Sì veramente cusì occupatu o ghjustu * veramente * solu?
Cuntenutu
In uttrovi 2019, aghju avutu ciò chì possu onestamente dì era una di e rupture più brutali chì aghju mai sperimentatu: Hè surtitu da u nulla, eru pienu cun u core spezzatu, è ùn aghju avutu risposte à alcunu di u traumu chì stava sperimentendu. A prima cosa chì aghju fattu? Aghju riservatu vacanze, aghju travagliatu 24 ore à ghjornu, è aghju imballatu a mo vita suciale à l'orlu. Durante i prossimi mesi, ùn pensu micca d'avè sperimentatu ciò chì stà in casa sola mi sentia. Traduzzione: Aghju ghjustu cusì occupatu ch'ùn averia micca da scopre.
Sò chì ùn sò micca solu: Pre-pandemia, e statistiche mostranu chì l'Americani eranu più occupati chè mai, in crescita di 400 per centu dapoi u 1950. In fattu, un studiu recente di l'Associazione di Viaggi di i Stati Uniti hà trovu chì più di a metà di tutti l'Americani ùn sò micca aduprendu tutti i so ghjorni di vacanze, accumulendu un record di 768 milioni di ghjorni di vacanze inutilizati in u 2018. Ma ancu se ùn vi cunsiderate micca u tippu di travagliu-a-holic, hè prubabile chì vi mantenite occupatu cù altre cose cum'è viaghji, appuntamenti, sociali excursioni, è infinite cose da fà finu à u puntu chì scolpisce u vostru tempu era qualcosa chì ùn hè micca accadutu, salvu chì era in u calendariu. Sona familiare? Pensatu cusì.
Dunque, quandu a pandemia COVID-19 hà colpitu è ape occupate cum'è voi è eiu eramu furzati à rallentà o à piantà interamente, ci hè stata una spezia di interrugazione cullettiva di perchè stavamu currendu cum'è pazzeschi tuttu u tempu. Eramu ~ veramente ~ quellu occupatu, o circavamu solu di fughje qualchì sintimu veramente scomudu?
Avà, per quelli chì anu sempre a furtuna di travaglià, ghjustificà cù un impiegu hè diventatu solu più esigente, è cù l'ore felici, e vacanze è i matrimonii chì sò stati largamente messi in attesa, a vostra vita suciale ùn hè più quì per offre un riposu da a macinazione.
"A divisione designata trà u travagliu è u ghjocu hè ancu più sfocata avà cù a WFH è a ripresa constante di a nutizia", spiega u psicoterapeuta Matt Lundquist. "A ghjente ùn distingue micca quandu u travagliu finisce è cumencia, è perchè ùn ottenenu più cunsulazione da e so relazioni intime è da a so vita sociale, si lancianu ancu di più in altre abitudini cum'è u travagliu è l'eserciziu". Pre-pandemia, avemu spessu usatu a nostra vita suciale è i nostri schemi per evità sentimenti scomodi, è avà, pare chì ci stimu furzendu à stà occupatu in altri modi per affruntà.
D'appressu à l'Indice di Solitudine di 2020 di Cigna, un'inchiesta naziunale chì esplora i sentimenti di sulitudine in i Stati Uniti, u 61 per centu di tutti l'adulti chì travaglianu (di qualsiasi statutu di rilazione) si sentenu sempre più isolati, chì sò aumentati da solu u 12 per centu in u 2018. Questa surghjente di sulitudine accumpagnatu da a pandemia di coronavirus chì toglie e solite distrazioni significa chì sti sentimenti d'isolamentu ponu diventà estremamente schiaccianti.
"Hè sicuramente vera chì l'internet hà creatu un modu per noi di travaglià tuttu u tempu", dice Rachel Wright, L.M.F.T. "Ma vedemu dinò un cambiamentu tamantu in a manera di percepisce l'intimità, chì parechje persone anu paura di e so relazioni o di u fattu chì ùn ne anu unu chì travaglianu o trovanu altri passatempi per evità quelli sentimenti scomodi. " À u core di tuttu, dunque, ci hè un sensu prufondu di solitudine. Forse ùn avete micca un altru significativu o un sistema di supportu strettu di famiglia o amichi chì sentite chì vi pudete appughjà, ma sta solitudine pò influenzà chiunque, ancu quelli in relazioni impegnate. Forse u vostru cumpagnu è voi sò disconnected cusì, malgradu a vicinanza è u statutu di a relazione, avete sempre sentu chì ùn site micca intesu o vistu.
Pre-pandemia, o ancu sapè, probabilmente ùn site micca veramente occupatu cum'è pensate, dice Wright. Invece, site in realtà solu creanu opportunità per agitassi in modo chì ùn abbiate micca u tempu di pensà veramente à a solitudine o à qualsiasi emozione chì si sente scomoda di stà cun o ricunnosce. Hè faciule di distrae si da e parti di a vostra vita induve pensate d'avè "fallitu", sia una relazione chì hè finita appena, ùn si prumove micca à u travagliu, una amicizia tossica, o prublemi cù autoconfidenza è autostima. "Hè un modu simplice per ignorà i sentimenti generali di indignità, essenzialmente", dice Wright. "Tuttavia, ciò chì a ghjente ùn capisce micca hè di lancià si in un aspettu di a vostra vita ùn cambierà micca veramente u risultatu in a zona di a vostra vita chì state evitendu."
