Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Sittembre 2024
Anonim
Cosa hè una Spugna Faciale Konjac? - Salute
Cosa hè una Spugna Faciale Konjac? - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Sè vo circate un pruduttu chì purterà delicatamente a vostra pelle senza l'usu di spazzole, scrub, o altri strumenti duri, pudete vulete cunsiderà una spugna facciale konjac.

Questa simplicità simplice di cura di a pelle hè fatta da konjac, chì hè una verdura radica porosa chì hè uriginaria di l'Asia.

Questu articulu hà da esaminà da più vicinu ciò chì hè una spugna konjac, cù i so benefici, cumu aduprà, è e varietà per i diversi tipi di pelle.

À chì serve una spugna konjac?

U Konjac, chì hè ancu chjamatu glucomannan, pò esse più cunnisciutu per l'ingrossu è l'aggiunta di struttura à l'alimenti, è u so rolu in i prudutti di perdita di pesu.


Ma sta radica hè ancu aduprata per fà spugne facciali chì sò abbastanza dolce per l'usu cutidianu.

"Una spugna facciale konjac hè un modu per esfolià fisicamente a pelle per eliminà e cellule morte di a pelle per una pelle luminosa, più radiante", hà dettu a duttore Rita Linkner di Dermatologia di Spring Street in New York.

Mentre a ricerca nantu à a so efficacezza per a cura di a pelle hè limitata, un studiu di u 2013 hà trovu chì konjac puderia esse adupratu cum'è pruduttu terapeuticu topicu per l'acne per aiutà à migliurà a salute di a pelle.

Chì sò i benefici?

Se vi dumandate perchè tante persone usanu una spugna facciale fatta da una pianta radicale, avemu giratu versu l'esperti per uttene a so visione di stu pruduttu di bellezza naturale.

Sicondu u duttore Adarsh ​​Vijay Mudgil, fundatore di Mudgil Dermatology in New York, e spugne facciali konjac sò più cunnisciute per a pulizia è l'esfoliazione dolce.

Perchè a pianta hè estremamente dolce, l'usu di una spugna cun konjac hè spessu raccomandatu per sbulicà i pori, in particulare cù a pelle grassa è acneica. Oltre à a pulizia è l'esfoliazione, Mudgil dice chì una spugna facciale konjac hè ancu ottima per rimuovere u truccu.


Postu chì e spugne facciali konjac permettenu di esfolià delicatamente a vostra pelle senza eccessiva irritazione, sò generalmente cunsiderate sicure per a maiò parte di i tippi di pelle. Tuttavia, Linkner suggerisce di evitalli se avete una pelle assai sensibile.

"Una spugna konjac pò esse assai esfoliativa à qualchissia cù a pelle sensibile", hà dettu Linkner.

Invece, per a pelle assai sensibile, Linkner consiglia di aduprà un esfoliante chimicu di qualità medica. Ciò include alfa idrossiacidi (AHA), chì sò avà formulati per esfoliare delicatamente a pelle è sò generalmente ben tollerati da tutti i tipi di pelle.

Ci sò sfarenti tippi di spugne konjac?

Tutte e spugne publicitate cum'è spugne facciali konjac cuntenenu konjac. Ciò chì li face diversi hè u so culore è l'ingredienti aghjunti.

«A spugna facciale konjac stessa hè listessa. Sò e variazioni di culore - chì venenu da i sfarenti ingredienti attivi - chì significanu diverse indicazioni ", hà dettu Mudgil.

Per esempiu, una spugna di konjac verde hà tipicamente tè verde, u rosa hà argilla rosa, è u grisgiu o u neru li anu aghjuntu ingredienti di carbone.


Quandu si tratta di sceglie a migliore spugna da aduprà, a prima cosa da cunsiderà hè u vostru tippu di pelle.

  • A spugna di base konjac, senza ingredienti aghjunti, pò esse a megliu opzione se vulete qualcosa di dolce è micca abrasivu.
  • Una spugna konjac cù carbone hè bona per l'acne. "Per i tippi di pelle grassa, mi piacenu ingredienti cum'è u carbone per disintossicà è cuntrullà l'eccessu di sebum, soprattuttu chì u carbone hà proprietà antibatteriche per aiutà à l'acne", hà dettu Linkner.
  • Se vulete una pelle più giovana, una spugna konjac cù argilla rosa pò esse a scelta migliore.
  • Per un'idratazione in più è una pelle più radiante, una spugna facciale konjac cù oliu d'argilla rossa pò vale a pena pruvà. L'argilla rossa pò aiutà à aumentà u flussu di sangue à a pelle.

Cumu utilizate una spugna konjac?

