Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 12 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Cumu a mo Carriera di Boxe Mi Dà a Forza di Luttà In Prima Linea Cum'è Infermiera COVID-19 - Vita Di Vita
Cumu a mo Carriera di Boxe Mi Dà a Forza di Luttà In Prima Linea Cum'è Infermiera COVID-19 - Vita Di Vita

Cuntenutu

Aghju trovu u pugilatu quandu avia bisognu di più. Aviu 15 anni quandu aghju fattu un passu in un anellu; à l'epica, mi sentia cum'è a vita ùn avia solu battutu. A rabbia è a frustrazione mi cunsumu, ma aghju luttatu per spressione. Sò cresciutu in una piccula cità, à un'ora fora di Montreal, allevatu da una mamma sola. Avemu appena avutu soldi per sopravvivere, è aghju avutu un impiegu à una età assai ghjovana per aiutà à fà a fine. A scola era u minimu di e mo priorità perchè ùn aghju micca solu u tempu - è cum'è aghju invechjatu, era diventatu sempre più difficiule per mè di mantene. Ma forse a pillola più dura da inghiottire era a lotta di a mo mamma cù l'alcoholismu. Mi hà tombu per sapè ch'ella hà allattatu a so sulitudine cù a buttiglia. Ma ùn importa ciò chì aghju fattu, ùn pare micca aiutà.


Esce da a casa è esse attivu era sempre statu una forma di terapia per mè. Corsu à traversu u campu, aghju cavalcatu cavalli, è aghju ancu imbruttatu cù u taekwondo. Ma l'idea di u pugilatu ùn hè micca venuta in mente finu à ch'e aghju vistu Million Dollar Baby. U filmu hà mossu qualcosa in mè. Sò statu affascinatu da u tremendu curaghju è cunfidenza chì ci hè vulsutu per sparghje è affruntà un cuncurrente in u ring. Dopu questu, aghju cuminciatu à sintonizà e lotte nantu à a TV è aghju sviluppatu una ammirazione più profonda per u sport. Hè ghjuntu à u puntu induve sapiu chì avia da pruvà per mè.

Cumincià a mo Carriera di Boxe

Mi sò innamuratu di a pugilata a prima volta chì l'aghju pruvata. Aghju pigliatu una lezzione in una palestra lucale è subitu dopu, sò andatu ind'è u coach, esigendulu fermamente di furmà mi. Li aghju dettu di vulè cumpete è diventà campione. Aviu 15 anni è avia ghjustu sparred per a prima volta in a mo vita, dunque ùn hè micca surpresa chì ùn m'hà micca pigliatu in seriu. Hà suggeritu di amparà di più nantu à u sport per almenu uni pochi mesi prima di decide se a boxe era per mè. Ma a sapia quantunque, ùn avessi micca da cambià idea. (Assuciatu: Perchè Avete bisognu di Cumincià a Boxe ASAP)


Ottu mesi dopu, sò diventatu campione junior di u Quebec, è a mo carriera hà sparitu dopu. À 18 anni, sò diventatu campione naziunale è aghju guadagnatu un postu in a squadra naziunale di u Canada. Aghju riprisentatu u mo paese cum'è pugile dilettante dapoi sette anni, viaghjendu in tuttu u mondu. Aghju cumpetitu in 85 lotte in u mondu, cumpresi Brasile, Tunisia, Turchia, Cina, Venezuela, è ancu i Stati Uniti. In u 2012, u pugilatu femminile hè diventatu ufficialmente un sport olimpicu, allora aghju focalizatu a mo furmazione nantu à questu.

Ma ci hè statu un prublema per a cumpetizione à u livellu olimpicu: Ancu se ci sò 10 categurie di pesu in u pugilatu femminile dilettante, u pugilatu olimpicu di e donne hè limitatu à solu trè classi di pesu. È, à l'epica, u mo ùn era micca unu di elli.

Malgradu a delusione, a mo carriera di pugilatu hè stata ferma. Eppuru, qualcosa m'hà fattu fastidiu: u fattu chì avessi solu graduatu u liceu. Sapia chì, ancu s'è aghju adoratu u pugilatu cù tuttu u mo core, ùn era micca per sempre. Puderaghju una ferita di fine di a carriera in ogni mumentu, è eventualmente, invechjaraghju fora di u sport. Aviu bisognu di un pianu di salvezza. Dunque, aghju decisu di priorità a mo educazione.


