4 Periculi nascosti di Carne di Porcu
Cuntenutu
- 1. Epatite E
- 2. Sclerosi Multipla
- 3. Cancer di Fegatu è Cirrosi
- 4. Yersinia
- In cunclusione
- 4. Yersinia
- In cunclusione
Frà l'alimenti chì ispiranu un seguitu simile à u cultu, a carne di maiale spessu porta u pacchettu, cum'è testimunieghja u 65% di l'Americani bramosi di chjamà a pancetta à l'alimentu naziunale di u paese.
Sfortunatamente, sta popularità hè costata. In più di esse a carne più cunsumata in u mondu, a carne di maiale pò ancu esse unu di i più periculosi, purtendu alcuni risichi impurtanti è sottudiscutiti chì qualsiasi cunsumadore duveria esse cusciente (1).
1. Epatite E
Grazie à a rinascita di u manghjà da u nasu à a coda, i frattaglie si sò riscattati trà l'amatori di a salute, in particulare u fegatu, chì hè apprezzatu per u so cuntenutu in vitamina A è a so linea minerale massiccia.
Ma quandu si tratta di carne di maiale, u fegatu pò esse affari risicati.
In e nazioni sviluppate, u fegatu di porcu hè u primu trasmittente basatu nantu à l'alimentu di l'epatite E, un virus chì infetta 20 milioni di persone ogni annu è pò purtà à malatie acute (febbre, fatica, icterizia, vomitu, dolore articulare è dolore di stomacu), fegatu allargatu è qualchì volta fallimentu di u fegatu è morte (,).
A maiò parte di i casi di epatite E sò furtivamente senza sintomi, ma e donne incinte ponu sperimentà reazioni violente à u virus, inclusa l'epatite fulminante (fallimentu epaticu à iniziu rapidu) è un altu risicu di mortalità sia materna sia fetale (). In fatti, e mamme chì sò infettate durante u so terzu trimestre facenu un tassu di morte finu à u 25% ().
In rari casi, l'infezione da epatite E pò purtà à miocardite (una malattia infiammatoria di u core), pancreatite acuta (infiammazione dolorosa di u pancreas), prublemi neurologichi (cumpresu a sindrome di Guillain-Barré è amiotrofia neurale), disordini di u sangue è prublemi musculoskeletali, cum'è elevati creatina fosfocinasa, chì indica danni musculari, è dolore multi-articulare (in forma di poliartralgia) (6,,).
E persone cun sistemi immunitari compromessi, inclusi i destinatari di trasplante d'organi in terapia immunosoppressiva è e persone cun HIV, sò più propensi à soffre di queste complicazioni severi di l'epatite E ().
Allora, quantu alarmanti sò e statistiche di contaminazione di u porcu? In America, circa 1 di tutti i fegati di porcu 10 acquistati in u magazinu testanu pusitivi per l'epatite E, chì hè leggermente superiore à a percentuale di 1 in 15 in Olanda è di 1 in 20 in a Repubblica Ceca (,). Un studiu in Germania hà trovu chì circa 1 in 5 salsicce di porcu eranu cuntaminate ().
Tradiziunale di Francia figatellu, una salsiccia di fegatu di porcu chì hè spessu cunsumata cruda, hè un purtatore di l'epatite E cunfirmatu (). In fattu, in e regioni di Francia induve u porcu crudu o raru hè una delicatezza cumuna, più di a metà di a pupulazione lucale mostra evidenze di infezione da epatite E ().
U Giappone, ancu, hè di fronte à e crescenti preoccupazioni di l'epatite E quandu u porcu guadagna popolarità (). È in u Regnu Unitu? L'epatite E si prisenta in salsicce di porcu, in u fegatu di maiale è in i macelli di porcu, indicendu u putenziale di esposizione diffusa trà i cunsumatori di porcu ().
Pò esse tentatore di culpà l'epidemia di epatite E à e pratiche agricule cummerciali, ma in u casu di u porcu, u più salvaticu ùn significa micca più sicuru. Anche i cinghiali sò purtatori frequenti di epatite E, capaci di trasmette u virus à l'omi chì manghjanu u ghjocu (,).
