Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 21 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu Una donna hà trasfurmatu una passione per l'agricultura in u travagliu di a so vita - Vita Di Vita
Cumu Una donna hà trasfurmatu una passione per l'agricultura in u travagliu di a so vita - Vita Di Vita

Cuntenutu

Fighjate quì sopra per una cunversazione trà Karen Washington è u so cumpagnu agricultore Frances Perez-Rodriguez nantu à l'agricultura muderna, inugualità alimentaria sana, è per fighjà in Rise & Root.

Karen Washington hà sempre saputu chì vulia esse agricultore.

Crescendu in i prughjetti in New York City, si ricorda di vede u rapportu agriculu nantu à a TV, prima di u sabbatu matina, prima chì i cartoni cumincianu. "Quand'era zitella, sunniava d'esse in una splutazione", si ricorda. "Aghju sempre sentutu chì un ghjornu averia una casa è un cortile è u putenziale di cultivà qualcosa."

Quandu hà compru a so casa in u Bronx in u 1985, hà fattu u so sognu di cultivà l'alimentu in u so giardinu in u so giardinu. "À quellu tempu, ùn era micca chjamatu" agricultura urbana ". Era solu l'agricultura ", dice Washington.

Oghje, Washington, 65 anni, hè unu di i cofundatori di Rise & Root, una splutazioni sustenibile gestita in cooperativa, guidata da donne in Orange County, New York, un pocu più di 60 miglia à nordu di New York City. Dicerà chì e so settimane sò impegnate sarebbe una suttascrizzione: u luni, coglie à a splutazione. U marti, hè in Brooklyn, gestisce u mercatu di agricultori La Familia Verde. U marcuri è u ghjovi, volta in a splutazioni, coglie è urganizeghja, è u venneri hè un altru ghjornu di mercatu - sta volta in Rise & Root. I weekend sò passati à travaglià in u so cortile è in i giardini di a cumunità.


Mentre a vita agricula era sempre stata un sognu, forse ùn averia pussutu avè una urgenza tale da rende la realità s'ella ùn era stata per a so prima carriera cum'è fisioterapeuta in casa.

"A maiò parte di i mo pazienti eranu persone di culore: Afroamericani, Caraibi, è Latini o Latina", spiega Washington. "Parechji di elli avianu diabete di tipu 2 è pressione sanguigna alta, o avianu colpi o trattavanu di amputazioni-tuttu in relazione cù a so dieta", dice. "Aghju vistu quanti di i mo pazienti eranu persone di culore chì si stavanu ammalendu da l'alimentu chì manghjavanu, è cumu l'istituzione medica trattava quessa cù a medicina invece di a dieta".

"E relazioni trà alimentu è salute, alimentariu è razzisimu, è alimentariu è ecunomicu mi anu davveru pensatu à l'intersezione trà l'alimentu è u sistema alimentariu", aghjusta.

Dunque, à 60 anni, Washington hà decisu di diventà un agricultore à tempu pienu per aiutà à risolve u prublema à a so radice. Eccu cumu hà trasformatu u so sognu in una realità, è ciò chì hà amparatu dapoi.


Cumu una Ritirata Aiutò A Sua Passione à Ghjustu

"In ghjennaghju di u 2018, 40 di i nostri amichi in u muvimentu di l'alimentariu si sò andati in ritirata. Qualchidunu di noi eranu giardinari o agricultori, alcuni di noi eranu capi d'urganisazioni senza prufittu - tutti i cambiani. Avemu tutti riuniti è dicemu " Chì ci pudemu fà cum'è gruppu? Chì sò e nostre speranze? Chì sò i nostri sogni? " À un certu puntu, avemu cullatu in una grotta è ognunu hà dettu ciò chì sò i so sogni, era incredibile.

Dopu in aprile, aghju fattu l'apprendistatu di agricultura biologica UC Santa Cruz. Hè un prugramma di sei mesi d'aprili à uttrovi induve site in una tenda è amparate nantu à l'agricultura biologica. Quandu sò vultatu in uttrovi, eru focu. Perchè mentre eru quì, mi dumandava: 'induve sò i negri? Induve sò i paisani negri? "


Ripensà a razza è u sessu in l'agricultura

"Crescendu, aghju sempre intesu chì l'agricultura era equivalente à a schiavitù, chì tù travagliassi per "l'omu". Ma questu ùn hè micca veru. Prima di tuttu, l'agricultura hè basatu nantu à a donna. E donne sò agriculi in tuttu u globu. L'agricultura hè fatta da donne è donne di culore. Siconda, pensu à u nostru viaghju quì cum'è persone schiavi. No sò stati purtati quì micca perchè. eramu muti è forti, ma per via di a nostra cunniscenza di l'agricultura. Avemu saputu cultivà cibu. Avemu purtatu semi in i nostri capelli. Eramu noi chì cultivavamu alimenti per sta nazione. Eramu noi chì purtavamu a cunniscenza di l'agricultura. è l'irrigazione. Avemu saputu pasturà bestiame. Avemu purtatu sta cunniscenza quì.

