Kim Kardashian Si Chjama "Tanorexica" Mentre Piglia un Spray Tan
Cuntenutu
A vita di Kim Kardashian hè un libru apertu, allora simu tutti versati bè in i modi chì li piace à curà u so corpu. Hà documentatu e lotte boni, cattivi è brutti di a perdita di pisu dopu avè un zitellu è ci hà datu un sguardu vicinu è persunale nantu à e prucessi chì hà subitu per mantene a so pelle luminosa.
Ma ci sò duie cose chì sapemu chì Kim ama u più: bronzing è posanu nudu. A notte passata, Kim hà pigliatu à Snapchat per unisce quelli dui amori, documentendu una sessione di bronzu spray di mezzanotte da a so stanza d'hotel di Miami.
"Nunda cum'è un bronzu spray di mezzanotte, ragazzi. Tanorexic ", hà dettu un Kim nudu in u video clip corto.
Avà, amemu a fiducia di u corpu senza fine di Kim. Abbraccia e so curve è accetta chì hè un travagliu in prugressu. Ma ùn simu micca cusì in stu cummerciu "tanorexicu". Prima di tuttu, mentri "tanorexia" ùn hè micca un termu medicale, "si riferisce à qualcunu chì sente chì hà bisognu di abbronzarsi eccessivamente, o si sente cum'è si vede male senza pelle abbronzata", dice Leslie Baumann, MD, dermatologu basatu in Miami. "Questu puderia implicà l'autobronzante, l'abbronzatura spray, l'usu di letti di abbronzatura o l'abbronzatura fora".
Questa ùn hè micca a prima volta chì Kim esalta u so amore per l'abbronzatura. Mentre chì l'abbronzatura spray pare esse a so prima scelta (Kim hà ancu ammissu chì una volta hà avutu un tanner spray in tutta a so figliola Nord mentre allattava), ùn hè micca straniera à u sole, affissendu assai ritratti di sole da vacanze in spiaggia in Messico è simili."I studii mostranu una pussibule dipendenza da l'abbronzatura grazia à a liberazione d'oppiacei beni sensibili durante l'esposizione UVR", dice u duttore Baumann. Ùn pudemu chè sperà ch'ella sia stata schjoppata in assai filtri solari. (Pssst... Sapete chì Khloé Kardashian hà avutu una paura di u cancer di a pelle?) Ma a verità hè, ci hè una sfarenza trà l'addiction à l'abbronzatura è a tanorexia, l'ultima si riferisce à un disordine di l'imaghjini di u corpu (credete chì site più pallidu di ciò chì site in realtà). ).
Ancu s'è Kim ùn avia micca intenzione di cunfessà un disordine di l'imaghjini di u corpu, ci sò ancu qualchì problema cù u spray tanning stessu: "Spray tanning hè assai più sicuru ch'è u bronzu in un lettu di abbronzatura", dice Doris Day, MD, dermatologu basatu in NYC, è autore di Dimenticate u Facelift. "Ma ci sò ancu alcune dumande nantu à a sicurità quandu DHA (l'ingrediente autoconcettante chì produce u culore) hè inalatu o ingeritu". Dr.Day suggerisce di aduprà una crema per abbronzassi a faccia, micca un spray. "Copre a faccia durante una sessione di bronzu spray è evite inalazione o ingerimentu di i chimichi".