Latte Baby Soy: quandu aduprà è quali sò i periculi
Cuntenutu
- Svantaghji è Periculi di u Latte di Soia
- Quandu aduprà u latte di soia
- Chì altru latte pò esse adupratu per u zitellu
U latte di soia deve esse offertu solu cum'è alimentu per u criaturu se u pediatre u raccomanda, cume accade in casi induve u criaturu ùn pò micca esse allattatu, o quandu sviluppa un'allergia à u latte di vacca o ancu in certi casi d'intolleranza à u lattosiu.
U latte di soia in forma di furmulula infantile hè pruduttu da a proteina di soia è da parechji nutrienti chì sò di primura per a crescita di u criaturu.D’altronde, u latte di soia cunvinziunale, cunnisciutu ancu cum'è bevanda di soia, hè bassu in calciu è hà menu proteine chè u latte di vacca, essendu cunsigliatu solu per i zitelli di più di 2 anni è solu secondu a guida di u pediatra
Svantaghji è Periculi di u Latte di Soia
Esse in fase di crescita è di sviluppu, u cunsumu di latte di soia da i zitelli pò purtà à prublemi cum'è:
- Contenutu inferiore di calciu considerendu chì u latte di vacca, generalmente avendu calciu aghjuntu artificiale da l'industria;
- U calciu hè difficiule à assorbe attraversu l'intestinu, cum'è u latte di soia cuntene fitati, una sustanza chì riduce l'assorbimentu di calciu;
- Ùn cuntene nutrienti impurtanti cum'è vitamine A, D è B12, si deve circà e formule chì anu ste vitamine aghjunte;
- Risicu aumentatu di sviluppà allergie, perchè a soia hè un alimentu allergenicu, chì pò causà allergie principalmente in i zitelli chì sò dighjà allergici à u latte di vacca;
- Contene isoflavoni, sustanze chì agiscenu cum'è l'ormone estrogenu in u corpu, chì pò purtà à effetti cum'è a pubertà precoce in e zitelle è cambiamenti in u sviluppu di u tissutu mammariu.
Sti prublemi ponu truvà soprattuttu perchè u latte hè a basa di l'alimentazione di i zitelli finu à u 6u mese di vita, ciò chì li face solu da u latte di soia è e so limitazioni.
Quandu aduprà u latte di soia
Sicondu l'Accademia Americana di Pediatria, u latte di soia deve esse adupratu solu per i zitelli in casi di galattosemia congenita, chì hè quandu u zitellu ùn pò micca digerisce alcun pruduttu da u latte di vacca, o quandu i genitori di u zitellu sò strettamente vegani. micca disposti à offre u latte di vacca di u zitellu.
Inoltre, u latte di soia pò ancu esse adupratu per i zitelli chì sò allergici à u latte, ma micca a soia, chì pò esse identificata per mezu di testi di allergie. Vede cumu si face u test per rilevà l'allergii.
Chì altru latte pò esse adupratu per u zitellu
Quandu u zitellu hà intolleranza à u lattosiu, hè un prublema più faciule da cuntrullà è formule per i zitelli senza lattosiu, cum'è Aptamil ProExpert senza lattosiu, Enfamil O-Lac Premium o latti à base di soia, ponu esse aduprati, secondu a guida di u pediatra.
Ma in i casi induve u zitellu hè allergicu à u latte di vacca, di solitu si evita di aduprà latti à base di soia perchè a soia pò ancu causà allergie, dunque hè necessariu aduprà latti basati nantu à aminoacidi liberi o proteine estensivamente idrolizate, cum'è u casu di Pregomin pepti è Neocate.
Per i zitelli di più di 2 anni è cù allergie à u latte di vacca, u pediatre pò raccomandà l'usu di latte di soia o d'altre bevande vegetali, ma hè impurtante ricurdà chì ùn porta micca i stessi benefici cum'è u latte di vacca. Cusì, a dieta di u criaturu deve esse variata è equilibrata, preferibilmente guidata da un nutrizziunistu, affinchì ottene tutti i nutrienti necessarii per u so sviluppu. Amparate à sceglie u megliu latte per i neonati.