Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 9 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cosa hè u Limfocele, chì ne provoca è cumu trattallu - Salute
Cosa hè u Limfocele, chì ne provoca è cumu trattallu - Salute

Cuntenutu

U linfocele hè ogni accumulazione di linfa in una regione di u corpu, a causa più cumuna di a quale hè a rimozione o a ferita di e navi chì portanu stu fluidu, dopu un colpu o chirurgia addominale, pelvica, toracica, cervicale o inguinale, per esempiu. . A fuga di fluidi linfatichi si accumula in tessuti vicinu à a regione affettata, chì pò causà infiammazione, infezioni o a furmazione di un cisti in u situ.

U sistema limfaticu hè un inseme di organi è vasi linfoidi chì sò distribuiti in tuttu u corpu, cù a funzione di drenu è filtramentu di u liquidu in eccessu da u corpu, dirigendulu versu u sangue, oltre à agisce nantu à u sistema immunitariu per a difesa di u urganisimu. Scopri ciò chì hè u sistema linfaticu è cumu funziona.

Generalmente, u fluidu linfaticu in u linfocele hè riassorbitu naturalmente da u corpu, è nisun trattamentu hè necessariu. Tuttavia, in certi casi, quandu ci hè una grande accumulazione di fluidu o quandu provoca sintomi, cume u dolore, l'infezione o a compressione di i vasi sanguini, hè necessariu eseguisce procedure per drenà u fluidu attraversu un cateteru è, in certi casi, pò esse necessariu. a scleroterapia hè necessaria.


Cause principali

U linfocele nasce ogni volta chì a linfa chì perde da i vasi linfatichi, è pò esse cuntenuta in i tessuti circostanti, pò purtà à u sviluppu di una infiammazione è di una capsula, purtendu à a furmazione di una cista. Sta complicazione hè più cumuna in situazioni cum'è:

1. Chirurgia

Ogni chirurgia pò causà un linfocele, in particulare quelli in i quali i vasi sanguini sò manipulati o in i quali i nodi linfatichi sò rimossi, è pò cumparisce trà circa 2 settimane à 6 mesi dopu a procedura chirurgica. Alcune di e chirurgie più associate à stu tippu di complicazione sò:

  • Addominale o pelvicu, cum'è isterectomia, chirurgia intestinale, chirurgia renale o trapianto di rene;
  • Toracica, cum'è i pulmoni, l'aorta, a mammella o a regione di l'ascella, per esempiu;
  • Cervicale, cum'è tiroide;
  • I vasi sanguigni, cume a rimozione di l'ostruzzione o a correzione di un difettu, cume un aneurisma.

Dopu a cirurgia addominale, hè cumunu chì u linfocele sia cunservatu in u spaziu retroperitoneale, chì hè a regione più posteriore di a cavità addominale. Inoltre, l'operazioni di cancheru effettuate per rimuovere o curà u cancheru sò cause impurtanti di linfocele, postu chì hè cumunu chì ci sia a necessità di rimuovere i tessuti linfatichi durante a procedura.


2. Inghjulia

Lesioni o traumi chì causanu a rottura di sangue o vasi linfatichi ponu causà linfocele, chì pò accade in colpi o accidenti, per esempiu.

U linfocele pò ancu cumparisce in a regione genitale, in forma di granu duru, dopu un cuntattu intimu o masturbazione, è pò cumparisce cum'è un pezzu nantu à e grande labbra o nantu à u pene, ore à ghjorni dopu l'attu. S'ellu hè chjucu, u trattamentu pò esse micca necessariu, ma s'ellu hè grande, a cirurgia pò esse necessaria.

Scopri di più nantu à queste è altre cause di pene.

3. Cancer

U sviluppu di un tumore o di un cancheru pò causà danni à u sangue o à i vasi linfatichi, stimulendu a linfa à fughje in regioni vicine.

Sintomi chì ponu accade

Quandu hè chjucu è senza cumplicità, u linfocele ùn solitu micca causà sintomi. Tuttavia, se aumenta di volumu, è secondu a so situazione è se provoca compressione di strutture vicine, pò causà sintomi cum'è:


  • Dolore addominale;
  • Desideriu frequente o difficultà à urinate;
  • Stinzia;
  • Gonfiore in a regione genitale o in i membri inferiori;
  • Ipertensione;
  • Trombosi venosa;
  • Chjappu palpabile in l'abdomen o in a regione affettata.

Quandu u linfocele provoca ostruzione di e vie urinarie, cume ureteri, hè pussibile danneghjà a funzione renale, chì pò diventà grave.

Per cunfirmà a presenza di linfocele, u duttore pò urdinà testi cum'è ultrasuoni, tomografia computata o analisi biochimica di u liquidu.

Cumu hè fattu u trattamentu

Quandu u linfocele hè chjucu, di solitu si riassorbe in circa 1 settimana, essendu accumpagnatu solu da u duttore cù esami, cum'è ecografia.

Tuttavia, quandu ùn regressanu micca, aumentanu di dimensioni o causanu complicazioni cum'è infiammazione, infezioni, sintomi urinarii o pressione pressione limfatica aumentata, hè necessariu eseguisce una procedura, chì pò esse una puntura per drenà u fluidu o una chirurgia per rimuovere a cisti .

L'usu di l'antibiotici pò esse indicatu da u duttore quandu si sospetta l'infezzione.

Populari Nantu À U Situ

: sintomi è trattamentu (di e malatie principali)

: sintomi è trattamentu (di e malatie principali)

E malatie principali liate à treptococcu pyogene ò infiammazioni di a gola, cum'è ton illite è faringite, è chì, quandu ùn ò micca trattate currettamente, p...
VPH in bocca: sintomi, trattamentu è modi di trasmissione

VPH in bocca: sintomi, trattamentu è modi di trasmissione

U VPH in bocca i verifica quandu ci hè una contaminazione di a muco a orale cù u viru , chì accade di olitu per via di u cuntattu direttu cù e le ioni genitali durante u e u orale ...