Perchè Kayla Itsines di Body-Shaming per i so Abs Postpartum hè un prublema enormu
Cuntenutu
Sò ottu settimane chì Kayla Itsines hà datu nascita à u so primu figliolu, a figliola Arna Leia. Ùn hè micca surprisa chì i fan di BBG anu avutu a brama di seguità u viaghju postpartum di u furmatore è di vede cumu ristabilisce una rutina di allenamentu. Ricertamenti, u ghjovanu di 28 anni hà spartutu un aghjurnamentu rapidu annantu à Instagram per dì ch'ella era stata permessa di fà allenamenti "legeri".
"Avè statu sbulicatu per allenamenti LIGHT da più di una settimana (da u mo duttore è fisioterapista), cuminciu à sentu veramente cum'è mè di novu è micca solu in un sensu fisicu", hà scrittu à fiancu à unu di i so specchi di u corpu tutale. selfies. "Sò cusì motivatu avà perchè per mè, a forma fisica hè a mo autocura, u mo tempu fora è a mo PASSIONE. Esse capace di sparte a mo passione cun TU, a #BBGCommunity mi aiuta à esce di u lettu ogni matina (senza scurdassi a mo famiglia incredibile) !! #comeback "(Assuciatu: Kayla Itsines Sparte a Cose # 1 chì a ghjente si sbaglia nantu à e foto di trasfurmazione)
Sfortunatamente, alcuni di i quasi 12 milioni di seguitori di Itsines l'accusanu di vede "troppu in forma" in a foto ch'ella hà postu. Certi pirsuni l'anu ancu vergognatu per avè "abs perfetti" cusì prestu dopu à dà nascita.
"Stu tipu di ritratti sò esattamente quelli chì facenu chì e donne odianu u so corpu", hà cummentatu una persona. "A maiò parte di e donne ùn ponu mai avè u vostru corpu per via di a genetica, ùn importa micca quantu dieta o eserciziu facenu. Avè un abs perfettu un paru di settimane dopu un zitellu hè ancu estremamente raru ". (Assuciatu: Questu Influenzatore A Mantene Reale nantu à u Passu in un Fitting Room Dopu avè avutu un criaturu)
Un altru cummentatore hà spartutu un parè simile: "Onestamente cun un cuntu seguitu di quasi 12mil aghju veramente desideratu d'avè publicatu un viaghju più crudu è onestu di a vostra esperienza post-gravidanza. Moltu deludente è site solu aghjuntu à a pressione inutile da i social media per chì e novi mamme s'assumiglianu à voi in pochi settimane dopu a nascita ".
Per furtuna, parechji membri di a cumunità BBG anu prestu à difende Itsines. "Pudemu per piacè piantà è esse una cumunità di donne chì sustene una [una altra] invece di vergogna per via di u pesu di una persona", disse una persona. "Ognunu hè diversu è si adatta à un aspettu forte diversu per tutti perchè micca tutti anu a stessa genetica di a forma di u corpu". (Assuciatu: Pudete Amà u vostru Corpu è Vulete Ancora Cambiallu?)
Un'altra persona hà urgeu à i seguitori di piantà di paragunà i so corpi cù Itsines è rispettu chì u so viaghju pare diversu da u so. "Kayla ùn ci deve assolutamente nunda di u so viaghju di gravidenza", anu scrittu. "Eccu ciò ch'ella pare di post-criaturu. Eccu a so maghjina realista. Hè disgustante u modu chì alcuni di voi sceglienu d'attaccalla cum'è chì u so corpu attuale ùn sia micca abbastanza" male "per fassi sente megliu".
I corpi postpartum parevanu sfarente à ogni età, ogni capacità è ogni taglia - chì Itsines hà parlatu in u passatu. (Vede: Kayla Itsines Spiega Perfettamente Perchè Vulendu Ciò chì l'altri ùn anu mai vi rende felice)
"Se sò onesta, hè cun grande timore chì sparte cun voi sta maghjina assai persunale", hà spartutu nant'à Instagram à u principiu di maghju à fiancu à una foto d'ella in una settimana dopu à u partu. "U viaghju di ogni donna per a vita ma in particulare a gravidanza, a nascita è a guarigione dopu à a nascita hè unicu. Mentre chì ogni viaghju hà un filu cumunu chì ci cunnetta cum'è donne, a nostra sperienza persunale, a nostra rilazioni cù noi stessi è u nostru corpu serà sempre u nostru.
Hà aghjustatu chì spera chì tutti i so seguitori abbraccianu i so corpi, invece di paragunassi cun ella. "Cum'è un furmatore persunale, tuttu ciò chì possu sperà per voi, donne, hè chì vi sentite incuraghjiti à fà u listessu, indipendentemente da sì avete appena parturitu o micca, celebrate u vostru corpu è u rigalu chì hè", hà scrittu. "Ùn importa micca u viaghju chì avete fattu cù u vostru corpu, i modi in cui guarisce, sustene, rinforza è si adatta per fà passà a vita hè veramente incredibile." (Relativu: L'Epifania di sta donna ti inspirerà à accettà sè stessu cum'è sì)
Cuntrariu à a credenza populari, a vergogna di u corpu vene in tutte e forme. Ancu noi à Forma vede i cumenti chì dicenu chì e donne chì prisentemu nantu à u nostru situ è e piattaforme di media suciale sò troppu in forma, troppu grande, troppu chjucu, a chjamate. Ma ùn hè micca ghjustu per alcunu persona per sperimentà a vergogna (di ogni tipu). Ognunu hè diversu, è dunque i viaghji di tutti seranu diversi. In particulare donna à donna, duvemu esse empowering, micca ghjudicà, l'altru.