Tè Plantain: à chì serve è cumu aduprà

Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Chì pruprietà
- Cumu aduprà
- Cumu fà u tè di piantagione
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca aduprà
U Pianta hè una pianta medicinali di a famiglia Plantaginacea, cunnisciuta ancu cum'è Tansagem o Transagem, ampiamente aduprata per fà rimedii casani per trattà i raffreddori, l'influenza è l'infiammazione di a gola, di l'utru è di l'intestinu.
U nome scientificu di l'erba Tanchagem hè Plantago major è pò esse acquistatu in negozii di alimenti sanitari, alcune drogherie, è ancu in certi mercati di strada. I principali attivi più impurtanti è più benefiziali sò iridoidi, mucilagini è flavonoidi.
Per chì ghjè
E parti aeree di u piantaggiu ponu esse aduprate, per via orale, in casu di malatie respiratorie è infezioni di e vie respiratorie, postu chì u tè di piantagione agisce cum'è fluidificante di e secrezioni bronchiali, allevia a tosse è pò esse adupratu in gargarismi per curà malatie di a bocca gola, cum'è tordu, faringite, tonsillite è laringite.
U Tè pò ancu esse adupratu per alleviare infezioni di e vie urinarie, perdita di urina durante u sonnu, prublemi di fegatu, ardori di stomacu, spasmi di stomacu, diarrea è cum'è diureticu per riduce a ritenzione di fluidi.
Inoltre, pò ancu esse adupratu nantu à a pelle per guarì e ferite, perchè aiuta à a guarigione è a coagulazione di u sangue, è per trattà e furuncule. Scuprite chì sò i sintomi più cumuni di furunculi è altre forme di trattamentu.
Chì pruprietà
E pruprietà di Plantain includenu a so azzione antibatterica, astringente, disintossicante, espettorante, analgesica, antiinfiammatoria, curativa, depurativa, decongestionante, digestiva, diuretica, tonica, sedativa è lassativa.
Cumu aduprà
A parte aduprata di u pianu hè e so foglie per fà tè, cataplasmi o per cundisce alcuni alimenti, per esempiu.
Cumu fà u tè di piantagione
Ingredienti
- 3 à 4 g di tè da e parti aeree di u pianu;
- 240 mL d'acqua.
Modu di preparazione
Pone e parti aeree di u pianinu in un 150 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per circa 3 minuti. Lascià scaldà, stende è beie finu à 3 tazze à ghjornu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii principali di u pianu includenu somnolenza, còliche intestinali è disidratazione.
Quale ùn deve micca aduprà
U Pianta hè contraindicatu per e donne incinte, e donne chì allattanu è i pazienti cù prublemi cardiaci