Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 20 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Pudemu Tutti Accettà di Smette di Cumentà nantu à Ciò chì Manghjanu Altre Persone? - Vita Di Vita
Pudemu Tutti Accettà di Smette di Cumentà nantu à Ciò chì Manghjanu Altre Persone? - Vita Di Vita

Cuntenutu

Avete mai statu nantu à affruntà i vostri denti in un alimentu satisfacente quandu u vostru amicu / genitore / cumpagnu face un cumentu nantu à a quantità di cibo in u vostru piattu?Wow, hè un burger gigante.

O forse avete cambiatu u vostru ordine direttamente da u principiu: Avete mai sceltu qualcosa di più liggeru dopu chì un amicu fessi una rimarca annantu à a so propria dieta?

O forse avete smessu di manghjà quandu avete sempre fame perchè a persona cun quale erate hà dettu chì era impastata è ùn vulia micca chì pensessinu chì erate un porcu. (Assuciatu: Per piacè Smettite di sente culpèvule per ciò chì manghjate)

Questu hà bisognu à piantà.

Un cummentariu apparentemente innocuu pò veramente attaccà à qualcunu è purtà à comportamenti malsani cum'è manghjà restrittiva. A sò, perchè aiutu i clienti à traversu questi prublemi cum'è dietista registratu è coach di salute.


Aghju ancu sperimentatu questu in a mo vita. Hè un secretu apertu chì parechji dietisti anu trovu a nostra strada in stu campu per via di avè bisognu di guarì e nostre relazioni cù l'alimentu à un certu puntu di a nostra vita, è ùn sò micca eccezione.

Da zitellu, l'ora di manghjà cù a mo famiglia estesa era stressante perchè a mo minnanna era preoccupata per l'alimentu è u so aspettu. Quandu hà avutu u cancer, a discussione hà pigliatu una nova carica. M'arricordu assai di missaghji mischiati nantu à ciò chì era "sanu". Hè sicuru chì ùn m'hà micca aiutatu chì eru un tween in i 90-fat-fobici. Mi sentia cusì annacquata, hè ghjunta à u puntu chì mi sentia spaventata di manghjà qualcosa.

Fortunatamente, aghju avutu genitori chì anu rimarcatu chì a nostra cultura alimentaria f-ed up m'affettava, è aghju cuminciatu à vede un dietista chì m'hà amparatu à chjamà BS è à dà mi permessu d'ignurà a chjachjarata.

Chì a prima educazione era preziosa è mi hà risparmiatu assai dramma andendu in u liceu è al di là. U mo desideriu di sintonizà u rumore è di sente u mo propiu corpu invece di tutti i "soulds" cuncurrenti mi mantenenu centru. Hè sempre. (Assuciatu: 3 Dumande Questu Attivistu di u Pos-Corpu Si Pone Prima di Decide di Risponde à Commenti Odiosi)


Una dieta sana ùn hè micca di ghjudiziu-si tratta di equilibriu.

Cum'è dietista - è simu veri, cum'è donna - facciu sempre stu scrutinu, ancu se forse hè più intensu per via di a mo professione. A ghjente dicerà spessu: "Ùn fighjate micca ciò chì hè nantu à u mo piattu!" perchè anu a paura di ghjudicà. A cosa hè, ùn hè micca travagliu di nimu di ghjucà à a pulizza di l'alimentu - menu di tuttu u mo.

Cù i mo clienti, mi focu nantu à vene cun un pianu sustenibile chì cunvene à u so stilu di vita è include stanza per i so dolci preferiti in modu chì sceglianu i so momenti è ùn si sentenu micca privati.

À questu puntu di a mo vita, mi sentu assai cunfortu cù l'onore di ciò chì u mo corpu hà bisognu, ma questu ùn significa micca chì ùn mi rende micca pate quandu aghju da manghjà un pocu di cioccolatu o tagliatu in una bistecca è qualchissia dumanda: "Sìpermessu per manghjà quellu?" Rideraghju fora, ma internamente sò fuming. Credu veramente chì una dieta sana generale include spaziu per una indulgenza occasionale.


Capiscu chì hè una linea fina - l'obesità hè un prublema maiò di salute publica, è hè veru chì e grande quantità di porzioni è a dispunibilità aumentata di l'alimenti processati assai gustosi ingegneriati per esse irresistibili sò cuntributori à quellu prublema.

Un altru prublema maiò? E persone chì perdenu u cuntattu cù e so proprie spezie di fame è di pienezza, basendu e so scelte nantu à fattori esterni è avendu più difficultà à fidassi di se stessi perchè ci hè tantu rumore in a so testa. Avemu da esse attenti chì l'alimentariu hè un tema carcu chì vene cunassai di bagaglii emotivi per guasi tutti noi, indipendentemente da sì avemu o no un prublema attivu cù manghjà o pisà.

Ùn pudemu ancu ignurà e statistiche di u disordine alimentariu. Almenu 30 milioni di persone di tutte l'età è di u generu in i Stati Uniti soffrenu di un disordine alimentariu, chì pò esse fatale. Hè stimatu chì ogni 62 minuti, qualcunu more per u risultatu direttu di un disordine alimentariu.

