Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 11 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 8 Febbraiu 2025
Anonim
Supplementi di Leaky Gut: Ciò chì avete bisognu di sapè per sentite megliu - Salute
Supplementi di Leaky Gut: Ciò chì avete bisognu di sapè per sentite megliu - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Chì hè u sindrome di u gut leaky?

U rivestimentu intestinale determina chì sostanze ponu entrà in u sangue da u trattu digestivu. In un intestinu sano, l'intestini sò resistenti à e sostanze dannose.

In una persona cù una permeabilità intestinale aumentata, quelle sostanze dannose ponu cumincià à scappà attraversu u muru intestinale è in u sangue. Questa permeabilità intestinale aumentata hè cunnisciuta cum'è sindrome di u gut leaky.

U sindrome di gut leaky hè statu assuciatu cù parechje condizioni croniche, cumprese:

  • sensibilità alimentaria
  • cundizioni di a pelle
  • cundizioni autoimmune
  • cundizioni di salute mentale

Se avete u sindrome di l'intestine fugace, ci sò parechji supplementi è ancu altre opzioni chì ponu aiutà à sente megliu.

Supplementi per aiutà u sindrome di u gut leaky

I supplementi sottu anu mostratu tutte ricerche promettenti in u trattamentu di u sindrome di l'intestine fugace.


Zinc

U zincu hè un elementu necessariu di parechji prucessi metabolichi è hè cunnisciutu per a so capacità di rinfurzà u sistema immune.

A truvatu chì a supplementazione di zincu hà aiutatu à rinfurzà l'intestatura in i pazienti cù a malattia di Crohn.

suggerisce chì u zincu hè capace di mudificà e junzioni strette di u rivestimentu intestinale, aiutendu à limità a permeabilità intestinale.

Cumprà u zincu.

L-glutammina

A glutamina hè un amminuàcidu impurtante. In u trattu digestivu, hè più cunnisciutu per aiutà à riparà u revestimentu intestinale.

hà dimustratu chì a glutamina pò migliurà a crescita è a sopravvivenza di enterociti, o di cellule intestinali. Pò ancu aiutà à regulà a funzione di a barriera intestinale durante u stress.

In un picculu, i circadori anu trovu chì ancu una bassa dosi di glutamina orale puderia migliurà a permeabilità intestinale dopu un eserciziu intensu.

Cumprà per L-glutamina.

Peptidi di collagenu

U collagenu hè una prutetta impurtante chì si pò truvà in guasi tutti i tessuti di u corpu. Pò ancu ghjucà un rolu beneficu in a salute intestinale.


I peptidi di collagenu sò una forma più facilmente digeribile è biodisponibile di collagene. A trovu chì i peptidi di collagene anu pussutu prevene una ulteriore ripartizione di u rivestimentu intestinale.

Un tanatu di gelatina aduprendu, un supplementu chì cuntene collagene naturale, hà dimustratu e proprietà antiinflamatorie di u collagene in l'intestinu.

Cumprate peptidi di collagenu.

Probiotici

I probiotici sò cunnisciuti per u so usu terapeuticu in a gestione è u trattamentu di e malatie gastrointestinali. Questi microorganismi vivi aiutanu à migliurà u microbioma di l'intestinu, chì pò avè effetti pusitivi in ​​tuttu u sistema.

In una prova di 14 settimane da 2012, i ricercatori anu investigatu l'utilità di un supplementu probioticu multi-ceppu dopu un intensu eserciziu. Anu trovu chì a zonulina, un marcatore di fughe intestinali, era significativamente più bassa in u gruppu di supplementazione probiotica.

Cumprà i probiotici.

Fibra è butirratu

A fibra dietetica hè un cumpunente impurtante di una dieta sana. A fibra funziona in modu simile à i probiotici per migliurà u microbioma.


Quandu a fibra hè fermentata da a flora intestinale, crea un aminoacidu à catena corta chjamatu butirratu. hà suggeritu chì a supplementazione di butiratu pò stimulà a produzzione di mucus è in u revestimentu di u trattu.

Cumprate u butirratu.

Licorice deglicirrizinatu (DGL)

A radice di Licorice cuntene guasi. Ciò include glicirrizina (GL), un cumpostu cunnisciutu per a produzzione di effetti avversi in l'omu. DGL hè una sustanza chì hà avutu u GL eliminatu per u cunsumu.

DGL pò avè parechji vantaghji gastrichi, cume è aumentendu a produzzione di mucus. Tuttavia, più ricerche sò sempre necessarie nantu à stu supplementu per u sindrome di u gut leaky.

Cumprà per DGL.

Curcumina

A curcumina hè u compostu vegetale chì dà à parechje spezie cunnisciute u so culore giallu luminosu - curcuma inclusa. Parechji di i benefici per a salute di a curcuma sò dovuti à a presenza di u so componente attivu: a curcumina.

A curcumina stessa hà una biodisponibilità scarsa, vale à dì chì hè pocu assurbita da u corpu. Tuttavia, hà dimustratu chì quandu a curcumin hè assorbita, tende à cuncentrazione in u tractu GI. Datu u so putente, questu pò spiegà perchè a curcumina benefica u revestimentu di u trattu digestivu.

Cumprà a curcumina.

