Hè più faciule ch'è mai per esercitassi in l'aeroportu
Cuntenutu
Quandu dedicà un ghjornu à viaghjà, era una guaranzia chì ùn avete micca registratu un entrenamentu, salvu chì ùn fussi sprinting trà terminali o svegliate à l'alba per sudare prima di chjappà l'aeroportu. Ma dopu San Francisco hà apertu una sala di yoga. Seattle-Tacoma hà aghjustatu una stanza di meditazione. Phoenix hà dedicatu un caminu di caminata di dui chilometri. Cusì avete avutu opzioni. Ma ùn ci era ancu un locu per tirà fora senza parè un stranu, swing un kettlebell senza avvisà a sicurezza di l'aeroportu, o eseguite intervalli senza una valigia in manu.
À u 25 di ghjennaghju, però, chiunque voli à traversu l'aeroportu di Baltimora-Washington (BWI) pò fà tuttu què è ancu di più grazia à l'apertura di Roam Fitness. A cumpagnia hè destinata à ospità una palestra di 1.200 piedi trà i concorsi D è E di BWI chì ospiterà macchine cardio, pesi liberi, corde per saltà, sistemi TRX, stuoie di yoga, è campanelli. Serà apertu da 5 ore à 10 ore ogni ghjornu di l'annu (vacanze incluse), è ci seranu monitori TV chì furniscenu infurmazioni aggiornate in quantu à u vostru volu-in modu da pudè finalmente fà un bonu usu di quellu scalu fastidiosu o ritardu di u volu frustrante. (Bisognu di più inspo? Eccu sei modi sani per passà u tempu mentre viaghjate.)
Ùn ci hè ancu bisognu di preoccupassi per esse in ritardu o peghju, puzzolente-per u vostru volu. Quandu avete acquistatu un pass di ghjornu di $ 40 (o optate per un adesione mensuale di $ 175 per quelli chì viaghjanu nantu à u reg), pudete riservà una duscia per esse garantitu per ghjunghje à a vostra porta à tempu.
Ùn avete micca bisognu di sacrificà un preziosu spaziu di trasportu per u vostru equipamentu d'allenamentu: A cumpagnia presta l'attrezzatura Lululemon (shorts è magliette per l'omi; reggiseni sportivi, tankini, magliette, shorts è pantaloni cropped per e donne) è scarpi da corsa Brooks (l'Adrenaline GTS 17s). Sì preferite portà e vostre cose, i salariati sigilleranu à u vacuum u to lavanderia brutta prima di sorte. (Ma duvete certamente assicuratevi di avè sta cosa in u vostru trasportu).
Roam Fitness dice chì BWI hè solu l'iniziu, allora ùn sudate micca se Baltimore ùn hè micca nant'à a vostra lista di viaghji cusì spessu. Un portavoce di a cumpagnia dice chì una altra palestra di a costa orientale hè cunfirmata per u 2017, è ci sò cuntratti potenziali cù Charlotte, Atlanta è Pittsburgh in ghjocu. À a fine, a startup basata in Oregon spera di avè una palestra dispunibile 365 ghjorni à l'annu in tutte e grandi cità.
È tuttu questu stà in forma mentre vola tendenza vale a pena cumprà. Sicondu un studiu publicatu in Medicina è Scienza in Sport è Eserciziu, l'eserciziu pò aiutà cù i disturbi cumuni di viaghju cum'è u jet lag è a nervosità indotta da u stress. Hè per quessa chì seremu sbulicati questi allenamenti rapidi cuncepiti per ghjorni di viaghju impegnati prima di stallassi in a sede di a finestra.