In più di l'astinenza totale di u porcu, u megliu modu per taglià u risicu di l'epatite E hè in cucina. Stu virus testardu pò sopravvivere à e temperature di a carne cotta rara, fendu di u calore altu a migliore arma contr'à l'infezioni (). Per a disattivazione di virus, a coccia di prudutti di porcu per almenu 20 minuti à una temperatura interna di 71 ° C (160 ° F) pare fà u truccu (20).
Tuttavia, u grassu pò prutege i virus di l'epatite da a distruzzione di u calore, cusì taglioli più grassi di carne di maiale puderebbenu bisognu di tempu in più o di temperature più tostate ().
Riassuntu:
I prudutti di porcu, in particulare u fegatu, portanu spessu l'epatite E, chì pò causà complicazioni gravi è ancu morte in populazioni vulnerabili. Una cucina accurata hè necessaria per disattivà u virus.
2. Sclerosi Multipla
Unu di i risichi più sorprendenti assuciati à u porcu - quellu chì hà ricevutu notevolmente pocu tempu d'aria - hè a sclerosi multiplica (MS), una cundizione autoimmune devastante chì implica u sistema nervosu centrale.
U ligame robustu trà u porcu è a MS hè cunnisciutu almenu dapoi l'anni 1980, quandu i circadori anu analizatu a relazione trà u cunsumu di porcu per capita è MS in decine di paesi ().
Mentre chì e nazioni averse di porcu cum'è Israele è l'India eranu guasi risparmiate da e prese degenerative di MS, i cunsumatori più liberali, cum'è a Germania Occidentale è a Danimarca, anu fattu fronte à tassi alti.
In fattu, quandu tutti i paesi sò stati cunsiderati, l'ingestione di porcu è MS anu mostratu una enorme correlazione di 0.87 (p <0.001), chì hè assai più alta è più significativa di a relazione trà SM è ingesta di grassu (0.63, p <0.01), MS è ingestione tutale di carne (0.61, p <0.01) è MS è cunsumu di vacca (senza rilazioni significative).
Per a prospettiva, un studiu simile di diabete è assunzione di zuccheru per capita hà trovu una correlazione di pocu menu di 0.60 (p <0.001) quandu analizza i paesi 165 (23).
Cum'è cù tutti i scuperti epidemiulogichi, a correlazione trà u cunsumu di porcu è MS ùn pò micca pruvà quellu cause l'altru (o ancu chì, in i paesi colpi di MS, i cunsumatori di porcu i più entusiasti eranu i più malati). Ma cumu si scopre, a volta di evidenza va assai più in profondità.
Nanzu, un studiu di l'abitanti di l'Isule Orcadi è Shetland di Scozia, una regione chì abbonda di delizie insolite, cumprese ova d'uccelli marini, latte crudu è carne pocu cotta, hà trovu una sola associazione dietetica cù MS - cunsumazione di "testa in vaso", un piattu fattu da u cervellu di porcu bullitu ().
Frà i residenti di Shetland, una proporzione significativamente più alta di pazienti MS anu cunsumatu testa in vaso in a so ghjuventù, paragunatu à cuntrolli sani, età è sessu (25).
Questu hè particularmente pertinente perchè - per altre ricerche - MS chì colpisce in l'adultu pò derivà da esposizioni ambientali durante l'adolescenza (26).
U putenziale per u cervellu di porcu per attivà l'autoimmunità ligata à i nervi ùn hè micca solu una intuizione d'osservazione. Trà u 2007 è u 2009, un gruppu di 24 travagliadori di porcine si hè ammalatu misteriosamente neuropatia inflamatoria progressiva, chì hè carattarizatu da sintomi simuli à MS cum'è fatigue, intorpidimentu, tinghje è dolore (,).
A fonte di u focu? Detta "nebbia cerebrale di porcu" - particelle minuscule di tissutu cerebrale sbattute in aria durante a trasfurmazione di a carcassa ().
Quandu i travagliadori anu inalatu queste particelle di tissutu, i so sistemi immunitari, per protocolu standard, formanu anticorpi contr'à l'antigeni porcini stranieri.
Ma quessi antigeni anu avutu una similitudine strana cù certe proteine neurali in l'omu. È u risultatu hè statu una calamità biologica: cunfusi nantu à quale si deve luttà, i sistemi immunitarii di i travagliadori anu lanciatu un attaccu fucilante nantu à u so tissutu nervosu (,).
