Secunnu un Novu Studiu, Ci Pò Esse Batterie Infettive Agguattendu In A Tua Borsa di Truccu
Cuntenutu
- Ma chì si pulisce i mo prudutti di bellezza nantu à u reg?
- Cume Pulisce i Vostri Prodotti di Bellezza
- Rivista per
Ancu s'ellu ci vole un pocu di minuti, passendu à traversu a vostra borsa di maquillaje è pulisce bè u so cuntenutu, per ùn dì micca di scaccià qualcosa chì avete avutu per unpocu troppu longu - hè un compitu chì riesce in qualche modu à falà in carrughju più spessu di ciò chì vulete ammette. Ma i risultati di un novu studiu suggerenu chì l'utilizazione di prudutti di bellezza sporchi o scaduti ùn vi mette micca solu in risicu per un scontru occasionale. Se ùn pulite micca regularmente è rimpiazzà u vostru maquillaje, ci puderianu esse batteri chì si nascondenu in u vostru stash di bellezza chì ponu fà malatu, secondu a nova ricerca.
Per u studiu, publicatu in uJournale di Microbiulugia Applicata, Circadori di l'Università Aston in u Regnu Unitu si sò messi à scopre u putenziale di cuntaminazione batterica in cinque tippi pupulari di prudutti di bellezza, cumpresi rossu à labbra, lip gloss, eyeliners, mascaras è miscelatori di bellezza. Pruvavanu u cuntenutu bacteriale di 467 prudutti di bellezza usati donati da i participanti in u Regnu Unitu.I ricercatori anu dumandatu ancu à quelli chì anu donatu u truccu di compilà un questionariu nantu à a frequenza di l'usu di ogni pruduttu, a frequenza di u pruduttu è stata pulita, è se u pruduttu era statu lampatu in terra. E ancu s'è a dimensione di l'esemplariu di u studiu era certamente chjuca è limitata à una regione specifica, i risultati sò abbastanza per chì vi sguassate tuttu in u vostru arsenale di bellezza ASAP.
In generale, i ricercatori anu stimatu chì circa u 90 per centu di tutti i prudutti raccolti eranu contaminati da batteri, cumpresu E. coli (più comunemente cunnisciutu per causà avvelenamentu alimentariu), Staphylococcus aureus (chì pò causà pneumonia è altre infezioni chì, quandu non trattate, ponu esse fatali) , è Citrobacter freundii (batteri chì ponu causà infezioni urinarii). Quandu sti tippi di batteri trovanu a so strada versu zone cum'è a bocca, l'ochji, u nasu, o tagli aperti nantu à a pelle, sò "capaci di causà infezioni significative", in particulare in quelli chì anu un sistema immunitariu compromessu chì forse ùn puderanu micca luttà fora di l'infezzione cù facilità (pensate: anziani, persone cun malatie autoimmune, ecc.), l'autori di u studiu anu scrittu in u so articulu. .
I risultati più sorprendenti di u studiu: Solu u 6,4 per centu di tutti i prudutti raccolti avianumai sò stati puliti-da quì a presenza significativa di batteri truvati in i prudutti donati in tuttu u bordu. U pruduttu menu pulitu frequentemente era a spugna di blender di bellezza: un enorme 93 per centu di i campioni di blender di bellezza ùn sò mai stati disinfettati, è u 64 per centu di i blenders di bellezza donati sò stati abbandunati in u pavimentu - una "pratica insalubre" particularmente (soprattuttu si ùn li puliscenu micca dopu u fattu), secondu a ricerca. Sapendu chì, ùn hè micca surprisante chì sti campioni di spugna di bellezza sò stati ancu trovati i più suscettibili à a contaminazione bacteriana: Perchè sò spessu lasciati umidi dopu l'applicazioni di prudutti à base di liquidi, i blenders di bellezza puderianu facilmente esse ricchi di batteri cum'è E. coli è Staphylococcus aureus, tramindui chì ponu fà seriu malatu, per i risultati di u studiu.
Ma chì si pulisce i mo prudutti di bellezza nantu à u reg?
