Belviq - Remediu di l'Obesità
Cuntenutu
U lorcaserin idratatu hemi idratatu hè un rimediu per a perdita di pesu, indicatu per u trattamentu di l'obesità, chì hè vendutu cummerciale cù u nome Belviq.
Lorcaserin hè una sustanza chì agisce nantu à u cervellu inibendu l'appetitu è accelerendu u metabolismu, pudendu portà ottimi risultati per quelli chì vogliono perdere pesu veloci, ma deve esse adupratu solu cù cunsiglii medichi perchè hà bisognu di una prescrizione per esse acquistatu è u so l'usu ùn esclude micca a necessità di dieta è eserciziu.
U laboratoriu rispunsevule per a produzzione di Lorcaserin Hydrochloride hè Arena Pharmaceuticals.
Per chì ghjè
Lorcaserin hè indicatu per u trattamentu di adulti obesi, cù un Indice di Massa Corporea (BMI) di 30 è / o superiore, è in adulti cun eccessu di pesu corporeu, cù un BMI di 27 o più, chì anu dighjà qualchì prublema di salute causatu obesità, cume a pressione sanguigna aumentata o u diabete di tippu 2.
U prezzu
U prezzu di lorcaserina hè di circa 450 reai.
Cumu aduprà
Hè cunsigliatu di piglià 1 capsula, duie volte à ghjornu, cù o senza cibu.
L'effetti di u trattamentu ponu esse rimarcati dopu à 12 settimane d'usu, ma se dopu quellu periodu a persona ùn perde micca 5% di u so pesu, duverebbe smette di piglià stu medicamentu.
Effetti secondari
L'effetti secundarii di lorcaserin sò leve è u più cumuni hè u mal di testa. Altri effetti infrequenti sò a frequenza cardiaca aumentata, infezioni respiratorie, sinusite, nasofaringite, nausea, depressione, ansietà è propensione à u suicidiu. Ci sò stati ancu casi di gonfiore di u senu, in donne o omi, scarica di capezzule o erezione di u pene chì dura più di 4 ore.
Contraindicazioni
Lorcaserin hè contraindicatu in individui chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunente di a formula è ancu in casu di gravidanza, allattamentu è individui sottu à 18 anni.
Stu medicamentu ùn deve micca esse adupratu à tempu à l'altri farmaci chì agiscenu nantu à a serotonina cum'è rimedii per a migraña o a depressione, per esempiu o inibitori MAO, triptani, bupropione o erba di San Giovanni.