Overeaters Anonymous hà salvatu a mo vita - Ma Eccu Perchè I Quit

Cuntenutu
- Surreptitious per a so natura, a bulimia pò esse diagnosticata per un bellu pezzu.
- Aghju binged, restrittu, è purgatu per e listesse ragioni chì aghju pussutu rivolgermi à l'alcol o à e droghe - {textend} anu smussatu i mo sensi è servenu da rimedii immediati ma fugace per u mo dulore.
- U secretu si sentia cum'è u mo cumpagnu più vicinu, ma in OA, stavu subitu spartendu e mo sperienze nascoste da tantu tempu cù altri sopravvissuti è ascultendu storie cum'è a mo.
- Ma cume aghju abitatu di novu una vita nurmale, certi principi in u prugramma sò diventati più difficiuli à accettà.
- Saraghju sempre gratu à OA è à u mo sponsor per avè tiratu fora di un foru scuru quandu mi hè parsu chì ùn ci era micca una via d'uscita.
Sò diventatu cusì profondamente impigliati in una rete di ossessione è compulsione chì aghju paura di ùn pudè mai scappà.
Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.
Aghju lettu e pasticcerie ricoperte di zuccheru à u fondu di u supermercatu dopu avè sustenutu cù pocu alimentu per parechje settimane. I mo nervi tremavanu cun anticipazione chì una surghjente di endorfina era solu à una bocca.
A volte, "l'autodisciplina" entrava, è continuu à cumprà senza esse deragliati da a voglia di binge. Altre volte, ùn aghju micca avutu tantu successu.
U mo disordine alimentariu era un ballu cumplicatu trà u caosu, a vergogna è u rimorsu. Un cicculu spietatu di binge-eating hè statu seguitu da cumpurtamenti compensatori cum'è digiunu, purgazione, esercitazione compulsiva, è à volte abusu di lassativi.
A malattia hè stata perpetuata da lunghi periodi di restrizione di alimenti, chì anu cuminciatu da i mo primi anni di adolescenza è si sò versati in i mo 20 anni.
Surreptitious per a so natura, a bulimia pò esse diagnosticata per un bellu pezzu.
E persone chì lottanu cù a malatia spessu ùn "sembranu micca malati", ma l'apparenze ponu ingannà. E statistiche ci dicenu chì circa 1 persona in 10 riceve trattamentu, u suicidiu hè una causa cumuna di morte.
Com'è parechji bulimichi, ùn aghju micca incarnatu u stereotipu di un sopravvivente di u disordine alimentariu. U mo pesu fluttuò per tutta a mo malattia ma generalmente girava intornu à un intervallu normativu, allora e mo lotte ùn eranu micca necessariamente visibili, ancu quandu mi stava mortu di fame per settimane à volta.
U mo desideriu ùn era mai esse magru, ma bramava disperatamente a sensazione di esse cuntenutu è in cuntrollu.
U mo propiu disordine alimentariu si sentia spessu simile à a dipendenza. Aghju piattatu u manghjà in sacchetti è in tasche per rinvià mi in a mo stanza. Sò andatu in punta à a cucina di notte è aghju sviatu u cuntenutu di u mo armariu è di u mo frigorifero in un statu pussedutu, simile à una transa. Aghju manghjatu finu à chì fessi male per respirà. Aghju purgatu discretamente in i bagni, accendendu u rubinettu per camuffà i soni.
Certi ghjorni, tuttu ciò chì ci hè vulsutu era una piccula deviazione per ghjustificà un binge - {textend} una fetta di pane tostatu in più, troppu quadrati di cicculata. A volte, li pianifichessi in anticipu mentre mi ne andavu in ritirata, incapace di tollerà u penseru di passà un altru ghjornu senza un zuccaru altu.
Aghju binged, restrittu, è purgatu per e listesse ragioni chì aghju pussutu rivolgermi à l'alcol o à e droghe - {textend} anu smussatu i mo sensi è servenu da rimedii immediati ma fugace per u mo dulore.