Diventà Infermiera

Dopu chì l'Olimpiadi ùn sianu spariti, aghju fattu una pausa da a boxe per esplorà alcune opzioni di carriera. Aghju stallatu nantu à a scola d'infermiera; a mo mamma era infermiera è, da chjuca, aghju spessu tagliatu cun ella per aiutà a cura di i pazienti anziani cun dimenza è Alzheimer. Mi piaceva à aiutà a ghjente tantu chì sapia chì esse infermiera seria qualcosa chì puderia esse appassiunatu.

In 2013, aghju pigliatu un annu di pugilatu per fucalizza nantu à a scola è graduatu cù u mo diploma di infermiera in 2014. Prestu, aghju puntuatu un stint di sei settimane in un hospitalu lucale, travagliendu in a sala di maternità. Eventualmente, chì si trasformò in un travagliu di infermiera à tempu pienu - unu chì, in prima, aghju equilibratu cù u pugilatu.

Esse infermiera mi hà purtatu tanta gioia, ma era una sfida di ghjustificà a pugilata è u mo travagliu. A maiò parte di a mo furmazione era in Montreal, à un'ora di distanza da induve campu. Aviu avutu da alzà assai prima, guidà à a mo sessione di pugilatu, furmà per trè ore, è torna in tempu per u mo turnu di infermiera, chì hà cuminciatu à 4 p.m. è finì à mezanotte.

Aghju mantene sta rutina per cinque anni. Eru sempre in a squadra naziunale, è quandu ùn stava micca cummattendu quì, mi allenava per l'Olimpiadi di u 2016. I mo entrenatori è eiu stavamu aspittendu a speranza chì sta volta, i Ghjochi diversificà a so classe di pesu. Tuttavia, avemu statu lasciatu di novu. À 25 anni, sapia chì era ora di rinuncià à u mo sognu olimpicu è di passà. Avia fattu tuttu ciò ch'e pudiu in pugilatu dilettante. Dunque, in 2017, aghju firmatu cù Eye of The Tiger Management è sò diventatu ufficialmente un pugile prufessiunale.

Hè solu dopu chì aghju andatu in prufessione chì mantene u mo travagliu di infermiera hè diventatu sempre più difficiule. Cum'è un pugile prufessiunale, aghju avutu a furmà più longu è più duru, ma aghju luttatu per truvà u tempu è l'energia chì avia bisognu per continuà à spingermi cum'è atleta.

À a fine di u 2018, aghju avutu una cunversazione difficiule cù i mo allenatori, chì anu dettu chì, se vulia cuntinuà a mo carriera di pugilatu, devu lascià l'infermiera daretu. (Assuciatu: U Surprising Way Boxing Can Change Your Life)

Quantu mi dulorava di appughjà una pausa nantu à a mo carriera d'infermiera, u mo sognu era sempre statu di esse un campione di pugilatu. À questu puntu, aghju avutu a lotta per più di una dicada, è da quandu andava in prufessione, ùn era micca scunfittu. Se vulia cuntinuà a mo serie di vincitori è diventà u megliu cummattimentu chì pudessi, l'infermiera avia da piglià un postu in daretu, almenu temporaneamente. Dunque, in Aostu 2019, aghju decisu di piglià un annu sabbaticu è focalizami interamente nantu à diventà u megliu cummattente chì aghju pussutu.

Cumu COVID-19 hà cambiatu tuttu

Rinunzià à l'infermiera era dura, ma aghju capitu rapidamente chì era a scelta bona; Ùn aghju avutu chè tempu per dedicà à a boxe. Dormia di più, manghjava megliu, è mi allenava più duru chè mai. Aghju raccoltu i frutti di i mo sforzi quandu aghju vintu u titulu femminile di pesu mosca ligeru di a Federazione Nordamericana di Boxe in Dicembre 2019 dopu avè statu invintu per 11 lotte. Questu era. Aviu finalmente guadagnatu a mo prima lotta di l'eventu principale in u Casinò di Montreal, chì era prevista per u 21 di marzu di u 2020.

Trascendendu in a lotta più grande di a mo carriera, ùn vulia lascià nisuna petra senza gira. In solu trè mesi, andava à difende u mo titulu WBC-NABF, è sapiu chì u mo avversariu era assai più sperimentatu. Se vincessi, saria ricunnisciutu internaziunale, qualcosa chì avia travagliatu per tutta a mo carriera.

Per amplificà a mo furmazione, aghju assuciatu un cumpagnu sparring da Messico. Essenzialmente hà campatu cun mè è hà travagliatu cun mè ogni ghjornu per ore è ore per aiutami à finisce e mo abilità. Quandu a mo data di lotta s'avvicinava, mi sentu più forte è più cunfidente chè mai.