Ancu se l'autoimmunità resultante ùn era micca identica à a sclerosi multiplica, quellu stessu prucessu di mimetisimu moleculare, induve l'antigeni stranieri è l'antigeni auto-simili sò abbastanza similari per scatenà una risposta autoimmune, hè statu implicatu in a patogenesi di MS (,).
Benintesa, à u cuntrariu di a nebbia di u cervellu purcinu, i hot dog è u prisuttu ùn sò micca littiralmente inalatu (malgradu i masci adolescenti). U porcu puderia ancu trasmette sostanze problematiche per ingestione? A risposta hè un sì speculativu. Per una, certi batteri, in particulare Acinetobacter, sò implicati in mimetismu moleculare cù mielina, a sustanza chì guverna u nervu chì si face dannighjata in MS (34,).
Ancu se u rolu di i porchi cum'è Acinetobacter i purtatori ùn sò micca stati studiati cumpletamente, i batteri sò stati trovati in feci di porcu, in splutazioni di porci è in pancetta, salame di porcu è prisuttu, induve serve cum'è un organisimu di spoilage (,, 38, 39). Se u porcu agisce cum'è veiculu per Acinetobacter trasmissione (o in ogni modu aumenta u risicu d'infezzione umana), un ligame cù MS averia sensu.
Dui, i porchi ponu esse muti è sottutudiati purtatori di prioni, Proteine mal piegate chì guidanu disordini neurodegenerativi cum'è a malattia di Creutzfeldt-Jakob (a versione umana di a vacca pazza) è Kuru (truvatu trà e società cannibali) ().
Alcuni ricercatori suggerenu chì l'MS stessa puderia esse una malattia prionica, chì si rivolge à l'oligodendrociti, e cellule chì producenu mielina (). E postu chì i prioni - è e so malatie assuciate - sò trasmessi da u cunsumu di tissutu nervosu infettatu, hè pussibule chì i prudutti di porcu chì portanu i prioni possanu esse un anellu in a catena MS ().
Riassuntu:Un rolu causativu di u porcu in MS hè luntanu da un casu chjusu, ma i mudelli epidemiologichi insolitamente forti, a plausibilità biologica è l'esperienze documentate facenu ulteriore ricerca imperativa.
3. Cancer di Fegatu è Cirrosi
I prublemi di fegatu tendenu à seguità strettamente nantu à i tacchi di certi fattori di risicu prevedibili, vale à dì l'infezione da epatite B è C, esposizione à l'aflatoxina (un carcinogenu pruduttu da a muffa) è un eccessu di assunzione d'alcol (43, 44, 45).
Ma intarratu in a literatura scientifica hè un altru flagellu potenziale di a salute di u fegatu - u porcu.
Dapoi decennii, u cunsumu di porcu hà ripigliatu fedelmente i tassi di cancheru di fegatu è di cirrosi in u mondu. In analisi multi-naziunali, a correlazione trà a porcella è a mortalità cirrhosa hè stata in 0.40 (p <0.05) aduprendu dati 1965, 0.89 (p <0.01) aduprendu dati di a mità di 1970, 0.68 (p = 0.003) aduprendu dati 1996 è 0.83 ( p = 0.000) aduprendu i dati 2003 (,).
In queste stesse analisi, trà e province canadesi 10, u porcu hà avutu una correlazione di 0.60 (p <0.01) cù a morte da cirrhosi di u fegatu, mentre l'alcol, forse per via di una bassa assunzione generale, ùn hà mostratu alcun ligame significativu.
È in mudelli statistichi chì incorporanu periculi cunnisciuti per u fegatu (cunsumu d'alcol, infezione da epatite B è infezione da epatite C), a carne di maiale hè stata indipindente assuciata à e malatie di u fegatu, suggerendu chì l'associazione ùn hè micca solu per via di piggybacking di porcu, secondu u casu, in un agente causativu differenti ().
A carne di vacca, à u cuntrariu, hè stata neutrale o protettiva in u fegatu in questi studii.
Una di e più grandi fonti dietetiche di nitrosamine hè a carne di maiale trasfurmata, chì, in più di esse un visitore frequente di a padella, cuntene tipicamente nitriti è nitrati cum'è agenti di guarigione. (I vegetali sò ancu ricchi in nitrati naturali, ma u so cuntenutu antioxidante è a mancanza di proteine aiutanu à sfruttà u prucessu di N-nitrosazione, impediscenduli di diventà agenti chì causanu u cancheru ().