Cù u tempu, però, a compulsione di manghjà troppu hè stata imparabile. Dopu ogni binge, aghju luttatu contr'à l'impetu di rende mi malatu, mentre u trionfu chì aghju avutu da restringe era altrettantu dipendente. Sollievu è rimorsu diventanu guasi sinonimi.
Aghju scupertu Overeaters Anonymous (OA) - {textend} un prugramma in 12 passi apertu à e persone cun malattia mentale ligata à l'alimentu - {textend} uni pochi di mesi prima d'arrivà à u mo puntu più bassu, spessu chjamatu "fondu di roccia" in a dipendenza ricuperazione.
Per mè, quellu momentu debilitante cercava "modi indolori per uccidami" mentre aghju spulatu cibu in bocca dopu à parechji ghjorni di bingeing guasi meccanicu.
Sò diventatu cusì profondamente impigliati in una rete di ossessione è compulsione chì aghju paura di ùn pudè mai scappà.
Dopu questu, sò andatu da participà à riunioni sporadicamente à quattru o cinque volte à a settimana, qualchì volta viaghjendu parechje ore à ghjornu in diversi anguli di Londra. Aghju campatu è rispiratu OA per guasi dui anni.
E riunioni mi anu purtatu fora di l'isulamentu. Cum'è bulimicu, esistiu in dui mondi: un mondu di pretensione induve eru ben messu inseme è di grande rializazione, è quellu chì abbracciava i mo comportamenti disordinati, induve mi sentia cum'è affogatu continuamente.
U secretu si sentia cum'è u mo cumpagnu più vicinu, ma in OA, stavu subitu spartendu e mo sperienze nascoste da tantu tempu cù altri sopravvissuti è ascultendu storie cum'è a mo.
Per a prima volta in un bellu pezzu, aghju avutu u sensu di cunnessione chì a mo malattia mi avia privatu dapoi anni. À a mo seconda riunione, aghju scuntratu u mo sponsor - {textend} una donna dolce cù una santa pazienza - {textend} chì hè diventatu u mo mentore è fonte primaria di supportu è guida durante a ripresa.
Aghju abbracciatu parti di u prugramma chì inizialmente anu causatu resistenza, u più sfidante hè a sottumissione à un "putere più altu". Ùn eru micca sicuru di ciò chì aghju cridutu o cumu definiscelu, ma ùn hà micca impurtanza. Aghju messu in ghjinochje ogni ghjornu è dumandatu aiutu. Aghju pricatu per pudè infine schjattà mi u pesu ch'aghju purtatu per tantu tempu.
Per mè, hè diventatu un simbulu di accettazione chì ùn pudia micca superà a malattia sola, è era dispostu à fà tuttu ciò chì ci vulia per migliurà.
Astinenza - {textend} un principiu fundamentale di OA - {textend} m'hà datu u spaziu per ramintà cumu era di risponde à l'indicazioni di fame è di manghjà senza sente mi torna culpevule. Aghju seguitu un pianu consistente di trè pranzi à ghjornu. Mi sò astinutu da cumportamenti simili à a dipendenza, è aghju tagliatu cibi inneschi. Ogni ghjornu senza restringe, bingeing, o purgà si sintia improvvisamente cum'è un miraculu.
Ma cume aghju abitatu di novu una vita nurmale, certi principi in u prugramma sò diventati più difficiuli à accettà.
In particulare, a minaccia di cibi specifici, è l'idea chì l'astinenza cumpleta era l'unicu modu per esse liberi di manghjà disordinatu.
Aghju intesu chì e persone chì eranu in ripresa da decine d'anni si riferiscenu sempre cum'è tossicodipendenti. Aghju capitu a so mancanza di vuluntà di sfidà a saviezza chì li avia salvatu a vita, ma aghju interrugatu se era utile è onestu per mè di cuntinuà à basà e mo decisioni nantu à ciò chì si sintia cum'è a paura - {textend} paura di ricaduta, paura di l'ignotu.