Pensate à questu: Se vi preoccupate di esse solu perchè sì l'unicu in u vostru gruppu d'amici, hè più faciule per lancià in u travagliu per ùn pensà micca. O sì site veramente preoccupatu per u fattu chì a vostra relazione sia nantu à e rocce è cumunicà à propositu hè scomoda, pudete facilmente mantene Zooming cù l'amichi o piglià ancu u cane. un altru marchja cusì chì tù vai in lettu troppu in casa troppu tardi per parlà ne. "A ghjente hè quì, ma ùn sò micca veramente culà", spiega Lundquist." Puderanu pensà à lancià si in altri aspetti di a so vita aiutanu à risolve i prublemi chì stanu avendu cù l'amichi è altri significativi, ma questu cumpurtamentu evitante hè in realtà in causa di più prublemi di quantu hè riparatu. "Hè dinò impurtante di nutà chì "esse occupatu offre ancu un sensu di fiertà", dice. "Hè assai più faciule di fighjà nantu à ciò chì a sucietà vi hà cundiziunatu à crede chì vi rende successu, invece di fighjà nantu à e vostre relazioni intime".
In questu momentu, durante a pandemia, assai persone coabitanu cun altri significativi è causanu più lotte di l'aspettatu, o sò più soli chì mai senza a capacità di passà cun l'amichi o di andà in date IRL. Allora, chì fate ? Travagliate, urganizeghjate i vostri armari, o passanu ore à fà pasti elaborati in cucina - in fondu, fate tuttu ciò chì pudete per stà "impegnatu".
Tuttavia, "sti sentimenti si affacceranu assolutamente peghju dopu, è sarete cusì emotivamente è fisicamente esausti, ùn sapete micca cumu manighjà", dice Wright. Questu pò esse particularmente spaventosu se sì qualcunu chì hà sempre evitatu cumu si sente, ma esse attunitu à e vostre emozioni hè una parte vitale di u prucessu, è avà, avete veramente u tempu di stà cun questi sentimenti di solitudine grazie à l'isolamentu furzatu, dice Wright. Pudete ghjurnale, meditate, avè conversazioni scomode, è veramente pusà cù e vostre emozioni in una manera chì ùn puderebbe mai (o francamente, avissi) prima.
Wright incuraghjisce ancu a guarigione di e credenze fundamentali daretu à a paura di veramente ~ sintimentu, ~, bè, i vostri sentimenti. Dietro ogni emozione ci hè qualcosa in u subconscious. "Sì avete a sensazione chì site sempre da esse solu, pusate cun questu sensu - hè perchè un ex hà dettu à voi à un certu puntu? Ghjè perchè pensate chì tutte e vostre relazioni sò finite male è hè colpa vostra?" elabora Wright. "Una cridenza hè solu un pensamentu chì continuate à pensà, è a chjave hè di riprogrammà quella cridenza è di truvà novi modi di risponde à e situazioni intornu à voi". Questu puderia sembra veramente pesante, ma a ricumpensa vale a pena a sfida. (Assuciatu: Cumu Datevi Durante a Quarantena [o Onestamente In ogni mumentu])
Quale hè chì sà? Pudete ancu capì, attraversu stu tentativu di navigà in u vostru campu minatu emotivu, chì certe persone, travagli, o passatempi ùn ti servenu più. "Se a relazione ùn hè micca per voi, o se capite chì a vostra solitudine deriva da solu bisognu di piglià un pocu di tempu per sorte per e vostre amicizie è prublemi in e relazioni, ùn vulete micca sapè avà piuttostu cà dopu?" dice Wright. "A cosa di i sentimenti hè chì si sentenu veramente spaventosi, ma una volta pigliatu u tempu per ricunnosceli è apprezzalli, ponu rivelà assai di te".
"Avemu ancu bisognu à esse più compassionevuli cun noi stessi", dice Lundquist. "A pusà cù i sentimenti pò esse veramente spaventosi per alcune persone - cum'è in realtà si dumandanu ciò chì anu bisognu per u ghjornu, sia una corsa in u parcu, l'interazzione suciale, o solu tempu solu. Avemu evitatu i nostri sentimenti per tantu tempu chì avemu corre nantu à u pilotu automaticu, è ùn ricunnosce micca cumu ci sentimu - invece, femu ciò chì pensemu di noi deve fà, piuttostu chè ciò chì noi vulete da fà. "Fighjendu si nantu à l'esternu piuttostu cà l'internu, ti senti più solu chè mai, ancu quandu site l'unicu chì mette cusì alte aspettative nantu à voi stessi. Dopu tuttu, nimu vi hà dettu chì duvete esercità sei ghjorni à a settimana - avete fattu - è avete a capacità di cambià quella narrazione quandu vulete.
Aduprà u travagliu, l'eserciziu, u viaghju, o cunversazioni à livellu di a superficia in un bar affullatu (pre-COVID) cum'è una stampella per evità ciò chì altre cose ponu accade per voi pò esse veramente faciule per rientre, è l'unicu modu per rompe sti mudelli hè di diventà cuscenti di elli. "Puderà esse paura di affruntà queste cose, ma u pagamentu hè enormu", dice Lundquist. "Ci hà da cunduce à una vita assai più felice, compia à a fine di a ghjurnata."