Is Weed Addictive?
Cuntenutu
Panoramica
L'erbaccia, cunnisciuta ancu cum'è marijuana, hè una droga derivata da e foglie, fiori, steli, è semi di i dui Cannabis sativa o Cannabis indica pianta. Ci hè una chimica in e piante chjamata tetrahydrocannabinol (THC) chì hà proprietà di alterazione di a mente.
Sicondu l'Istitutu Naziunale di Abusu di Droghe (NIDA), a marijuana hè a droga illecita più usata in i Stati Uniti. Ancu se nove stati, più Washington, D.C., anu legalizatu a marijuana per usu generale è altri 29 anu legalizatu a marijuana medicale, assai altri stati a cunsideranu sempre cum'è una sostanza illecita.
A marijuana, è in particulare u THC, hè statu dimustratu per riduce u vomitu è a nausea indotta da chimioterapia per e persone chì passanu per u trattamentu di u cancheru. Pò dinò aiutà à riduce u dannu di i nervi (neuropatia) in e persone cun HIV o altre condizioni.
L'erbaccia hè dipendente?
Sicondu NIDA, circa u 30 per centu di l'utilizatori di marijuana pò avè una sorta di disordine per l'usu di marijuana. Si stima chì trà u 10 è u 30 per centu di l'individui chì fumanu erbaccia svilupperanu dipendenza, cù solu 9 per centu sviluppendu in realtà dipendenza. Tuttavia, e statistiche esatte sò scunnisciute.
Un disordine da l'usu di e sostanze inizia in forma di dipendenza, o sperimenta sintomi di astinenza quandu a droga hè fermata o micca ingerita per un periudu di tempu. A dipendenza si verifica quandu u vostru cervellu si abitua à erbaccia in u vostru sistema è, di conseguenza, riduce a so produzzione di recettori endocannabinoidi. Chistu pò causà irritabilità, cambiamenti d'umore, prublemi di sonnu, brami, inquietudine, è mancanza d'appetitu per parechje settimane dopu à fermassi. Questu hè diversu da a dipendenza.
A dipendenza si verifica quandu una persona sperimenta cambiamenti in u so cervellu o in u so comportamentu per via di a droga. Hè pussibule esse dipendente senza esse dipendente, allora ùn ci sò statistiche affidabili nantu à a dipendenza da marijuana, dice NIDA.
In 2015, circa 4 milioni di persone anu soddisfatu i criteri diagnostichi per un disordine di l'usu di a marijuana. Sicondu l'Istitutu Naziunale di l'Alcohol Abuse and Alcoholism, quellu stessu annu, circa 15,1 milioni di adulti in i Stati Uniti di più di 18 anni anu soddisfatu i criteri per u disordine di l'alcol. In 2016, i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) anu trovu chì circa l'adulti in i Stati Uniti fumavanu attualmente sigarette.
Chì sò l'effetti secundarii di fumà erbaccia?
Diverse ceppe di marijuana ponu avè diverse quantità di THC, è secondu chì distribuisce l'erbaccia, ci hè sempre u risicu di altri prudutti chimichi o di droghe chì u laccianu. A marijuana furnita da i dispensarii medicinali hè generalmente cunsiderata sicura. L'effetti secundarii ponu accade in ogni mumentu, ancu se alcuni effetti secondari sò dipendenti da a dose, cum'è menzionatu sottu.
Alcuni effetti collaterali di erbaccia ponu include:
- mal di testa
- bocca secca
- fatigue
- ochji secchi
- cresce l'appetitu (cumunimenti chjamati "i munchies")
- tossu
- dissuciazione o statu alteratu
- sensu alteratu di u tempu
- marei o stumacatura
- pressione sanguigna alta
- memoria indibulita
In dosi assai alte, l'erbaccia pò ancu causà allucinazioni, inganni, o psicosi. Questu hè raru, però, è micca a norma. Alcuni esperti credenu chì e persone chì sperimentanu psicosi da marijuana ponu dighjà esse in periculu di psicosi.
In alcune persone cun disordine bipolare, l'erbaccia pò peghju stati maniacali. L'usu frequente di marijuana puderia aumentà i sintomi di depressione è u risicu di depressione. Se avete una situazione di salute mentale, questu hè qualcosa da cunsiderà è forse parlà cun u vostru duttore o terapeuta.
Se pigliate qualsiasi medicazione, sia prescritta sia senza ricetta, vale a pena di verificà s'ellu ci hè una interazione pussibule. L'erbaccia pò aumentà l'effetti di l'alcol, interagisce negativamente cù i farmaci per a coagulazione di u sangue, è aumentà u risicu di mania in e persone chì piglianu antidepressivi SSRI. Parlate cù u vostru duttore nantu à i medicazione è i supplementi chì pigliate, è se ci sò interazioni avverse cunnisciute cun erbaccia.
U fondu
A marijuana pò esse benefica per una varietà di individui, in particulare quelli chì campanu cù certe condizioni chì causanu dolore, vomitu intensu, o mancanza severa di appetitu. Com'è parechji medicamenti o supplementi, l'erbaccia puderia avè u putenziale di diventà dipendente in certi individui.
A dipendenza implica una serie di fattori, è a mancanza di statistiche chiare nantu à l'erbaccia ne face un sughjettu cumplicatu. Se site preoccupatu per u putenziale di dipendenza, parlate cù u vostru duttore nantu à e vostre preoccupazioni.