5 cose sorprendenti chì aghju amparatu da a mo prima corsa di trail running
![5 cose sorprendenti chì aghju amparatu da a mo prima corsa di trail running - Vita Di Vita 5 cose sorprendenti chì aghju amparatu da a mo prima corsa di trail running - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
- 1. Preparatevi per l'elementi in ogni modu chì pudete.
- 2. Avè l'attrezzi adatti pronti è urganizati.
- 3. L'alimentazione hè chjave.
- 4. Hè tecnicu-allora pigliate u vostru tempu è gode di a vista.
- 5. Push to the finish and don't skip recovery.
- Rivista per
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/5-surprising-things-i-learned-from-my-first-trail-running-race.webp)
A corsa è u trail ùn sò micca creati uguali: per unu, u trail running richiede di pensà veloci nantu à i vostri pedi, grazia à scogli, massi, insenature è fangu. Dunque, à u cuntrariu di a corsa in strada, ci hè Innò zoning out à Beyoncé. Avete ancu bisognu di stamina d'acciaiu per pendenze ripide, terreni sempre irregolari, è altitudine d'aghjustamentu se andate in muntagna per chjappà i percorsi. (Questu hè solu un gustu di ciò chì i corridori di trail principianti anu bisognu di sapè prima di parte.)
Dui anni fà, aghju amparatu queste cose à a manera dura. Aghju curatu a mo prima mezza maratona d'Adidas Terrex Back Country in Aspen, CO, pensendu: "Una mezza maratona ?! Nisun prublema, l'aghju avutu! Aghju fattu circa 15 dighjà." Hè finitu per piglià quasi quattru ore per compie - è questu dice assai, cunziddi chì u mo tempu mediu di finitura per una corsa di mezza maratona hè solu duie ore. Eru duppiu stancu da u dislivellu, l'altitudine è i chjassi rocciosi stretti, fendu sta corsa assai più dura ch'è ancu e maratone piene chì avessi corse.
Aghju lasciatu quella prima corsa cù u mo ego verificatu, ma assai lezioni amparate. Questa estate, aghju pigliatu queste cinque lezioni è sò vultatu in Colorado per affrontà a sfida di fronte à una seconda volta, pronta per a redenzione.
1. Preparatevi per l'elementi in ogni modu chì pudete.
Vivu è furmaghju à u nivellu di u mare in New York, ma a Mezza Maratona di u Paese Turchinu si tene in Aspen. Accumincia à 8 000 metri è cullà finu à 10 414 metri.
Sapiu chì eru in questu momentu chì sò partutu da u pianu - solu respirà era più difficiule. Hè quandu l'ansietà di correre 14,1 chilometri di traccia m'hà colpitu. Facemu un backup: Iè, 14,1 miles. Hè ciò chì chjamanu una "media maratona" nantu à a pista in Aspen, secondu e guide alpine chì cartografianu u corsu. Datu u fattu chì mi entrenu nantu à u pavimentu à 33 metri d'altitudine, aghju avutu da esse astutu cù a mo furmazione sapendu chì l'altitudine avia da esse un prublema. Questu significava viaghji di u weekend à i percorsi in u fiumu Hudson (pocu più di una ora à nordu di New York City in trenu) è brevi corse quandu aghju visitatu u Colorado in u weekend. Ogni chance chì aghju avutu à scappà fora di a strada è nantu à a terra, erba, o roccia, a piglieraghju. Curriri in u caldu intensu di l'estate hà aiutatu à preparà u mo corpu per trattà e cundizioni di corsa menu ideali (BTW, a furmazione termica pò daveru aiutà à preparalli per l'altitudine.)
2. Avè l'attrezzi adatti pronti è urganizati.
U ghjornu di prima di a corsa - cù i mo nervi in tow - mi sò andatu à a mo ritirata di u weekend in u Limelight Hotel in u centru di Aspen, ghjustu vicinu à a raccolta di registrazione per u ghjornu di a corsa. (Hack di viaghju per i corridori in corsa in diverse cità: Stà vicinu à u locu di raccolta di pettorina / registrazione.) Cum'è cù qualsiasi corsa, hè impurtante esse urganizatu u ghjornu prima di a corsa è assicuratevi di avè l'attrezzatura, nutrimentu, idratazione adattati. è tutti l'accessori per a corsa. I percorsi di piste tendenu à avè menu stazioni d'aiutu chè e corse di strada, è postu chì site fora in u desertu, vularete avè tutti l'attrezzatura adatta cun voi cum'è assicuranza in più.