Livelli significativi di nitrosamine sò stati trovati in paté di fegatu di maiale, pancetta, salsiccia, prisuttu è altre salumi (63,,). A parte grassa di i prudutti di porcu, in particulare, tende à accumulà livelli assai più alti di nitrosamine chè i pezzi magri, facendu di u bacon una fonte particularmente abbundante ().
A presenza di grassu pò ancu trasfurmà a vitamina C in un prumutore di nitrosamina invece di un inibitore di nitrosamina, dunque l'abbinamentu di carne di maiale cù verdure pò micca conferisce molta prutezzione ().
Ancu se una grande parte di e ricerche nantu à u cancheru di u fegatu nitrosaminu si hè focalizatu nantu à i roditori, induve certe nitrosamine producenu ferite epatiche cù una facilità rimarchevuli, l'effettu apparisce ancu in l'omu (,). In fattu, certi ricercatori suggerenu chì l'omu pò esse ancu più sensibile à e nitrosamine cà i topi è i topi ().
In Tailanda, per esempiu, e nitrosamine sò state assai ligate à u cancheru di u fegatu in e zone induve altri fattori di risicu sò bassi (71). Un'analisi di u 2010 di a coorte NIH-AARP hà trovu carne rossa (cumpresu carne di maiale), carne trasfurmata (cumprese carne di maiale trasfurmata), nitrati è nitriti per esse pusitivamente assuciati à malatie di fegatu cronicu. I travagliadori in gomma, esposti à l'occupazione à nitrosamine, anu affruntatu tassi estremamente alti di malatie di fegatu senza alcolu è di cancheru ().
E nitrosamine provanu una catena di causalità trà u porcu, i cumposti dannosi per u fegatu è e malatie di u fegatu? L'evidenza hè attualmente troppu parchesa per fà sta rivendicazione, ma u risicu hè abbastanza plausibile per ghjustificà a limitazione di i prudutti di porcu chì cuntenenu nitrosamina (o pruduce nitrosamina), cumprese pancetta, prisuttu, cani caldi è salsicce fatte cù nitritu di sodiu o nitru di potassiu.
Riassuntu:Esistenu forti ligami epidemiologichi trà u cunsumu di porcu è e malatie di u fegatu. Sì sti ligami riflettenu a causa è l'effettu, un culpevule puderia esse N-nitrosu cumposti, chì si trovanu abbundantemente in prudutti di porcu trasfurmati cotti à alte temperature.
4. Yersinia
Durante anni, u mottu di precauzione di u porcu era "ben fattu o bustu", una cunsequenza di e paure nantu à a trichinosi, un tipu d'infezzione di vermi chì hà devastatu i consumatori di carne di maiale in gran parte di u 20th seculu (73).
Grazie à i cambiamenti in e pratiche d'alimentazione, l'igiene agricula è u cuntrollu di qualità, a trichinosi purtata da porci hè cascata da u radar, invitendu a carne di maiale rosa à u menu.
Ma e regule di calore rilassatu di u porcu anu pussutu avè apertu e porte per un tippu diversu d'infezzione - yersiniosi, chì hè causata da Yersinia battìri. Solu in i Stati Uniti, Yersinia cagiona 35 morti è guasi 117.000 casi di avvelenamentu alimentariu ogni annu (). A so strada principale d'entrata per l'omu? Porcu pocu cottu.
I sintomi acuti di Yersiniosis sò abbastanza ruvidi - frebba, dulore, diarrea sanguinosa - ma e so cunsequenze à longu andà sò ciò chì duverebbe veramente sunà di campane d'alarma. Vittime di Yersinia L'avvelenamentu face un risicu di 47 volte più altu di artrite reattiva, un tipu di malattia infiammatoria articulare scatenata da l'infezione (75).
Ancu i zitelli diventanu post-Yersinia obiettivi di artrite, chì necessitanu à volte di sinovectomia chimica (l'iniezione di acidu osmicu in una articulazione in difficultà) per alleviare u dolore persistente (76, 77).
È in i casi menu cumuni induve Yersinia ùn porta micca i disgraziati tipichi di frebba, diarrea? L'artrite reattiva pò sviluppà ancu quandu l'infezzione uriginale era asintomatica, lascendu alcune vittime inconsapevuli chì a so artrite hè una conseguenza di malattie trasmesse da l'alimentu (78).
