Ciò chì pò causà aumentu di fluidu amnioticu è e so cunsequenze
Cuntenutu
- Diagnosticu di u fluidu amnioticu aumentatu
- Cumu hè u trattamentu di u fluidu amnioticu aumentatu
- Cunsequenze di l'aumentu di u fluidu amnioticu
L'aumentu di a quantità di fluidu aminoticu, cunnisciutu ancu cum'è polyhydramnios, in a maiò parte di i casi, hè in relazione cù l'incapacità di u zitellu di assorbe è ingoia u fluidu in quantità normali. Tuttavia, l'aumentu di u fluidu amnioticu pò accade ancu per altri prublemi chì prumove un aumentu esageratu di a produzzione di fluidu aminoticu.
Cusì, e cause principali di l'aumentu di u fluidu amnioticu includenu:
- Diabete gestazionale: l'aumentu di a quantità di zuccheru in u sangue di a donna incinta provoca u zitellu à pruduce più urina, aumentendu a quantità di fluidu amnioticu;
- Prublemi gastrointestinali in u zitellu: ponu diminuisce a capacità di u zitellu di assorbe u fluidu amnioticu, è in questi casi, pò esse necessariu avè una chirurgia dopu a nascita per trattà u prublema in u zitellu;
- A crescita anormale di i vini sanguini in a placenta: prumove una pruduzzione esagerata di fluidu amnioticu;
- Infezioni in pregnant o baby cum'è a rosella, u citomegalovirus, a toxoplasmosi o a sifilide;
- Malatie cromosomiche cum'è a Sindrome di Down o a Sindrome di Edwards.
Indipendentemente da a causa, a quantità aumentata di fluidu amnioticu ùn significa micca chì u zitellu nascerà cun qualchì malformazione o malattia, cum'è in a maiò parte di i casi, u zitellu nasce sanu sanu.
Diagnosticu di u fluidu amnioticu aumentatu
Quandu u valore di u fluidu amnioticu hè aumentatu in u risultatu di l'ultrasu, l'ostetricu ordina di solitu altre prove diagnostiche, cume ecografia più dettagliata, amniocentesi o test di glucosiu per valutà se a donna incinta o u zitellu hà una malattia chì pò aumentà a quantità di liquidu amnioticu.
Cumu hè u trattamentu di u fluidu amnioticu aumentatu
U trattamentu per l'aumentu di u fluidu aminoticu ùn hè di solitu necessariu, hè cunsigliatu solu di avè cunsultazioni regulare cù l'ostetricu per valutà a quantità di liquidu amnioticu. Tuttavia, quandu u prublema hè causatu da una malattia, cume a diabete gestazionale, u duttore pò raccomandà di trattà u prublema per cuntrullà a produzzione di fluidu amnioticu. Scopri cumu hè u trattamentu in: diabete gestazionale.
In i casi i più gravi, in cui l'aumentu di u fluidu amnioticu hè in causa di parto o sintomi cum'è difficoltà à respirà è dolore addominale, l'ostetricu pò raccomandà di toglie una parte di u fluidu cù una agulla o aduprà medicamenti, cum'è Indometacina, chì aiutanu per diminuisce a produzzione di urina di u zitellu è, di cunsiguenza, diminuite a quantità di fluidu amnioticu.
Cunsequenze di l'aumentu di u fluidu amnioticu
E cunsequenze principali di a gravidanza cù u liquidu amnioticu aumentatu sò:
- Cunsegna prematura per via di rumpitura prematura di u saccu d'acqua;
- Crescita è sviluppu eccessivu di u fetu;
- Staccamentu placentariu;
- Sezioni cesariana.
In generale, u primu aumentu di fluidu amnioticu durante a gravidanza è u più grave hè u prublema, più grande hè u risicu di sviluppà cunsequenze.