Per mè, significava piglià u mo equipagiu preferitu di trail running: un pack d'idratazione da Cotopaxi, scarpe Adidas Terrex trail, una giacca da ventu Adidas è occhiali da sole da Westward Leaning. (Eccu più attrezzatura ideale per i corsi longu è a furmazione di maratona.) Hè sempre impurtante per avè boni scarpi di corsa, ma ancu di più quandu si tratta di trail running. Puderete pensate chì pudete riesce cù i scarpi di corsa chì avete digià, ma hè cruciale di portà una scarpa di trail adattata cù grip per aiutà à planà in modu sicuru nantu à scogli, rocce, colline, erba, è quasi ogni tipu di terrenu chì pudete imaginà. Mi piace stu paru Adidas perchè anu una trazione intensa, assai cuscini in u tallone, è eranu senza cordone (cun a tecnulugia BOA, chì pudete avè vistu nantu à stivali di snowboard / sci o scarpi di ciclismo), eliminendu ogni risicu di slacciassi o agganciati. nantu à bastoni, arbusti, o altri ostaculi in u mo percorsu. (Pruvate unu di sti top scarpi di trail.)
3. L'alimentazione hè chjave.
A nutrizione hè incredibilmente impurtante durante ogni corsa, ma quandu currite 14 chilometri nantu à una pista cù elevazione ci vole più tempu, ciò chì significa chì u vostru corpu hà bisognu di più nutrienti per andà à distanza. I mo preferiti: pasticchi di Nuun per u mo pack d'idratazione, Lärabars, barrette Clif ripiene di burro di noci, è un waffle Stinger. Aghju spuntatu à i chilometri 9, 11 è 12 - basta à fà per passà a linea d'arrivu. (Eccu a vostra guida per rinfurzà prima, durante è dopu una meza maratona, direttamente da un dietista).
4. Hè tecnicu-allora pigliate u vostru tempu è gode di a vista.
A corsa hà cullatu più di 2.400 piedi cuminciendu à u migliu dui, poi hà cullatu à 10.414 piedi nantu à a pista Sunny Side prima di falà à u mille nove in Hunter Creek Valley. Pò esse tentatore di guardà l'incredibili vedute longu u caminu, ma mentre vi muvete, avete bisognu di tene l'ochji nantu à a pista quant'è pussibule per evità ferite. Aghju tinutu u meiu incollatu à a terra guasgi tutti i 14,4 chilometri. Ascensioni drastiche ponu scaccià a vostra energia, cusì pruvate à stà riservatu nantu à a salita è camminate se avete bisognu. Aghju spintu piani, discese, è qualsiasi calata lungo a strada. Dittu chistu, ancu e discese ponu esse difficiule per via di discese ripide, scivoli stretti è terreni rocciosi-cusì tenite prestu nantu à i vostri pedi. Mi piace ancu di piantà i mo pedi largu nantu à ogni latu di a pista è evite u centru di chutes stretti. (Eccu alcuni consiglii di sicurezza in più per i principianti.)
Per mè, u passaghju nantu à a pista hè diversu da qualsiasi corsa di strada. Mi piace passà per sente è tene u mo ritmu un minutu per chilometru (più o menu) più lente di quantu a faraghju in strada. Pensate: Ùn si tratta di tempu, hè di sforzu. Un altru mutivu chì ùn vulete micca affruntà u prucessu: u vostru circondu hè probabilmente assassinu. Hè impurtante di gode di l'aria fresca, di a terra sottu à i vostri pedi, di ogni vista è di sonu di a natura chì sò calmanti (cum'è l'acelli o u sonu di l'acqua fretta). Esse cuscenti è grati chì site abbastanza furtunatu di corre circundatu da una tale bellezza. (Vede ancu: Cumu Scuprite i Benefici Awesome di Trail Running)
5. Push to the finish and don't skip recovery.
U sprint à a fine hà cuminciatu à u chilometru 13: Strada di Montagna di Contrabandisti. Dopu à trè ore più nantu à a pista, eru disperatu di finisce. U mo corpu mi hà fattu male è u mo statu mentale hà cuminciatu à tramutassi in un territoriu negativu - ma a luce à a fine di u tunnel hà cuminciatu à splende forte quandu aghju inturniatu l'angulu di u Rio Grande Trail, mettendu a linea d'arrivu (è a tenda di a birra!) Ghjustu in vista . Mi sò vintu vittoriosu mentre aghju navigatu in un record persunale: A Mezza Backcountry mi hà pigliatu circa 3:41:09, un PR di 10 minuti nantu à u percorsu chì era un migliu più longu di a prova di u mo primu annu!
A ricuperazione post-razza hè enormosa, dunque ùn saltate micca stu passu. (Vede: Esattamente Cosa Fà-è Ùn Fà-Dopu avè fattu una Mezza Maratona) Di solitu mi idrate cun una bevanda elettrolitica, stende, rotulu di schiuma, mi faciu un bagnu di ghiacciu, è poi salgu in una vasca calda per rilassà i mo musculi. Assicuratevi di rimette assai calorie sane in u vostru corpu in modu da pudè recuperà currettamente.
Sopra tuttu, cercu di ricurdà di surrisu, di piglià fiatu prufondu, di gode di e viste è di i soni nantu à a pista, di l'aria fresca, è di apprezzà chì sò atleta. Felice piste !