Ancu se l'artrite reattiva di solitu cede da sola cù u tempu, Yersinia e vittime restanu à più risicu di prublemi articularii crònichi, cumpresi spondiliti anchilosante, sacroiliite, tenosinovite è artrite reumatoide, da anni à anni (, 80, 81).
Alcune prove suggerenu chì Yersinia pò purtà à cumplicazioni neurologiche (82). E persone infette cù sovraccaricu di ferru ponu esse in più risicu di multipli ascessi di fegatu, putenzialmente cunducendu à a morte (,,). È trà e persone chì sò geneticamente suscettibili, uveite anteriore, infiammazione di l'iris di l'ochju, hè ancu più probabile dopu à un attaccu di Yersinia (, ).
Infine, via mimica moleculare, Yersinia l'infezzione puderia ancu fà cresce u risicu di a malatia di Graves, una cundizione autoimmune carattarizata da una produzione eccessiva di ormoni tiroidei (,).
A suluzione? Purtate nantu à u calore. A maggior parte di i prudutti di porcu (69% di campioni testati, secondu una analisi di i Consumer Reports) sò contaminati da Yersinia battìri, è l'unicu modu per salvaguardà contra l'infezzione hè cù una cucina adatta. Una temperatura interna di almenu 145 ° F per a carne di maiale sana è 160 ° F per a carne di maiale macinata hè necessaria per decimà qualsiasi patogenu persistente.
Riassuntu:U porcu pocu cottu pò trasmette Yersinia battìri, pruvucendu malatie à cortu andà è alzendu u risicu di artrite reattiva, di cundizione articulare cronica, di a malatia di Graves è di altre cumplicazioni.
In cunclusione
Allora, l'omnivori sapienti per a salute devenu scartà u porcu da u menu?
A ghjuria hè sempre fora. Per dui di prublemi di porcu - epatite E è Yersinia - Una cucina aggressiva è una manipolazione sicura sò abbastanza per minimizà u risicu. È à causa di una mancanza di ricerca cuntrullata, centrata in u porcu capace di stabilisce causalità, l'altri bandieri rossi di u porcu venenu da l'epidemiulugia - un campu riccu di cunfusori è di cunfidenza inghjustificata.
Peggiu, assai studii di dieta è malatie aghjunghjenu a carne di maiale inseme cù altri tippi di carne rossa, diluendu qualunque associazione puderebbe esiste cù u porcu solu.
Queste prublemi facenu difficiule per isolà l'effetti nantu à a salute di i prudutti derivati da porci è determinà a sicurezza di u so cunsumu.
Dittu chistu, a prudenza hè probabilmente ghjustificata. A magnitudine pura, a cunsistenza è a plausibilità meccanica di a cunnessione di u porcu cù parechje malatie gravi facenu a probabilità di un veru risicu più probabile.
Finu chì a ricerca ulteriore ùn sia dispunibile, pudete vulete pensà duie volte à andà in porcu salvaticu nantu à u porcu.
U cancheru di u fegatu, dinò, tende à seguità in i passi di u zocculu di u porcu. Un'analisi di u 1985 hà mostratu chì l'ingestione di porcu hè correlata cù e morti di carcinoma epatocellulare cum'è l'alcol hà fattu (0.40, p <0.05 per i dui) (). (Cunsidirendu a cirrosi epatica hè spessu un preludiu à u cancheru, sta cunnessione ùn deve micca stupisce (50).)
Allora, chì ci hè daretu à ste misteriose associazioni?
À u primu sguardu, e spiegazioni più probabili ùn si spenghjenu. Ancu se l'epatite E trasmessa da carne di maiale pò purtà à cirrhosi di u fegatu, questu accade guasi solu in e persone immunosoppresse, un sottogruppu di a pupulazione chì hè troppu chjucu per tene contu di a correlazione glubale ().
In quantu à l'altra carne, u porcu tende à esse riccu in acidi grassi omega-6, cumpresu l'acidu linoleicu è l'acidu arachidonicu, chì ponu ghjucà un rolu in e malatie di u fegatu (,,). Ma l'olii vegetali, chì anu un cuntenutu di acidi grassi poliinsaturi sbuffanu u porcu fora di l'acqua, ùn ballanu micca u listessu tango di malatie di u fegatu chì face u porcu, rimettendu in causa se u grassu hè veramente culpevule (55, 56).
