4 rimedii casani per l'Erisipela
![The Very Nice Economy of Kazakhstan](https://i.ytimg.com/vi/gyOgPCHp8e4/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- 1. Ginepru cumpressa
- 2. Lavatu cù bicarbunatu di sodiu
- 3. Massà cù oliu d'amanduli
- 4. Lavà cun hamamelis
L'erisipela nasce quandu un batteriu di u tippuStreptococcu pò penetrà a pelle attraversu una ferita, causendu una infezzione chì porta à l'apparizione di sintomi cume macchie rosse, gonfiore, dolore severu è ancu vesciche.
Ancu s'ellu deve esse trattatu cù antibiotici prescritti da u dermatistu, ci sò qualchi rimedii casani chì aiutanu à cumplementà u trattamentu medicu è allevia i sintomi, in particulare u gonfiore è u dolore in a regione. Capite cumu si face u trattamentu di l'erisipela.
1. Ginepru cumpressa
U Ginepru hè una pianta medicinale chì hà azzione antiinfiammatoria, antisettica è antimicrobica chì riduce l'infiammazione è u dolore, in più di facilità l'eliminazione di i batteri chì causanu a malattia.
Ingredienti
- 500 ml d'acqua bullente;
- 5 grammi di bacche di ghjineperu.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti è lasciate riposà per 15 minuti, poi filtrate è conservate u mischju in a frigorifera. Immergite garze sterili è appena cacciate da l'imballu in u tè è applica nantu à a regione affettata da erisipela per 10 minuti. Ripetite a prucedura 2 à 3 volte à ghjornu.
Una nova cumpressa deve esse sempre usata per ogni applicazione perchè hè assai impurtante chì u tessutu sia cumpletamente pulitu è privu di microorganismi.
2. Lavatu cù bicarbunatu di sodiu
U bicarbonatu di sodiu hè una sustanza chì permette una pulizia profonda di a pelle, aiutendu in u trattamentu di l'erisipela eliminendu alcuni di i batteri rispunsevuli di a malatia. Inoltre, cumu hà proprietà antiinflamatorie riduce ancu u gonfiore è u dolore.
Questu lavu pò esse adupratu prima di applicà altri tipi di trattamentu à a pelle, cum'è cumpresse di ginepru o massaggi cù olii d'amanduli, per esempiu.
Ingredienti
- 2 cucchiai di bicarbonatu di sodiu;
- 500 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti in un contenitore o una ciotola pulita, copre è conservate per 2 à 3 ore. Infine, aduprate u mischju per lavà a pelle durante u ghjornu, fendu 3 à 4 lavate, soprattuttu prima di aduprà altri rimedi in cuntattu cù a pelle, per esempiu.
3. Massà cù oliu d'amanduli
L'oliu d'amanduli hè un ottimu pruduttu per nutre a pelle, chì hè ancu capace di alleviare l'infiammazione è eliminà infezioni. Cusì, questu oliu pò esse adupratu durante u ghjornu per mantene a salute di a pelle, soprattuttu dopu aduprà altri rimedii per pulisce a pelle, cum'è u bicarbonate di sodiu.
Ingredienti
- Oliu d'amanduli.
Modu di preparazione
Metti uni pochi di gocce d'oliu nantu à a pelle affettata è massaglietelu leggermente per facilità a so assorbimentu. Ripetite questu prucessu finu à 2 volte à ghjornu, ma evite di mette nantu à e ferite apparse in a regione.
4. Lavà cun hamamelis
Hamamelis hè una pianta medicinali chì cuntene pruprietà antibatteriche chì aiutanu à luttà contr'à i vari tippi di infezioni. In questu casu, pò esse adupratu in forma d'acqua per lavà a pelle affettata da l'erisipela, eliminendu alcuni di i batteri è facilitendu u trattamentu medicu.
Ingredientes
- 2 cucchiai di foglie secche di strega noci o di buccia;
- 500 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Pone l'ingredienti in un cuntainer di vetru è mischjà. Poi copre è lascia riposà per circa 3 ore. Infine, aduprate st'acqua per lavà a regione cutanea affettata da erisipela.
Stu lavatu pò esse ripetutu parechje volte à u ghjornu, essendu una bona opzione per rimpiazzà u lavatu cù u bicarbonatu di sodiu.