Eru Terrurizatu à Risultà In Pantaloncini, Ma Eru Finalmente Capace di Affrontà A mo Più Grande Paura
Cuntenutu
- Decidendu d'andà per ellu
- Cunvintemi stessu chì ne valeva a pena
- U travagliu fora in Shorts per a prima volta
- E Lezioni chì aghju amparatu
- Rivista per
I mo gammi sò stati a mo più grande insicurezza per sempre chì mi ricordu. Ancu dopu avè perdutu 300 sterline in l'ultimi sette anni, aghju sempre a lotta per abbraccià e mo gambe, soprattuttu per via di a pelle sciolta chì a mo perdita di pesu estrema hà lasciatu.
Vidite, e mo gamme sò induve aghju sempre tenutu a maiò parte di u mo pesu. Prima è dopu a mo perdita di pisu, ghjustu avà, hè a pelle extra chì mi pesa. Ogni volta ch'e alzà a mo gamba o un passu, a pelle extra aghjusta tensione è pesu supplementu è tira nantu à u mo corpu. I mo fianchi è i mo ghjinochji anu datu più volte di quantu possu cuntà. Per via di quella tensione constante, sò sempre in pena. Ma a maiò parte di u mo risentimentu versu e mo gambe vene da semplicemente l'odiu di u so aspettu.
Durante tuttu u mo viaghju di perdita di pisu, ùn ci hè mai statu un mumentu quandu mi sò guardatu in u spechju è aghju dettu: "oh, Diu, e mo gambe sò cambiate tantu, è in realtà amparu à amà li". Per mè, andò da peghju à, bè, peghju. Ma sò chì sò u mo criticu più duru è chì e mo gambe mi pareranu diverse da l'altri. Ancu s'ellu puderia stà à pusà quì tuttu u ghjornu è predicà cumu a pelle sciolta nantu à u mo i gammi hè una ferita di battaglia da tuttu u travagliu duru ch'e aghju fattu per ricuperà a mo salute, chì ùn saria micca cumplettamente onestu. Iè, i mo gammi m'anu purtatu à traversu e parti più sfide di a mo vita, ma à a fine di a mo vita. ghjornu, mi rendenu estremamente autocosciente è sapiu in fondu chì devu fà qualcosa per superà què.
Decidendu d'andà per ellu
Quandu site in un viaghju di perdita di pesu cum'è u mo, l'ubbiettivi sò chjave. Unu di i mo più grandi scopi hè sempre di andà à a palestra è di travaglià in shorts per a prima volta. Ddu scopu hè ghjuntu in prima linea prima di questu annu quandu aghju decisu chì era ora di fà una chirurgia di rimozione di a pelle nantu à e mo gambe. Aghju continuatu à pensà à quantu sorprendente mi senterebbe sia fisicamente sia emotivamente è mi sò dumandatu se, dopu a chirurgia, mi sentissi finalmente abbastanza comodu per andà in palestra in pantaloncini. (In cunnessione: Jacqueline Adan si apre per esse vergugnosa da u so duttore)
Ma più ci pensava, più mi resi contu di quantu era scemu. Bastamente mi diceva d'aspittà - di novu - per qualcosa chì avia sognu di fà per anni. È per chì? Perchè mi sentu chì si i mo gammi paria sfarente, avaraghju infine a cunfidenza è u curagiu chì avia bisognu per andà fora cù i membri nudi? Ci hè vulsutu settimane di cunversazione cun me stessu per capì chì aspettà parechji mesi in più per compie un scopu chì puderia riesce oghje, ùn era micca ghjustu. Ùn era micca ghjustu à u mo viaghju o à u mo corpu, chì hè statu quì per mè attraversu grossu è magre. (In cunnessione: Jacqueline Adan Vulete sapè chì Perde u Pesu Ùn Vi Rende Magicamente Felice)
Ci hè vulsutu settimane di cunversazione cun me stessu per capì chì aspettà parechji mesi in più per compie un scopu chì puderia riesce oghje, ùn era micca ghjustu. Ùn era micca ghjustu per u mo viaghju o per u mo corpu.
Jacqueline Adan
Cusì, una settimana prima ch'e fussi messu in opera per a mo chirurgia di rimozione di a pelle, aghju decisu chì era ora. Sò surtitu è mi compru un paru di pantaloncini d'eserciziu è decisu di superà una di e paure più grande di a mo vita.