L'ammine eterocicliche, una classa di carcinogeni furmati cucinendu carne (inclusa carne di maiale) à alte temperature, contribuiscenu à u cancheru di u fegatu in una varietà d'animali (). Ma questi cumposti sò ancu prontamente furmati in carne bovina, secondu i stessi studii chì anu indicatu chì a carne purcina ùn hà alcuna relazione pusitiva cù a malatia di u fegatu (,).
Cù tuttu què in mente, seria faciule di scartà u ligame di a malatia di u porcu è di u fegatu cum'è un colpu epidemiulogicu. Tuttavia, alcuni meccanismi plausibili esistenu.
U contendente più prubabile implica nitrosamini, chì sò cumposti carcinogeni creati quandu i nitriti è i nitrati reagiscenu cù certe amine (da a proteina), in particulare à u caldu altu (). Questi cumposti sò stati ligati à i danni è u cancheru in una varietà di organi, cumpresu u fegatu (61).
Una di e più grandi fonti dietetiche di nitrosamine hè a carne di maiale trasfurmata, chì, in più di esse un visitore frequente di a padella, cuntene tipicamente nitriti è nitrati cum'è agenti di guarigione. (I vegetali sò ancu ricchi in nitrati naturali, ma u so cuntenutu antioxidante è a mancanza di proteine aiutanu à sfruttà u prucessu di N-nitrosazione, impediscenduli di diventà agenti chì causanu u cancheru ().
Livelli significativi di nitrosamine sò stati trovati in paté di fegatu di maiale, pancetta, salsiccia, prisuttu è altre salumi (63,,). A parte grassa di i prudutti di porcu, in particulare, tende à accumulà livelli assai più alti di nitrosamine chè i pezzi magri, facendu di u bacon una fonte particularmente abbundante ().
A presenza di grassu pò ancu trasfurmà a vitamina C in un prumutore di nitrosamina invece di un inibitore di nitrosamina, dunque l'abbinamentu di carne di maiale cù verdure pò micca conferisce molta prutezzione ().
Ancu se una grande parte di e ricerche nantu à u cancheru di u fegatu nitrosaminu si hè focalizatu nantu à i roditori, induve certe nitrosamine producenu ferite epatiche cù una facilità rimarchevuli, l'effettu apparisce ancu in l'omu (,). In fattu, certi ricercatori suggerenu chì l'omu pò esse ancu più sensibile à e nitrosamine cà i topi è i topi ().
In Tailanda, per esempiu, e nitrosamine sò state assai ligate à u cancheru di u fegatu in e zone induve altri fattori di risicu sò bassi (71). Un'analisi di u 2010 di a coorte NIH-AARP hà trovu carne rossa (cumpresu carne di maiale), carne trasfurmata (cumprese carne di maiale trasfurmata), nitrati è nitriti per esse pusitivamente assuciati à malatie di fegatu cronicu. I travagliadori in gomma, esposti à l'occupazione à nitrosamine, anu affruntatu tassi estremamente alti di malatie di fegatu senza alcolu è di cancheru ().
E nitrosamine provanu una catena di causalità trà u porcu, i cumposti dannosi per u fegatu è e malatie di u fegatu? L'evidenza hè attualmente troppu parchesa per fà sta rivendicazione, ma u risicu hè abbastanza plausibile per ghjustificà a limitazione di i prudutti di porcu chì cuntenenu nitrosamina (o pruduce nitrosamina), cumprese pancetta, prisuttu, cani caldi è salsicce fatte cù nitritu di sodiu o nitru di potassiu.
Riassuntu:Esistenu forti ligami epidemiologichi trà u cunsumu di porcu è e malatie di u fegatu. Sì sti ligami riflettenu a causa è l'effettu, un culpevule puderia esse N-nitrosu cumposti, chì si trovanu abbundantemente in prudutti di porcu trasfurmati cotti à alte temperature.
4. Yersinia
Durante anni, u mottu di precauzione di u porcu era "ben fattu o bustu", una cunsequenza di e paure nantu à a trichinosi, un tipu d'infezzione di vermi chì hà devastatu i consumatori di carne di maiale in gran parte di u 20th seculu (73).
Grazie à i cambiamenti in e pratiche d'alimentazione, l'igiene agricula è u cuntrollu di qualità, a trichinosi purtata da porci hè cascata da u radar, invitendu a carne di maiale rosa à u menu.
