Puderete Pensà chì Sembru in bona salute è in forma, Ma in realtà campu cù una malattia invisibile
Cuntenutu
Se scorri per u mo contu Instagram o guardate i mo video di YouTube, puderete pensà chì sò solu "una di quelle ragazze" chì hè sempre stata in forma è sana. Aghju una mansa di energia, vi possu fà sudà seriamente senza nisun equipagiu, è parè bellu è tonificatu. Ùn ci hè manera ch'e possi soffre di una malatia invisibile, nò?
I sintomi anu cuminciatu abbastanza mite. Mal di testa occasionale, stinzia, fatica, è ancu di più. À u primu, i duttori pensavanu solu chì eranu ormoni. Aviu 11 anni è passava per a pubertà, dunque tutti sti sintomi parianu "normali".
Ùn hè chè quandu i mo capelli sò cascati è chì tutti l'altri sintomi anu aggravatu chì i duttori anu cuminciatu à piglià lu in seriu. Dopu à parechji giri di analisi di sangue, sò statu finalmente diagnosticatu cun ipotiroïdismu autoimmune, o tiroidite di Hashimoto.
Essenzialmente, si tratta di un'infiammazione di a tiroide causata in parte da u sistema immunitariu di u corpu. I sintomi includenu quelli menzionati sopra, cù un elencu di lavanderia di altri, cum'è l'aumento di pesu, luttendu per perdere peso, dolori articulari è musculari, pelle secca severa, depressione, è difficoltà à incinta, solu per citarne pochi.
Cum'è una zitella adolescente, è dopu un studiente universitariu, aghju ignoratu a maiò parte di i mo sintomi. Ma a mo lotta cù u pesu era sempre chjaramente evidente (almenu per mè). Hà fluctuatu in sù è in sù da 10 à 20 liri ogni pochi mesi.
Cumu pudete immaginà, questu hà influenzatu assai altre zone di a mo vita. À u mumentu di u so diploma, eru u più pesante chì avessi mai statu è mi sentu cumpletamente bla.
Quandu u mo pesu aumentava, cusì crescenu e mo insicurità. Aghju luttatu cun fiducia è aghju continuatu à aduprà a mo situazione cum'è scusa per cumu mi sentia, sia da dentro sia fora.
Ùn aghju mai piantatu una volta di pensà à cumu l'alimentu chì stava mettendu in u mo corpu hà influenzatu a mo malattia. I duttori ùn anu mai veramente trattatu questu. Era più cum'è: "Pigliate stu medicamentu è sentite megliu, OK?" Ma ùn era micca bè. Onestamente ùn aghju mai avutu a sensazione chì u mo medicamentu fessi assai di qualcosa, ma di novu, aghju solu suppusatu chì era "nurmale".
Piglià e cose in e mo mani
Aghju cuminciatu à fà assai ricerche, parlendu cù novi duttori, è amparendu quantu cibu è eserciziu anu influenzatu i mo ormoni, u sistema immunitariu è u funziunamentu generale. Ùn sapia micca se cambià e mo abitudine alimentarie aiuterebbe veramente, ma aghju pensatu chì duvia esse megliu cà u fast food è e bevande zuccherate chì avessi avutu di regula.
Cambià ciò chì aghju manghjatu paria esse u megliu postu per cumincià. Mi piaceva a cucina, allora si trattava solu di amparà à diventà creativu è di fà i me piatti menu menu sani più sani.
U travagliu fora era più una lotta. Eru sempre cusì stancu. Era veramente difficiule di truvà l'energia è a motivazione per esercità. In più, aghju avutu una scusa integrata, allora hè stata una situazione di perdita-perdita per un bellu pezzu.
Aghju fattu picculi cambiamenti, è à a fine aghju cuminciatu à aghjunghje l'eserciziu regulare in a mo rutina. Nunda di scemu cum'è i prugrammi scemi chì aghju pruvatu è fallutu in u passatu. Caminava, facia jogging, è facia allenamenti in casa. Sei mesi dopu, avia persu 45 chilò.
A perdita di pesu hè stata grande! Aviu 23 anni, single, è prontu per una spinta di cunfidenza, ma era più cà què. Per a prima volta in a mo vita, ùn mi sentia micca stancu ogni ghjornu. Aviu più energia, ùn mi stava micca ammalendu ogni settimane, è ùn stava sperimentendu a stessa gravità di sintomi cum'è prima.
Sette anni fà, aghju decisu di smette di fà scuse è di cumincià à fà mi una priorità. Avà, sò un furmatore persunale, istruttore di fitness di gruppu, autore di a "Guida di sudore di u corpu caldu", è u più sanu chì aghju mai statu.
Ùn vole micca dì chì ùn soffre ancu di sintomi quantunque. Eiu sì. A maiò parte di a ghjente ùn a saperebbe micca, ma ci sò ghjorni chì dormu nove ore è mi sentu sempre indescrivibilmente stancu. In realtà trattu ancu assai di i sintomi, solu à una scala menu intensa.
Ma facciu ancu una scelta ogni ghjornu. Aghju sceltu di ùn lascià u mo ipotiroïdismu autoimmune mi impedisce di campà a mo migliore vita, è spergu d'ispirà altre donne à fà listessu!
Katie Dunlop hè u fundatore di Amore Sweat Fitness. Insegnante persunale certificata, istruttore di fitness in gruppu è autore, s'impegna à aiutà e donne à ottene salute è felicità. Cunnette vi cun ella Facebook è Twitter!