A nostra storia ci hè stata arrubata. Ma quandu avete principiatu à apre l'ochji di a ghjente è à fà sapè chì ci hè statu purtatu quì per via di a nostra cunniscenza di l'agricultura, cambia a mente di a ghjente. Ciò ch'e aghju nutatu avà hè chì i ghjovani di culore cumincianu à vulè vultà in terra. Vedenu chì l'alimentu hè quellu chì simu. L'alimentariu hè nutrimentu. Cresce u nostru propiu alimentu ci dà u nostru putere ".

(Assuciatu: Cosa hè l'agricultura biodinamica è perchè importa?)

Ùn hè micca cusì faciule cum'è pensate

"Ci sò trè cose chì dicu à e persone chì cercanu di participà à l'agricultura: Numeru unu, ùn pudete micca cultivà solu. Avete bisognu di truvà una cumunità agricula. Numeru dui, cunniscite a vostra situazione. Solu perchè avete terreni ùn significa micca chì hè terri agriculi. Avete bisognu d'accessu à l'acqua è un granagliu, una stazione di lavare, è l'electricità. Numeru trè, uttene un mentore. Qualchissia chì hè dispostu à mustrà e corde è e sfide, perchè l'agricultura hè sfida ".

A so Strategia Semplice per l'Autocura

"Per mè, l'autocura hè mentale, fisica è spirituale. L'aspettu spirituale hè di andà in chjesa a dumenica. Ùn sò micca religiosu, ma mi sentu una parentela quì. Quandu mi ne vanu, u mo spiritu si sente rinuvatu. Mentalmente, hè piglià u tempu per esse cù a famiglia, passà i tempi morti cù l'amichi, è fà u tempu per mè stessu. New York City hè una giungla di cimentu, piena di vitture è attività. Ma a mane à a mattina, mi sentu in u mo giardinu, ascultu l'uccelli, è sentu solu in pace è ringraziatu per a mo esistenza ".

(In cunnessione: I furmatori spartenu e so routine di mattina sana)

Una Rutina di Benessere Agricultore

"Mi piace à coccu. Sò cunnisciuta da induve vene u mo alimentu, è aghju assicuratu chì manghja bè, cresce cù l'intenzione, è compostu. Sò 65 anni, perchè quandu aghju fattu u travagliu agriculu, mi sentu cum'è. assai travagliu. L'eserciziu hè impurtante. Mi assicuru ancu di beie assai acqua. Sò u mo peghju nemicu quandu si tratta di quessa, allora i mo cumpagni agriculi mi anu fattu un zainu d'idratazione chì portu quandu aghju agriculu per assicurà chì beiu abbastanza ".

Ispirendu a Prussima Generazione d'Agricultori

"Dui anni fà, eru in una cunferenza alimentaria è aghju avutu da lascià subitu dopu à u mo discorsu per andà in un altru avvenimentu. Mi precipitavu versu a mo vittura, è una donna hè venuta à corre dopu à mè cù a so figliola di 7 anni. hà dettu "Signora Washington, sò chì avete da andà, ma pudete piglià una foto cù a mo figliola?" Aghju dettu "benintesa". Dopu a donna m'hà dettu chì a so figliola avia dettu: "Mamma, quandu cresceraghju, vogliu esse agricultore". Mi sò messu cusì emotivu di sente à un zitellu neru dì chì vole esse agricultore. Perchè mi ricordu chì s'e avessi mai dettu chì, da zitellu, mi sarebbe statu risu. differenza in a vita di stu zitellu ".

(Assuciatu: Stà ispiratu cù i Miglii Documentarii Alimentari da Fighjulà nantu à Netflix)

Rivista per

Publicità

Novi Posti

Xanthoma

Xanthoma

Xanthoma hè una cundizione di a pelle in cui certi gra i i accumulanu ottu à a uperficia di a pelle.Xanthoma ò cumuni, in particulare in l'adulti anziani è in e per one cun lip...
Uveite

Uveite

Uveiti hè gonfiore è infiammazione di l'uvea. L'uvea hè u tratu mediu di u muru di l'ochju. L'uvea furni ce u angue per l'iri in fronte di l'ochju è a retin...