A Scienza Pruvede Definitivamente E Bionde Ùn Sò Mute
Cuntenutu
Ancu se hè sbiaditu à u marrone, sò natu una bionda naturale - è, grazia à u mo stupente colorista, aghju mantenutu un aspettu di bionda naturale dapoi. (Fora di qualchì annu pigru in i mo primi 20 anni.) Ma malgradu quantu amu l'aspettu di i filamenti biondi d'oru, caramelu è champagne, mi sò sempre dumandatu nantu à i scherzi stereotipati di "bionda muta" è s'ellu ci era, veramente , qualsiasi verità à questu. U mo culore di i capelli m'hà mai impeditu d'avè un impiegu? Da u sonu intelligente?
Per furtuna, nova ricerca publicata in a rivista Bulettinu Ecunomicu a settimana scorsa ricusa l'idea chì e bionde ùn sò micca astute quant'è i so omologhi bruna-, corbula- è rossa. In un studiu realizatu à l'Università Statale di l'Ohio, i ricercatori anu trovu chì e donne bianche chì dicenu chì u so culore naturale di i capelli eranu biondi avianu un puntuu IQ mediu in trè punti di brunette è quelli chì avianu i capelli rossi o neri. In più, anu truvatu chì u QI mediu di i biondi era in realtà ligeramente più altu di quelli cù altri culori di capelli, ma micca abbastanza per esse statisticamente significativu. (Sempre vi dumandate chì hè a Psiculugia Dietro u Vostru Rossu Culore?
Tuttavia, mentre pò esse veru chì l'intelligenza ùn hè micca diversa, a percezione entra in ghjocu un pocu cù u stereotipu biondu, nota l'autore di u studiu Jay Zagorsky, un scientistu di ricerca à l'Università Statale di l'Ohio. Mentre chì i scherzi sò scherzi è deve esse pigliatu cum'è tale, Zagorsky dice chì "e ricerche mostranu chì i stereotipi anu spessu un impattu nantu à l'assunzione, e prumuzioni è altre sperienze sociali". Inoltre, mentre chì nisuna scuperta ùn hà dimustratu una relazione genetica trà u culore di i capelli è u QI, u studiu suggerisce chì i biondi ùn sò micca in ogni tipu di svantaghju intellettuale, è chì e storie di e moglie sò solu questu.
Allora esse bionda significa chì sò più intelligente è più divertente? Pigliu i dui, sicuru. Basta ùn tene micca contru à mè, per piacè. (Assuciatu: 10 Modi Facili per Uttene più Intelligenti-Stat.)