U LAPD hà pagatu una visita à Richard Simmons per vede s'ellu hè bè
Cuntenutu
Nimu hà vistu Richard Simmons da u 2014, chì hè per quessa chì parechji tiurìi sò apparsu in un tentativu di spiegà a so misteriosa scumparsa. A principiu di sta settimana, l'amicu di longu tempu è u massoterapeuta di Simmons si sò presentati è anu riavviatu rumori chì u guru di a forma fisica hè tenutu in ostagiu da a so governante, suscitando preoccupazione in tuttu u paese. L'accusazioni sò state fatte in Manca Richard Simmons, un novu podcast da un altru amicu di Simmons, Dan Taberski.
Ancu di furtuna, u LAPD hà dopu fattu una visita à 68 anni è hà cunfirmatu ch'ellu hè "perfettamente bè". Phew.
"C'era qualcosa di u so servitore chì u tinia in ostagiu è chì ùn permettia micca à a ghjente di vedelu è chì li impediscenu di fà telefunate, è era tuttu spazzatura, è hè per quessa chì simu andati à vedelu", hà dettu u detective Kevin Becker Ghjente in una entrevista esclusiva ghjovi. "Nunda di questu hè veru. U fattu hè chì, simu surtiti è avemu parlatu cun ellu, hè bè, nimu u tene in ostagiu. Face esattamente ciò ch'ellu vole fà. S'ellu vole sorte in publicu o vede à qualchissia, a farà ". (In listessu modu, u rappresentante di Simmons, Tom Estey hà fattu una dichjarazione prima spieghendu chì u so cliente era sicuru è solu ùn vulia micca esse in l'ochju publicu).
Dunque, in fondu, u LAPD vole chì l'Internet guardà u so propiu affare è lascià Simmons stà fora di i riflettori s'ellu vole - simu felici di sente chì Simmons hè sicuru.