Toragesic: À chì serve è Cumu piglià
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Cumu piglià
- 1. Compressa sublinguale
- 2. 20 mg / mL soluzione orale
- 3. Soluzione per iniezione
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca aduprà
Toragesic hè un medicamentu antiinfiammatorio non steroidale cun potente azione analgesica, chì cuntene ketorolac trometamol in a so composizione, chì hè generalmente indicatu per eliminà u dolore acutu, moderatu o severu è hè dispunibule in compresse sublinguali, soluzione orale è soluzione per iniezione.
Questu rimediu hè dispunibule in farmarii, ma avete bisognu di una prescrizione per cumprà. U prezzu di a medicina dipende da a quantità di l'imballu è da a forma farmaceutica indicata da u duttore, dunque u valore pò varià trà 17 è 52 reai.
Per chì ghjè
Toragesic cuntene ketorolac trometamol, chì hè un antiinfiammatoriu non steroidale cun azione analgesica potente è pò dunque esse adupratu per u trattamentu à breve termine di u dolore acutu moderatu à severu in e situazioni seguenti:
- Postoperatoriu di rimozione di a cistifellea, chirurgie ginecologiche o ortopediche, per esempiu;
- Fratture;
- Còlica renale;
- Còliche biliari;
- Mal di schiena;
- Mal di denti forte o dopu chirurgia dentale;
- Lesioni di tissuti molli.
Oltre à queste situazioni, u duttore pò raccomandà l'usu di stu medicamentu in altri casi di dolore intensu. Vede altri rimedii chì ponu esse aduprati per alleviare u dolore.
Cumu piglià
A dosa di Toragesic dipende da a forma farmaceutica raccomandata da u duttore:
1. Compressa sublinguale
A dosa raccomandata hè 10 à 20 mg in una sola dose o 10 mg ogni 6 à 8 ore è a dose massima di ghjornu ùn deve micca supera 60 mg. Per e persone di più di 65 anni, chì pesanu menu di 50 kg o soffrenu di insufficienza renale, a dosa massima ùn deve micca supera i 40 mg.
A durata di u trattamentu ùn deve durà più di 5 ghjorni.
2. 20 mg / mL soluzione orale
Ogni mL di a soluzione orale hè equivalente à 1 mg di sustanza attiva, dunque a dose raccomandata hè di 10 à 20 gocce in una sola dose o 10 gocce ogni 6 à 8 ore è a dose massima giornaliera ùn deve supera i 60 gocce.
Per e persone di più di 65 anni, chì pesanu menu di 50 kg o soffrenu di insufficienza renale, a dosa massima ùn deve supere 40 gocce.
3. Soluzione per iniezione
Toragesic pò esse amministratu intramuscularmente o in una vena, da un prufessiunale sanitariu:
Dosi unica:
- Persone sottu à 65 anni: A dosa cunsigliata hè 10 à 60 mg intramuscularmente o 10 à 30 mg in vena;
- Persone di più di 65 anni o cù insufficienza renale: A dosa raccomandata hè 10 à 30 mg per via intramusculare o 10 à 15 mg in vena.
- I zitelli da 16 anni di età: A dosa cunsigliata hè 1.0 mg / kg intramuscularmente o 0.5 à 1.0 mg / kg in vena.
Dosi multiple:
- Persone sottu à 65 anni: A dosa massima à ghjornu ùn deve supere 90 mg, cù 10 à 30 mg per via intramusculare ogni 4 - 6 ore o 10 à 30 mg in vena, cum'è bolus.
- Persone di più di 65 anni o cù insufficienza renale: A dosa massima di u ghjornu ùn deve micca supere 60 mg per l'anziani è 45 mg per i pazienti cù insufficienza renale, cù 10 à 15 mg intramuscularmente, ogni 4 - 6 ore o 10 à 15 mg in vena, ogni 6 ore.
- I zitelli di 16 anni è più: A dosa massima di u ghjornu ùn deve micca supera i 90 mg per i zitelli di più di 16 anni è 60 mg per i pazienti cù insufficienza renale è i pazienti di menu di 50 kg. o 0,5 à 1,0 mg / kg in vena, seguitatu da 0,5 mg / kg in vena ogni 6 ore.
U tempu di trattamentu varieghja cù u tippu è u corsu di a malattia.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade cù l'usu di sta medicina sò mal di testa, vertigini, sonnolenza, nausea, povera digestione, dolore addominale o disagiu, diarrea, sudazione aumentata è gonfiore se utilizate l'injectabile.
Quale ùn deve micca aduprà
U rimediu Toragesic ùn deve esse adupratu da e persone cù ulcere stomacali o duodenali, in casu di sanguinamentu in u sistema digestivu, emofilia, disordini di coagulazione di u sangue, dopu chirurgia di bypass di l'arteria coronaria, in casu di malatie cardiache o cardiovascolari, infartu, ictu, quandu si piglia eparina, àcitu acetilsalisilicu o qualsiasi altru medicamentu antiinflamatoriu, dopu a chirurgia cun un risicu elevatu di sanguinamentu, asma bronchiale, in casu di insufficienza renale grave o poliposi nasale.
Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu da i fumatori, è in casu di colite ulcerosa, durante a gravidanza, u partu o l'allattamentu. Hè ancu contraindicatu cum'è profilatticu in analgesia prima è durante e chirurgie, per via di l'inibizione di l'agregazione di piastrine è di u conseguente risicu aumentatu di sangu.