Ùn sapete micca ciò chì l'altri * veramente * necessitanu.

Pudemu raramente dì ciò chì qualcunu passa, da induve pò esse venutu, è ciò chì si tratta in un mumentu datu.

Mentre passemu per e fasi di vita è sperimentemu cambiamenti in u nostru pesu o corpu per via di prublemi di salute o transizioni di vita, simu specialmente vulnerabili à l'internalizazione di cumenti da l'altri è chì li permettenu di deformà i nostri cumpurtamenti o danneghjanu a nostra autoestima.

Per esempiu, avvenimenti assai stressanti, o sperienze cum'è u gravidenza è a fase postpartum, a cirurgia, a malatia è l'anziane sò tutte e cose chì ponu risultatu in cambiamenti à i nostri abitudini alimentari è l'apparenza. Scuzzulate a nostra fiducia.

I cumenti inutili aghjunghjenu ulteriormente a cumunicazione trà u cervellu è u corpu è rendenu solu più difficiule per e persone di fà scelte chì sò veramente giuste per elli. Se qualchissia hè ricuperatu da un disordine di l'alimentariu, urdinendu un piattu più indulgente chì puderia avè temutu à l'altezza di a so malatia puderia esse cunsideratu un prugressu sanu in a normalizazione di l'alimentariu. Vede quantu dannosu puderia esse un cumentu ?!

Cumincià à trasfurmà a cunversazione.

È quandu site nantu à a fine di ricezione di un "wtf era questu?" cummentà è in dubbitu nantu à ciò chì qualcunu significa, hè bè di dumandà chiarezza per ùn pensà micca troppu à u puntu di rovinà a vostra ghjurnata.

Eru recentemente à una cunferenza di benessere induve i pasti eranu serviti à buffet. Mentre aghju cullatu qualchì verdura arrustita nantu à u mo piattu aghju intesu a voce di un tippu daretu à mè: "Ùn pigliate micca tuttu!"

Eh?

Mi sò giratu per fighjà u so visu, ma era impussibile di leghje u so surrisu. Era seriu? Scherzendu? Flirtare ? Aghju veramente pigliatu troppu? Quellu ultimu paria assai improbabile, quantunque-ùn ci era chè circa una cuppa vale quì.

Ovviamente aghju pensatu eccessivamente, sapia, mama chi cazzu? Mi piacerebbe dì ch'e aghju continuatu à serve mi stessu finu à chì ci era una quantità nantu à u mo piattu chì sapia chì seria satisfacente, ma eru cusì cunsumatu di trasfurmà ciò chì avia dettu chì aghju firmatu. Quandu mi vultò per truvà u mo sediu, eru disappuntu di mè stessu per avè lasciatu u cummentariu di un omu annantu à a mo alimentazione impacta u mo cumpurtamentu.

Allora aghju giratu è l'aghju firmatu. "Aghju solu di dumandà qualcosa", aghju dettu. "Chì vulia dì cù questu cummentariu? Vogliu solu sapè per ùn fà micca roba."

Paria scandalizatu à u primu, ma ancu sinceramente dispiaciutu, cum'è u fattu chì ciò ch'ellu avia dettu puderia esse interpretatu cum'è qualcosa di tuttu negativu ùn li era mai pensatu. "Wow, sò cusì cuntentu chì avete dettu qualcosa." Hà spiegatu chì avia fattu una burla nantu à a soprappondenza di manghjà è nantu à cume sarebbe praticamente impossibile per qualcunu di piglià in realtà tutti i legumi arrosti.

Aghju spiegatu chì, cum'è donna, in particulare in a mo industria, eru abituatu à scrutinà nantu à u mo manghjà allora forse era in alta alerta, ma chì u so cummentariu m'avia cunfusu.

"Grazie", disse. "Nimu ùn dumanda mai cose cusì. Sò cuntentu chì avete fattu."

Allora mi presentò, si presentò, è dopu avè parlatu uni pochi di mumenti, avemu strintu a manu è andemu à i nostri rispettivi tavulini.

Ùn aghju micca idea chì a nostra cunversazione sia stata cun ellu o micca, ma ovviamente hè stata cun mè. Un pocu di cumpassione face una longa strada, è hè ancu bè di dumandà chiarezza. Tramindui ponu aiutà à salvà assai angoscia è dramma.

  • Di Jessica Cording, MS, RD, CDN
  • Di Jessica Cording, MS, RD, CDN

Rivista per

Publicità

Leghje Oghje

Cosa si sente di campà cù l'asma?

Cosa si sente di campà cù l'asma?

Qualco a hè penteIn a fredda primavera di u Ma achu ett di u principiu di u 1999, eru nantu à un'altra quadra di calciu chì curria nantu à i campi. Aviu 8 anni, è era u mo...
Identificà è Trattà un Dittu Dislocatu

Identificà è Trattà un Dittu Dislocatu

PanoramicaOgni ditu hà trè articulazioni. U pulgaru hà duie articuli. Que te articulazioni permettenu à e no tre dite di pieghje è di raddrizza i. Quandu duie o a ò furz...