Lena Dunham dice ch'ella si sente assai più sana dopu à u so guadagnu di pesu di 24 libbra
Cuntenutu
Lena Dunham hà passatu anni à luttà contr'à a pressione per conformassi à u standard di bellezza di a sucietà. Nanzu s'hè prumessa ch'ella ùn puserà più per e foto chì seranu ritocciate è hà ancu publicamente chjamatu e publicazioni per falla, fendu chjaru cristallu ch'ella ùn hè nimu di copertura per perdita di pesu.
È ghjustu oghje hà spartutu duie foto di fiancu à fiancu di sè stessa aprendu nantu à u so guadagnu di pesu di 24 libbra, è perchè hè totalmente cool cun ella.
In a foto à manca, Dunham dice chì pesava 138 liri. "[Eru] complimentatu tuttu u ghjornu è propositu da l'omi è nantu à a copertina di un tabloid nantu à i dieti chì travaglianu", hà scrittu, riferenu à l'imaghjini. (Relativu: Lena Dunham apre nantu à a lotta cù a rosacea è l'acne)
Malgradu u so aspettu più magru, Dunham dice chì hà patitu una pletora di prublemi di salute.Ella hà scrittu ch'ella era "malata in u tissutu è in a testa è sussistendu solu cù picculi quantità di zuccaru, tunnellate di cafeina è una farmacia di borsa".
A foto à a diritta, tuttavia, mostra Dunham oghje. Pesa 162 chilò è hè "felice felice è libera, cumplementata solu da e persone chì contanu per ragioni impurtanti", hà scrittu. Invece di limità a so dieta è ùn avè micca energia, Dunham dici ch'ella dipende, "da un flussu constante di snacks divertenti / salutari è app è entrate" è hè "forte da rialzà i cani è u spiritu". (Assuciatu: Momenti Positivi di Fitness è di u Più Inspiratori di Lena Dunham)
Benintesa, Dunham ammette ch'ella ùn hè micca 100 per centu innamurata d'ella stessa ogni siconda di u ghjornu, ma hè prestu à dì perchè hè assai più felice avà. "Ancu questu guerrieru di pusitività di u corpu OG talvolta feghja a stampa di manca in brama, finu à chì mi ricordu di u dulore impussibule chì m'hà purtatu quì è nantu à e mo ghjinochje pruverbiali", hà scrittu. "Quandu scrivite, possu sentu u mo grassu di u spinu chì si rotola sottu à e mo omoplate. Mi appoghju". (Assuciatu: Pudemu Stop Lena Dunham Body-Shaming yet?)
Dunham si merita applausi per esse sempre cusì trasparente nantu à u so viaghju à l'amore di sè stessu è i sentimenti sinceri nantu à u so corpu. Questu post più recente serve cum'è un grande ricordu chì ùn si deve mai ghjudicà a salute di qualcunu per aspettu solu, è, senza cuntà chì perde u pesu ùn hè micca u secretu di a felicità.