Cunvintemi stessu chì ne valeva a pena
Scantatu ùn principia mancu à discrive cumu mi sentu u ghjornu chì aghju decisu di passà cù i pantaloni corti. Mentre chì l'apparizione di e mo gammi definitivamente m'hà impeditu di vulè travaglià in shorts, era ancu preoccupatu di cumu u mo corpu l'hà da trattà fisicamente. Finu à quellu puntu, i calzetti di compressione è i leggings eranu stati i mo BFF durante l'allenamenti. Mantenenu a mo pelle sciolta inseme, chì face sempre male è tira quandu si move durante l'esercizii. Allora per avè a mo pelle esposta è indomita era preoccupante, per dì u minimu.
U mo pianu era di piglià una classe di allenamentu cardio è forza di 50 minuti in a mo palestra locale Basecamp Fitness circundatu da i furmatori è i cumpagni di scola chì m'anu sustenutu per u mo viaghju. Per alcune persone, quellu scenariu puderia offre un sensu di cunfortu ma per mè, esponendu a mo vulnerabilità à e persone chì vedu è travaglianu cù ogni ghjornu, era nervosa. Queste ùn eranu micca persone chì avessi statu pantaloncini davanti è ùn vidu mai più. Aghju da cuntinuà à vedeli ogni volta chì andavanu à a palestra, è questu hà fattu esse vulnerabile intornu ancu più sfida.
Dittu chistu, sapiu chì queste persone eranu ancu una parte di u mo sistema di supportu. Puderanu apprezzà quantu hè statu difficiule per mè questu attu di portà shorts. Avianu vistu u travagliu ch'e aghju fattu per arrivà à questu puntu è ci era qualchì cunfortu in questu. Certu, aghju sempre pensatu à imballà un coppiu di leggings in u mo saccu di ginnastica-sai, per u casu chì mi sbuchjessi. Sapendu chì avaria solu scunfittu u scopu, prima di lascià a casa, aghju pigliatu una stonda, mi sò guardatu in u specchiu cù l'ochji sbuffulati è mi sò dettu chì eru forte, putente è cumpletamente capace di fà quessa. Ùn ci era micca un sustegnu. (Assuciatu: Cumu i vostri amichi ponu aiutà à ghjunghje à i vostri obiettivi di Salute è Fitness)
Ùn a sapia micca allora, ma a parte più dura per mè era di marchjà in palestra. Ci era solu tanti scunnisciuti. Ùn eru micca sicuru di cume mi sentessi sia fisicamente sia emotivamente, ùn sapia micca se a ghjente fighjava, mi facia dumande o cummentava nantu à cumu aghju vistu. Mentre stavu in a mo vittura, tutti i "what ifs" mi sbulicavanu in a mo mente è mi sentu in panicu mentre u mo fidanzatu facia u megliu per parlà mi, ricurdendusi perchè aghju decisu di fà questu in primu locu. Infine, dopu avè aspittatu finu à chì nimu camminava per a strada, sò surtitu da a vittura è aghju camminatu versu a palestra. Prima di pudè mancu ghjunghje à a porta mi sò fermatu, piattendu e mo gambe daretu à una spazzatura per via di u mo scumudu è espostu chì mi sentia. Ma una volta ch'e aghju finalmente fattu per e porte, aghju capitu chì ùn ci era micca vultà in daretu. L'aghju fattu finu à quì, cusì aghju da dà a sperienza tuttu u mo. (Assuciatu: Cumu Scantàvi Per Esse Più Forte, Sane è Felice)
Prima ch'e possu ancu ghjunghje à a porta, aghju firmatu, nascondendu i mo gammi daretu à una basura per via di quantu mi sentu incunificata è esposta.
Jacqueline Adan
I mo nervi eranu sempre à l'altitudine di tutti i tempi quandu aghju andatu in l'aula per scuntrà l'altri clienti è u nostru istruttore, ma una volta chì aghju unitu à u gruppu, tutti mi trattavanu cum'è un altru ghjornu. Cumu ùn ci era nunda di diversu in mè o in u mo modu di guardà. In quellu mumentu aghju lasciatu un grande suspiru di sollievu è per a prima volta veramente cridutu ch'e aghju da passà per i prossimi 50 minuti. Sapiu chì tutti quì ci avianu da sustene, amassi è micca passà ghjudizii negativi. Lentamente ma sicuramente, aghju avutu a mo nervosità trasfurmassi in eccitazione.