Dopu, COVID hè accadutu. A mo lotta hè stata annullata solu 10 ghjorni prima di a data, è mi sentu chì tutti i mo sogni mi sfilanu trà e dite. Quandu aghju intesu a nutizia, e lacrime mi inondevanu l'ochji. Tutta a mo vita, avia travagliatu per arrivà à questu puntu, è avà era tuttu finitu cù u chjappu di un dettu. In più, data tutta l'ambiguità intornu à COVID-19, chì sapia se o quandu avessi mai luttatu di novu.

Per dui ghjorni, ùn aghju pussutu esce da u lettu. E lacrime ùn si piantavanu micca, è aghju continuatu à sente chì tuttu mi era statu cacciatu. Ma dopu, u virus veramente hà cuminciatu à prugressà, facendu tituli à manca è à diritta. E persone murianu à millaie, è quì mi stavu murendu in autocompassione. Ùn era mai statu qualcunu à pusà è ùn fà nunda, allora sapia chì avia bisognu di fà qualcosa per aiutà. Se ùn pudessi micca luttà in u ring, andavu à luttà in prima linea. (Relativu: Perchè stu mudellu infermiera-turned unitu à a prima linea di a pandemia di COVID-19)

Se ùn pudia micca cummattiri in u ring, andava à luttà in prima linea.

Kim Clavel

U travagliu nantu à i fronti

U ghjornu dopu, aghju mandatu u mo curriculum vitae à l'uspidali lucali, u guvernu, in ogni locu induve a ghjente avia bisognu d'aiutu. In pochi ghjorni, u mo telefunu hà cuminciatu à sonà incessantemente. Ùn sapia micca assai di COVID-19, ma sapia chì hà particularmente affettatu l'anziani. Dunque, aghju decisu di piglià u rolu di infermiera di rimpiazzamentu in vari stabilimenti di cura per anziani.

Aghju cuminciatu u mo novu travagliu u 21 di marzu, u stessu ghjornu chì a mo lotta era inizialmente prevista.Era adattatu perchè quandu aghju passatu per queste porte, mi sentu cum'è una zona di guerra. Per principianti, ùn avia mai travagliatu cù l'anziani prima; a cura di maternità era u mo forte. Dunque, mi pigliò un paru di ghjorni per amparà i prughjetti di a cura di i pazienti anziani. In più, i protokolli eranu un mess. Ùn aviamu alcuna idea di ciò chì u ghjornu dopu purteria, è ùn ci era manera di trattà u virus. U caosu è l'incertezza anu generatu un ambiente d'ansietà trà u persunale sanitariu è i pazienti.

Ma s'ellu ci hè qualcosa chì u pugilatu m'hà amparatu, era per adattà, chì hè esattamente ciò chì aghju fattu. In u ring, quandu aghju fighjatu a pusizione di u mo avversariu, aghju sapiutu anticipà a so prossima mossa. Sapia ancu di stà calmu in una situazione frenetica, è a lotta contru u virus ùn era micca sfarente.

Dice questu, ancu i più forti di e persone ùn anu pussutu evità u peghju emutivu di travaglià in prima linea. Ogni ghjornu, u numeru di morti aumentò drasticamente. U primu mese, in particulare, era horrible. À u mumentu chì i pazienti entreranu, ùn ci era nunda chì pudessimu fà, eccettu chì li rendessimu còmodi. Sò passatu da tene a manu di una persona è aspittàvanu chì passessinu prima di passà è fà u listessu per qualcunu altru. (Assuciatu: Cume Cope with COVID-19 Stress When You Can't Stay Home)

S'ellu ci hè qualcosa di pugilatu chì m'avia amparatu, era per adattassi-chì hè esattamente ciò ch'e aghju fattu.

Kim Clavel

In più, postu chì travagliava in un stabilimentu di cura per anziani, guasi tutti quelli chì entravanu eranu soli. Certi avianu passatu mesi o ancu anni in una casa di cura; in parechji casi, i membri di a famiglia l'avianu abbandunatu. Spessu mi pigliò per fà sentenu menu soli. Ogni mumentu liberu chì aghju avutu, andaraghju in e so stanze è mette a TV à u so canale preferitu. A volte aghju sunatu musica per elli è li aghju dumandatu nantu à a so vita, i zitelli è a famiglia. Una volta un malatu d'Alzheimer m'hà surrisu, è m'hà fattu capì chì questi atti apparentemente chjuchi anu fattu una grande differenza.