Ancu s'è vo site in cima à pulizziari i vostri prudutti di maquillaje è arnesi, ùn site micca cumplettamente chjaru. A spartera di i prudutti cù qualcunu altru pò ancu aumentà e vostre probabilità di entre in cuntattu cù batteri dannosi, secondu i risultati di u studiu. Dunque, ùn vulete micca solu puliscealcunu prodottu prima di sparte cù qualcunu (è amablemente dumandate ch'elli facenu u listessu prima di rinvià à voi), ma puderete ancu esse attenti à pruvà i testi di maquillaje in i magazzini di bellezza. Ancu se i circadori ùn anu micca analizatu i batteri in i tester di belli bellezza, anu nutatu in u so ghjurnale chì sti prudutti di prova sò spessu "micca puliti regolarmente, è sò lasciati esposti à l'ambiente è à i clienti passanti chì sò autorizati à toccà è pruvà u pruduttu. "
I circadori anu ancu nutatu chì mantenenu i prudutti passati a so data di scadenza hè un grande no-no. Ancu sì un rossu à labbra o eyeliner caducatupari fine è viaghja senza intoppi, puderia esse contaminatu cù i stessi batteri nocivi truvati in i cosmetichi impuri, secondu u studiu.
Comu regula ginirali, a maiò parte di i prudutti deve esse sbulicatu trà trè mesi à un annu, secondu a formula, i circadori anu scrittu. Eyeliners liquidi è mascaras deve esse guardatu per dui à trè mesi, mentre chì u lipstick hè di solitu sicuru per un annu, basta chì ùn avete micca avutu infezzione, sparte cù qualcunu chì puderia avè avutu una infizzione, è l'avete pulita regularmente. . (Assuciatu: Cumu fà u Passu à un Regime di Bellezza Pulita, Non Tossica)
Cume Pulisce i Vostri Prodotti di Bellezza
Se sta nova ricerca ti freaks, ùn panicu - ùn hè micca una questione chì i prudutti stessi sò contaminati quandu li cumprate, ma piuttostu. u vostru diligenza in a pulitura è a rimpiazzamentu in quantu necessariu.
Dunque, una volta à a settimana, pigliate u tempu per pulisce a vostra borsa di trucco, cumprese qualsiasi applicatori, spazzole, strumenti,è u saccu stessu, truccatore prufessiunale, Jo Levy ci hà dettu prima. Hè ricumandemu d'utilizà un sapone senza fragranza, un shampoo per u zitellu, o un lavatu per a faccia per pulisce, è poi caccià l'acqua in eccesso prima di lascià i prudutti secchi completamente prima di u vostru prossimu usu. (Relazionatu: Perchè Definitivamente ùn deve micca sparte i pennelli di maquillaje)
Vulete ancu esse sicuru chì i vostri ditte sò puliti prima di applicà qualsiasi maquillaje praticu (o optate invece per un Q-tip pulito). "Ogni volta chì immergete u vostru dito in un vasu di crema o di fundazione, introducete batteri in questu, cuntaminandu cusì", ci hà dettu prima Debra Jaliman, M.D., di u Mount Sinai Medical Center di New York. "U megliu à fà hè di prudutti puliti ogni volta chì hè pussibule cum'è asciugà e pinzette è i bigodini per ciglia cù l'alcol."
In quantu à i prudutti solidi cum'è u rossu à labbra, di solitu ponu esse puliti cun un asciugamanu "in modo da rimuovere u stratu superficiale, chì eliminerebbe i batteri o particelle chì sò seduti quì", David Bank, MD, direttore di u Centru di Dermatologia in u Montu Kisco, New York ci hà dettu prima. "Ùn face mai male di pulì li una volta à a settimana, ma sè site attentu è attente, pudete stende què à duie o quattru settimane", aghjunse.
Infine, per tene puliti quelli amati frullatori di bellezza, aduprate un detergente spugna, un detergente per u visu o un shampoo per criaturi apposta, è siate dolce, per ùn strappà o dannà a spugna, Gita Bass, trucco celebrità è Simple Skincare Advisory Membru di u Cunsigliu, ci hà dettu in una intervista precedente: "Basta à frotte a spugna nantu à u sapone per creà una schiuma, risciacquate bè, ripetite cumu necessariu, è piazzate nantu à una superficia pulita per asciugà".