Berberine

A Berberina hè un altru compostu bioattivu à basa vegetale chì pò esse benefiziu cum'è supplementu di gut intestinali. Stu alcaloide hà pruprietà antioxidanti, antiinflamatorie, antibatteriche è antivirali.

Storicamente, a berberina hè stata aduprata in e malatie infiammatorie di l'intestinu.

In a, i ricercatori anu investigatu l'usu di supplementazione di berberina in ratti cù malatie di fegatu grassu non alcolicu. Anu trovu chì a berberina era capace di alleviare i cambiamenti di mucus intestinali in questi topi.

Cumprà a berberina.

Altre opzioni di trattamentu per u sindrome di u gut leaky

Ci sò uni pochi di cambiamenti dietetichi chì ponu esse fatti per aiutà in u trattamentu di u sindrome di u gut leaky.

  • Aumenta l'assunzione di fibre. A fibra naturalmente crescente hè unu di i migliori modi per migliurà l'impurtante microbioma intestinale. Alcuni modi per aumentà a fibra includenu manghjà più frutti, verdure è cereali integrali.
  • Diminuisce l'ingesta di zuccheru. in i topi suggerisce chì una dieta alta in zuccheru pò causà disfunzione di a barriera epiteliale. Pruvate à mantene a vostra ingesta di zuccheru sottu à 37,5 grammi è 25 grammi à ghjornu per omi è donne, rispettivamente.
  • Diminuisce l'ingestione di alimenti infiammatori. Inflammazione è permeabilità intestinale pò esse. Hè megliu stà luntanu da troppu alimenti infiammatori, cum'è carne rossa, latticini, è altri cibi fritti è trasfurmati.

Chì sò i sintomi di u sindrome di u gut leaky?

Ognunu sperimenta u stomacu scunciatu di tantu in tantu. Tuttavia, u stomacu frequente è doloroso pò esse qualcosa di più. Altri sintomi frequenti di u sindrome intestinale fugace includenu i seguenti:

sintomi di u sindrome di l'intestine fugace
  • gonfiore
  • dulore addominale
  • diarrea
  • prublemi digestivu
  • fatigue
  • sensibilità à l'alimentu frequente

Parechje altre cundizioni ponu causà questi sintomi. Parlate à u vostru duttore se sperimentate qualcunu di sti sintomi, chì u vostru duttore pò vulete fà ulteriori test.

Cume hè diagnosticatu u sindrome di l'intestine fugace?

Sia chì u sindrome di l'intestine leaky sia reale o micca hè sempre un tema caldu in u mondu medicu.

Tuttavia, suggerisce chì l'iperpermeabilità intestinale hè reale è pò avè effetti in tuttu u sistema. Hè impurtante uttene un diagnosticu da un prufessiunale sanitariu se pensate chì avete u sindrome di u gut leaky.

Trè da i testi chì u vostru duttore pò aduprà per diagnosticà a sindrome di l'intestine fugace sò:

  • valutazione di a permeabilità intestinale (lactulosa mannitol)
  • Test di anticorpi alimentari IgG (sensibilità alimentaria)
  • test di zonulina

A valutazione di a permeabilità intestinale misura i livelli di lactulosa è mannitol, dui zucaroli indigestibili, in a vostra urina. A prisenza di sti zucaroli pò indicà un colpu di a barriera intestinale.

U test di anticorpi alimentari IgG pò misurà sia allergie alimentari (anticorpi IgE) sia sensibilità alimentari (anticorpi IgG) in 87 alimenti diversi. Diverse allergie alimentarie ponu indicà un intestinu fugace.

U test di zonulina misura u livellu di l'antigene di a proteina di a famiglia di zonuline (ZFP). ZFP hè statu assuciatu cù a ripartizione di e giunzioni strette in u tractu intestinale.

U fondu

Sì avete statu diagnosticatu cun sindrome di u gut leaky, i supplementi ponu aiutà à ristabilisce a funzione di barriera intestinale.

Alcuni supplementi è trattamenti chì ponu esse benefiziali in u trattamentu di u sindrome di u gut leaky ponu include:

  • zincu
  • L-glutammina
  • peptidi di collagenu
  • pruibiotichi
  • fibra
  • DGL
  • curcumina
  • berberina

I cambiamenti dietetichi per u sindromu di l'intestine leaky includenu ancu aumentu di assunzione di fibre è diminuzione di assunzione di zuccheru è altri alimenti infiammatori.

Cum'è sempre, ghjunghje à u vostru prufessiunale sanitariu per più infurmazioni nantu à l'aggiunta di supplementi dietetichi à u vostru pianu di trattamentu per a sindrome di u gut leaky.

Articuli Populari

Cumu resiste à i cravings di l'alimentariu - è quandu hè bè di dà

Cumu resiste à i cravings di l'alimentariu - è quandu hè bè di dà

imu tutti tati quì: Cuminciate a vo tra ghjurnata bè cù una colazione ana di yogurt grecu, frutta, amandule, è una cunvinzione chì manghjerete anu tuttu u ghjornu. U pranzu h...
Puderaghju Sempre Funziunà Durante Questa Onda Di Calore?

Puderaghju Sempre Funziunà Durante Questa Onda Di Calore?

U calore di ta veranu hè tatu epicu, è ci hè empre tuttu d'Ao tu ! L'indice di calore era 119 a ettimana cor a in Minneapoli , induve campu. Que tu olu eria tatu abba tanza male...