Ma e regule di calore rilassatu di u porcu anu pussutu avè apertu e porte per un tippu diversu d'infezzione - yersiniosi, chì hè causata da Yersinia battìri. Solu in i Stati Uniti, Yersinia cagiona 35 morti è guasi 117.000 casi di avvelenamentu alimentariu ogni annu (). A so strada principale d'entrata per l'omu? Porcu pocu cottu.
I sintomi acuti di Yersiniosis sò abbastanza ruvidi - frebba, dulore, diarrea sanguinosa - ma e so cunsequenze à longu andà sò ciò chì duverebbe veramente sunà di campane d'alarma. Vittime di Yersinia L'avvelenamentu face un risicu di 47 volte più altu di artrite reattiva, un tipu di malattia infiammatoria articulare scatenata da l'infezione (75).
Ancu i zitelli diventanu post-Yersinia obiettivi di artrite, chì necessitanu à volte di sinovectomia chimica (l'iniezione di acidu osmicu in una articulazione in difficultà) per alleviare u dolore persistente (76, 77).
È in i casi menu cumuni induve Yersinia ùn porta micca i disgraziati tipichi di frebba, diarrea? L'artrite reattiva pò sviluppà ancu quandu l'infezzione uriginale era asintomatica, lascendu alcune vittime inconsapevuli chì a so artrite hè una conseguenza di malattie trasmesse da l'alimentu (78).
Ancu se l'artrite reattiva di solitu cede da sola cù u tempu, Yersinia e vittime restanu à più risicu di prublemi articularii crònichi, cumpresi spondiliti anchilosante, sacroiliite, tenosinovite è artrite reumatoide, da anni à anni (, 80, 81).
Alcune prove suggerenu chì Yersinia pò purtà à cumplicazioni neurologiche (82). E persone infette cù sovraccaricu di ferru ponu esse in più risicu di multipli ascessi di fegatu, putenzialmente cunducendu à a morte (,,). È trà e persone chì sò geneticamente suscettibili, uveite anteriore, infiammazione di l'iris di l'ochju, hè ancu più probabile dopu à un attaccu di Yersinia (, ).
Infine, via mimica moleculare, Yersinia l'infezzione puderia ancu fà cresce u risicu di a malatia di Graves, una cundizione autoimmune carattarizata da una pruduzzione eccessiva di ormoni tiroidei (,).
A suluzione? Purtate nantu à u calore. A maggior parte di i prudutti di porcu (69% di campioni testati, secondu una analisi di i Consumer Reports) sò contaminati da Yersinia battìri, è l'unicu modu per salvaguardà contra l'infezzione hè per mezu di una cucina adatta. Una temperatura interna di almenu 145 ° F per a carne di maiale sana è 160 ° F per a carne di maiale macinata hè necessaria per decimà qualsiasi patogenu persistente.
Riassuntu:U porcu pocu cottu pò trasmette Yersinia battìri, pruvucendu malatie à cortu andà è alzendu u risicu di artrite reattiva, di cundizione articulare cronica, di a malatia di Graves è di altre cumplicazioni.
In cunclusione
Allora, l'omnivori sapienti per a salute devenu scartà u porcu da u menu?
A ghjuria hè sempre fora. Per dui di prublemi di porcu - epatite E è Yersinia - Una cucina aggressiva è una manipolazione sicura sò abbastanza per minimizà u risicu. È à causa di una mancanza di ricerca cuntrullata, centrata in u porcu capace di stabilisce a causalità, l'altri bandieri rossi di u porcu venenu da l'epidemiulugia - un campu riccu di cunfusori è di cunfidenza inghjustificata.
Peggiu, assai studii di dieta è malatie aghjunghjenu a carne di maiale inseme cù altri tippi di carne rossa, diluendu qualunque associazione puderebbe esiste cù u porcu solu.
Queste prublemi facenu difficiule per isolà l'effetti nantu à a salute di i prudutti derivati da porci è determinà a sicurezza di u so cunsumu.
Dittu chistu, a prudenza hè probabilmente ghjustificata. A magnitudine pura, a cunsistenza è a plausibilità meccanica di a cunnessione di u porcu cù parechje malatie gravi facenu a probabilità di un veru risicu più probabile.
Finu chì a ricerca ulteriore ùn sia dispunibile, pudete vulete pensà duie volte à andà in porcu salvaticu nantu à u porcu.