duttore o u duttore di u zitellu pò aiutà à capisce i risichi potenziali è i benefici. In a maiò parte di i casi, i benefici superanu i rischi. Se ùn hè micca trattatu, a disidratazione severa pò purtà à complicazioni periculose per a vita.

Articuli Affascinanti

Canagliflozin

Canagliflozin

A canagliflozin hè aduprata cù a dieta è l'e erciziu, è à volte cù altri medicazione, per abba à i livelli di zuccheru in angue in e per one cun diabete di tip 2...
Prostatectomia radicale - discarica

Prostatectomia radicale - discarica

Avete avutu una cirurgia per rimuovere tutta a vo tra pro tata, alcuni te uti vicinu à a vo tra pro tata, è probabilmente alcuni nodi linfatichi. Que tu articulu vi dice cumu i cura in ca a ...