Istruzzioni

  1. Dopu avè ottinutu una spugna, imbibite in acqua calda per 10 à 15 minuti. Questu aiuterà à espansione à a dimensione piena.
  2. Una volta chì hè pienu, cuminciate à pulisce a vostra faccia muvendu a spugna in un muvimentu circulare, cum'è un massaggio per a vostra faccia.
  3. Accuminciate in u centru di a vostra faccia è travagliate u vostru modu fora è sopra, evitendu l'area di l'ochji.
  4. Pudete aduprà una spugna konjac cun o senza sapone facciale o detergente.

Pudete aduprà ogni ghjornu?

Ié, pudete aduprà una spugna facciale konjac ogni ghjornu, dice Mudgil.

A seconda di a frequenza chì a aduprate, hè megliu rimpiazzà a vostra spugna konjac circa ogni 4 settimane.

Se u aduprate più spessu, pensate à rimpiazzallu dopu 3 settimane, è se u aduprate solu qualchì volta à a settimana, pudete esse capace di allungallu à 5 settimane.

Cumu si pulisce?

Unu di l'appelli di una spugna facciale konjac hè quantu faciule hè di pulisce. Dittu chistu, ci sò qualchi passi simplici da seguità per mantene a vostra spugna in forma tip-top.

"Hè impurtante di sprime tuttu l'eccessu d'acqua da a vostra spugna konjac dopu ogni usu, perciò ùn porta micca alcuna batteria", hà dettu Linkner. Dopu chì l'acqua in eccessu hè uscita, appendelu per asciugà.

Assicuratevi di asciugallu in una zona ben ventilata. È ùn vi maravigghiate micca quandu cumencia à sparisce. Linkner dice chì questu accadrà postu chì konjac hè una radice fibruosa.

Una volta à settimana, lascià cascà a spugna in una tazza d'acqua bullente per un paiu di minuti per sanitallu.

Raccomandazioni

  • MY Konjac Sponge si ammorbidisce quandu u molla in acqua. Inoltre, vene cun carbone di bambù attivatu, chì pò aiutà à tirà oliu è à pulisce i pori per riduce l'acne è i punti neri.
  • U Set di Spugne Konjac Neutripure vene cun cinque spugne infuse di diversi additivi minerali per aiutà à rimuovere a sporcizia, l'oliu, i punti neri è e cellule morte. I culori currispondenu à u tippu di spugna. Per esempiu, a spugna nera di konjac hà polvere di estrattu di bambù è di carbone. A spugna gialla hà a polvere di radice di curcuma. U verde hà un estrattu di tè verde, è u viulettu hà una patata dolce purpura.
  • A spugna facciale Konjac pureSOL cun carbone di legnu è bambù pò aiutà cù i punti neri è i sblocchi purificendu è assorbendu u sebu in eccessu da a vostra pelle. In più, sta spugna facciale konjac vene cun un ganciu d'aspirazione faciule da appende chì ti permette di mette a spugna in un spaziu ben ventilatu, permettendulu di asciugà più veloce.
  • Beauty by Earth Konjac Spugna Faciale vene cun duie opzioni di spugna per aiutà à destinà diversi tipi di pelle. A spugna bianca hè dolce è destinata à tutti i tipi di pelle, invece chì a spugna nera hè megliu per a pelle grassa chì pò esse propensa à l'acne o à i punti neri.

U fondu

A spugna facciale konjac - fatta da una pianta radicale asiatica - hè accessibile, dolce è simplice da aduprà. Hè adatta per a pulizia è l'esfoliazione di a maiò parte di i tippi di pelle, ancu se pò esse troppu esfoliativa per a pelle sensibile.

Una spugna konjac hè dispunibile senza ingredienti, o pudete cumprà una cù extra aghjuntu cum'è tè verde, carbone o argilla rosa chì pò esse benefica per tippi di pelle specifici.

Se avete dumande o preoccupazioni nantu à a vostra pelle è cumu pò reagisce à una spugna facciale konjac, parlate cù u vostru duttore o dermatologu prima di usalla.

Vi Cunsigliemu Di Vede

U Vaccinu Johnson & Johnson hà scatenatu una cunversazione annantu à u Cuntrollu di a Nascita è di i coaguli di sangue

U Vaccinu Johnson & Johnson hà scatenatu una cunversazione annantu à u Cuntrollu di a Nascita è di i coaguli di sangue

A principiu di ta ettimana, i Centri Americani per u Cuntrollu di e Malatie è l'Alimentazione è l'Ammini trazione di e Droghe anu cau atu un cumbugliu raccomandendu chì a di tri...
I Cosmetichi Commestibili Ridefiniscenu a Bellezza Interna

I Cosmetichi Commestibili Ridefiniscenu a Bellezza Interna

E lozioni è e pozioni di bellezza ò cu ì 2011. U più novu modu per fà lampà a vo tra pelle, chjari ce l'acne, è chjari ce i vo tri ochji ùn hè micca c&...