U travagliu fora in Shorts per a prima volta
Quandu l'allenamentu hà iniziatu, aghju saltatu in ellu è, cum'è tutti l'altri, aghju decisu di trattallu cum'è un allenamentu regulare.
Dittu chistu, ci sò stati sicuramente alcuni movimenti chì mi anu fattu autocosciente. Cum'è quandu faciamu deadlifts cù pesi. Aghju continuatu à pensà à cumu a spalle di e mo gammi parevanu in i pantaloncini ogni volta chì mi piegava. Ci era ancu una mossa induve ci stavamu stendu nantu à a spalle è fendu lifting di gambe chì mi fece saltà u mo core in gola. In quelli momenti, i mo cumpagni di scola anu aumentatu cù parolle d'incuragimentu dicendu "avete questu", chì m'hà veramente aiutatu à passà. Aghju ricurdatu chì tutti eranu quì per sustene l'altri è ùn importa micca ciò chì avemu vistu in u specchiu.
In tuttu l'entrenamentu, aghju aspittatu chì u dulore chjappà. Ma cum'è aghju utilizatu i bandi è i pesi TRX, a mo pelle ùn hà micca feritu più di ciò chì facia di solitu. Puderaghju fà tuttu ciò chì faria tipicamente mentre portava leggings di compressione cù praticamente u listessu livellu di dolore. Aiutò ancu chì l'allenamentu ùn abbia avutu assai movimenti pliometrici, chì spessu causanu più dolore. (Relazionatu: Cumu furmà u vostru corpu per sente menu dolore quandu travaglia)
Forsi l'eserciziu più putente durante quelli 50 minuti era quandu era in l'AssaultBike. Un mio amicu nantu à a bicicletta vicinu à mè si vultò è dumandò cumu mi sentu. In particulare, l'amicu hà dumandatu s'ellu si sentia piacevule per sente a brisa nantu à e mo gammi da u ventu generatu da a bicicletta. Era una dumanda cusì simplice, ma mi hè veramente ghjunta.
Finu à quellu puntu, aghju passatu tutta a mo vita à copre i mo gammi. Mi hà fattu capì chì in quellu mumentu, mi sentu finalmente liberu. Mi sò liberu di esse me stessu, di mostrà mi per quale sò, abbracciu a mo pelle è praticu l'amore di sè. Ùn importa micca ciò chì qualcunu hà pensatu nantu à mè, eru cusì cuntentu è fieru di me stessu per pudè fà qualcosa chì mi terrorizava tantu. Hà dimustratu quantu eru cresciutu è quantu furtunatu eru di parte di una cumunità di sustegnu chì hà aiutatu à fà vene unu di i mo più grandi obiettivi.
À quellu mumentu, mi sentu finalmente liberu. Mi sentu liberu di esse me stessu.
Jacqueline Adan
E Lezioni chì aghju amparatu
Finu à oghje, aghju persu più di 300 sterline è aghju subitu una chirurgia di rimozione di a pelle nantu à i mo bracci, stomacu, schiena è gambe. In più, mentre continuu à perde più pesu, hè prubabile chì andaraghju torna sottu à u cultellu. Sta strada hè stata longa è dura, è ùn sò micca sicuru d'induve finisce. Iè, aghju superatu tantu, ma hè sempre difficiule di truvà mumenti induve possu veramente pusà è dì chì sò fieru di mè stessu. U travagliu in shorts hè statu unu di questi momenti. A mo più grande ripresa da l'esperienza era u sentimentu di orgogliu è di forza chì aghju avutu per realizà qualcosa chì avessi sunniatu da tantu tempu. (Related: I numerosi benefici per a salute di pruvà cose novi)
Sceglie di mette ti in una situazione scomoda hè difficiule, ma, per mè, esse capace di fà qualcosa chì era cusì sfida per me è fighjendu a mo più grande insicurezza in l'ochji, hà pruvatu chì eru capace di qualcosa. Ùn si trattava solu di mette un cortu cortu, si trattava di palisà e mo vulnerabilità è di amassi abbastanza per fà lu. Ci era un sensu immensu di putere in pudè fà per mè, ma a mo speranza più grande hè di inspirà l'altri à capì chì avemu tutti ciò chì ci vole per fà ciò chì ci spaventa di più. Basta à andà per ellu.