Aghju realizatu chì u cuntrollu era à u core di a mo recuperazione, cum'è una volta avia guvernatu u mo disordine alimentariu.
A stessa rigidità chì m'hà aiutatu à stabilisce una relazione sana cù l'alimentu era diventata restrittiva, è u più sconcertante, mi sentia incompatibile cù u modu di vita equilibratu chì aghju previstu per me.
U mo patrocinatore m'hà prevenutu di a malattia chì si ritrova senza una stretta aderenza à u prugramma, ma aghju fidatu chì a moderazione era una opzione fattibile per mè è chì una ripresa piena era pussibule.
Cusì, aghju decisu di lascià OA. Aghju gradualmente cessatu d'andà à e riunioni. Aghju cuminciatu à manghjà cibi "pruibiti" in piccule quantità. Ùn aghju più seguitu una guida strutturata per manghjà. U mo mondu ùn hè micca crollatu intornu à mè nè mi sò ritruvatu in schemi disfunzionali, ma aghju cuminciatu à aduttà novi strumenti è strategie per sustene u mo novu percorsu di recuperu.
Saraghju sempre gratu à OA è à u mo sponsor per avè tiratu fora di un foru scuru quandu mi hè parsu chì ùn ci era micca una via d'uscita.
Un avvicinamentu in biancu è neru hà di sicuru i so punti di forza. Pò esse assai favorevule per frenà i comportamenti dipendenti, è mi hà aiutatu à annullà alcuni schemi periculosi è profondamente radicati, cum'è bingeing è purga.
L'astinenza è a pianificazione di contingenza ponu esse una parte strumentale di a ripresa à longu andà per alcuni, permettenduli di tene a testa sopra l'acqua. Ma u mo viaghju m'hà amparatu chì a ricuperazione hè un prucessu persunale chì pare è travaglia in modu diversu per tutti, è pò evoluzione in diverse tappe di a nostra vita.
Oghje, continuu à manghjà cun mente.Provu à stà cusciente di e mo intenzioni è motivazioni, è sfidà u penseru tuttu o nunda chì m'hà tenutu intrappulatu in un cicculu stultificante di delusione per tantu tempu.
Certi aspetti di i 12 passi sò sempre prisentati in a mo vita, cumpresa a meditazione, a preghiera è a vita "un ghjornu à a volta". Avà sceltu di trattà u mo dulore direttamente per mezu di a terapia è di l'autocura, ricunnoscendu chì un impulsu per restringe o binge hè un segnu chì qualcosa ùn va micca bè emotivamente.
Aghju intesu tante "storie di successu" nantu à OA quant'è aghju intesu quelle negative, quantunque, u prugramma riceve una bella quantità di critiche per via di dumande in quantu à a so efficacità.
OA, per mè, hà travagliatu perchè m'hà aiutatu à accettà u sustegnu di l'altri quandu ne avia più bisognu, ghjucendu un rolu cruciale in a superazione di una malattia chì mette in periculu a vita.
Eppuru, alluntanassi è abbraccià l'ambiguità hè statu un passu putente in u mo viaghju versu a guarigione. Aghju amparatu chì certe volte hè impurtante fiducia in sè stessu per inizià un novu capitulu, piuttostu ch'è esse ubligatu à aggrappassi à una narrazione chì ùn funziona più bè.
Ziba hè un scrittore è ricercatore di Londra cun un background in filosofia, psiculugia è salute mentale. Hè passiunata da smuntà u stigma intornu à e malatie mentali è da fà a ricerca psiculogica più accessibile à u publicu. Calchì volta, ella moonlights cum'è un cantadore. Scopri di più attraversu u so situ web è seguitala in Twitter.