Ci hè ghjuntu un puntu quandu stava servendu à 30 pazienti cun coronavirus in un unicu turnu, cù appena di tempu per manghjà, dusciami o dorme. Quandu sò andatu in casa, aghju strappatu u mo (incredibilmente scomudu) attrezzu protettivu è aghju subitu in lettu, sperendu di ripusà. Ma u sonnu m'hà sfuggitu. Ùn puderia micca piantà di pensà à i mo pazienti. Dunque, mi sò furmatu. (Assuciatu: Ciò chì hè veramente piace à esse un travagliu essenziale in i Stati Uniti durante a Pandemia di Coronavirus)

In e 11 settimane chì aghju travagliatu cum'è infermiera COVID-19, aghju furmatu per un'ora à ghjornu, cinque à sei volte à settimana. Postu chì e palestre eranu sempre chjose, curreraghju è scumpareraghju a scatula-in parte per stà in forma, ma ancu perchè era terapeuticu. Era l'outlet chì avia bisognu per liberà a mo frustrazione, è senza ella, seria statu difficiule per mè di stà sanu.

Fighjendu avanti

Durante l'ultime duie simane di u mo turnu di infermiera, aghju vistu e cose migliurà significativamente. I mo culleghi eranu assai più còmode cù i protokolli postu chì eramu più educati nantu à u virus. In u mo ultimu turnu u 1 di ghjugnu, aghju realizatu chì tutti i mo pazienti malati anu pruvatu negativu, chì m'hà fattu sentu bè di lascià. Mi sentu cum'è aghju fattu a mo parte è ùn era più necessariu.

U lindumane, i mo allenatori mi sò ghjunti, mi anu fattu sapè chì eru previstu per una lotta u 21 di lugliu à u MGM Grand di Las Vegas. Era ora per mè di turnà à a furmazione. À questu puntu, ancu s'ellu stava in forma, ùn aghju micca furmatu intensamente da marzu, cusì sapia chì duverebbe duppià. Aghju decisu di mette in quarantena cù i mo carru in muntagna - è postu chì ùn pudiamu sempre andà à una palestra vera, duvemu esse creativi. I mo coach m'hà custruitu un campu di furmazione all'apertu, cumpletu cù un saccu di punching, una barra di pull-up, pesi è un rack squat. A parte da u sparring, aghju pigliatu u restu di a mo furmazione à l'aria aperta. Mi sò messu in canoa, kayak, currendu in muntagna, è aghju ancu giratu i massi per travaglià nantu à e mo forze. Tutta l'esperienza hà avutu seriu vibrazioni Rocky Balboa. (Assuciatu: Stu Climber Pro hà trasfurmatu u so garage in una palestra di scalata per pudè allenassi in quarantena)

Ancu se mi piacerebbe avè avutu più tempu per dedicà à a mo furmazione, mi sentu forte entrendu in a mo lotta à u MGM Grand. Aghju scunfittu u mo avversariu, difendendu cù successu u mo titulu WBC-NABF. Mi si hè stupitu di ritruvassi in ring.

Ma avà, ùn sò micca sicuru quandu aghju avutu l'uppurtunità di novu. Aghju assai speranze d'avè un'altra lotta à a fine di u 2020, ma ùn ci hè manera di sapè di sicuru. Intantu, continueraghju à furmà è esse u più preparatu chì possu per tuttu ciò chì vene dopu.

In quantu à l'altri atleti chì anu avutu à mette in pausa a so carriera, chì puderebbenu sente chì i so anni di travagliu sò stati per nunda, vogliu chì sappiate chì a vostra delusione hè valida. Ma in listessu tempu, duvete truvà un modu per esse grati per a vostra salute, per ricurdà chì sta sperienza hà da custruisce solu caratteru, rende a vostra mente più forte, è vi obligerà à cuntinuà à travaglià per esse u megliu. A vita continuerà, è competeremu torna - perchè nunda hè veramente annullatu, solu posticipatu.

Rivista per

Publicità

Articuli Affascinanti

Danielle Sidell: "Aghju guadagnatu 40 Liri-è aghju più cunfidenza avà"

Danielle Sidell: "Aghju guadagnatu 40 Liri-è aghju più cunfidenza avà"

Un atleta per a vita, Danielle idell abbandunatu in parechje arene di fitne prima di truvà a o chjama in una catula Cro Fit. Dopu avè cumpetitu in cro country è pi ta è campu per q...
Beneficii di l'elevazione di pesi: 6 manere di attaccà à l'elevazione di pesi

Beneficii di l'elevazione di pesi: 6 manere di attaccà à l'elevazione di pesi

1. E E UNA CALENDARIA:Cerchi matrimonii, vacanze, o qual ia i data in quale apete chì vulete mo trà un corpu tonu, dice l'adde tratore di celebrità even Bogg . Dopu marcate almenu d...