Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

A cannabis hè una di e sostanze più cunnisciute è aduprate spessu, ma ci n'hè ancu tantu chì ùn ne sapemu.

In più di a cunfusione, ci sò parechji miti diffusi, cumpresu quellu chì pone l'usu di a cannabis cum'è una porta per un usu più seriu di droghe.

Eccu un ochju à u mitu di a "droga di porta" è uni pochi altri chì puderete avè scontru.

1. Hè una droga di porta

U vermentu: falsu

A cannabis hè spessu chjamata "droga di porta", vale à dì chì u so usu porterà probabilmente à aduprà altre sostanze, cum'è a cocaina o l'eroina.

L'espressione "droga di porta" hè stata popularizzata in l'anni 1980. L'idea sana hè basata annantu à l'osservazione chì e persone chì usanu sostanze ricreative cumincianu spessu aduprendu cannabis.

Certi suggerenu chì a cannabis affetta e vie neuronali in u cervellu chì face chì e persone sviluppanu un "gustu" per e droghe.


Ci hè poca evidenza per sustene ste rivendicazioni, quantunque. Mentre chì assai persone aduprà cannabis prima di aduprà altre sostanze, chì solu ùn hè micca una prova chì l'usu di cannabis pruvucatu elli à fà altre droghe.

Una idea hè chì a cannabis - cum'è l'alcol è a nicotina - hè generalmente più faciule d'accede è di pagà chè altre sostanze. Dunque, se qualcunu li hà da fà, probabilmente principieranu cù a cannabis.

Unu di u 2012 ammenta chì in Giappone, induve a cannabis ùn hè micca accessibile quant'è in i Stati Uniti, u 83,2 per centu di l'utilizatori di sustanzi recreativi ùn anu micca adupratu cannabis prima.

Hè ancu impurtante di ricurdà chì ci sò parechji fattori chì ponu purtà à qualcunu chì formi un disordine di l'usu di sostanze, cumpresi fattori personali, sociali, genetichi è ambientali.

2. Ùn hè micca dipendente

U vermentu: falsu

Parechji difensori di a legalizazione di a cannabis affirmanu chì a cannabis ùn hà micca u putenziale di esse dipendente, ma ùn hè micca cusì.


A dipendenza da cannabis si presenta in u cervellu in un modu simile à qualsiasi sorta di dipendenza da sostanze, secondu un 2018.

È iè, quelli chì usanu a cannabis spessu ponu avè sintomi scomodi di ritruvamentu, cume cambiamenti d'umore, mancanza d'energia è compromissione cognitiva.

A suggerisce chì u 30 per centu di e persone chì utilizanu cannabis ponu avè un certu gradu di "disordine di l'usu di a marijuana".

Detta quessa, vale da nutà chì e droghe ghjuridiche socialmente accettabili cume a nicotina è l'alcol sò ancu dipendenti.

3. Hè più forte oghje ch'è mai statu

U vermentu: True è falsu

Si dice spessu chì a cannabis hè più forte chè mai, vale à dì chì cuntene più alte concentrazioni di THC, u cannabinoide psicoattivu in cannabis, è CBD, unu di l'altri cannabinoidi principali.

Questu hè largamente veru.

Un hà guardatu à quasi 39.000 campioni di cannabis chì eranu stati sequestrati da a Drug Enforcement Administration (DEA). U studiu hà trovu chì u cuntenutu THC di cannabis hè aumentatu drasticamente trà u 1994 è u 2014.


Per u cuntestu, u studiu nota chì i livelli di THC di cannabis in 1995 eranu intornu à 4 per centu, mentre i livelli di THC in 2014 eranu intornu à 12 per centu. U cuntenutu di CBD hà aumentatu in modu simile cù u tempu.

Tuttavia, pudete ancu truvà una varietà più grande di prudutti di cannabis à bassa potenza oghje, almenu in e zone chì anu legalizatu a cannabis per scopi ricreativi o medicinali.

4. Hè "tuttu naturale"

Parechje persone credenu chì a cannabis ùn pò micca esse dannosa perchè hè naturale è vene da una pianta.

Prima, hè impurtante nutà chì "naturale" ùn significa micca sicuru. L'edera velenosa, l'antrax è i funghi di u cappucciu sò naturali, ancu.

Inoltre, assai prudutti di cannabis ùn sò micca esattamente naturali.

Unnaturali - è più impurtanti, periculosi - e tossine ponu à volte cumparisce in cannabis. I pesticidi, per esempiu, sò spessu aduprati da i cultivatori di cannabis. Ancu in e zone chì anu legalizatu a cannabis, spessu ùn ci hè micca una regulazione o una vigilanza consistente.

5. Hè impussibile di overdose

U vermentu: falsu

Per definizione, una sobredose implica piglià una dosi chì hè periculosa. Parechje persone assucianu l'overdose cù a morte, ma i dui ùn accadenu micca sempre inseme.

Ùn ci hè micca registratu overdose fatali da cannabis, vale à dì chì nimu hè mortu da un overdosing di cannabis solu.

Tuttavia, voi aduprà troppu è avè una cattiva reazione, spessu chjamata greenout. Questu pò lascià vi sentu abbastanza male.

Sicondu a, una cattiva reazione à a cannabis pò causà:

  • cunfusione
  • ansietà è paranoia
  • delusioni o allucinazioni
  • nausea
  • vomitu
  • crescita di a frequenza cardiaca è di a pressione sanguigna

Un overdosing di cannabis ùn ti ucciderà, ma pò esse abbastanza spiacevule.

U fondu

Ci sò tunnellate di miti intornu à a cannabis, alcuni di i quali suggerenu chì a cannabis hè più periculosa ch'è, mentre chì altri minimizanu certi rischi. Altri rinfurzanu stigmati è stereotipi dannosi.

Quandu si tratta di aduprà cannabis, a vostra megliu scumessa hè di fà a vostra propria ricerca prima è di cunsiderà e fonti di l'infurmazioni chì truvate.

Sian Ferguson hè un scrittore è editore freelance basatu in Cape Town, Sudafrica. A so scrittura copre questioni relative à a ghjustizia suciale, a cannabis è a salute. Pudete cuntattà cun ella in Twitter.

Cunsigliatu

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

aião hè una pianta medicinale, cunni ciuta ancu cum'è coirama, foglia di furtuna, foglia di co ta o arechja di monacu, ampiamente aduprata in u trattamentu di di ordini di u tomacu...
Malatia di Fabry

Malatia di Fabry

A malatia di Fabry hè un raru indromu congenitu chì provoca l'accumulazione anormale di gra u in i vini anguini, cau endu u viluppu di intomi cum'è u dolore in e mani è i p...