L’Oréal hà fattu a Storia per Casting una Donna Indossa Hijab In Una Campagna di Capelli
Cuntenutu
L'Oréal presenta a blogger di bellezza Amena Khan, una donna chì porta un hijab, in una publicità per u so Elvive Nutri-Gloss, una linea chì rinfresca i capelli danneggiati. "Ch'ella sia o micca chì i vostri capelli sianu esposti ùn influenzanu micca quantu vi interessa", dice Amena in a publicità. (Correlati: L'Oréal lancia u primu sensoru UV portabile senza batterie di u mondu)
Amena hà fattu un nome per ella dispensa cunsiglii di bellezza à e donne chì copre a testa per ragioni religiose. Avà, face a storia diventendu a prima donna chì porta u hijab à affruntà una campagna di capelli mainstream-a enormi affare, cum'è Amena spiega in una intervista cù Vogue UK. (In cunnessione: Rihaf Khatib Diventa a Prima Donna Indossata di Hijab à Fighjà nantu à a Copertina di una Rivista di Fitness)
"Quante marche facenu cose cusì? Micca assai. Stanu letteralmente mettendu una zitella in un foulard-chì i capelli ùn si ponu vede-in una campagna di capelli. Ciò chì stanu veramente valutendu à traversu a campagna sò e voci chì l'avemu ", hà dettu.
Amena hà signalatu un sbagliu cumunu nantu à e donne chì portanu hijab. "Ci hè da dumandassi-perchè si presume chì e donne chì ùn mostranu micca i so capelli ùn ne curanu micca? L'oppostu hè chì tutti quelli chì mostranu i so capelli li guardanu solu per u scopu di mostrarli à altri ", dice ella Vogue UK. "È quella mentalità ci spoglia di a nostra autonomia è u nostru sensu di l'indipendenza. I capelli sò una grande parte di l'autocura ". (Relativu: Nike diventa u primu gigante di l'abbigliamento sportivu à fà un Hijab di performance)
"Per mè, i mo capelli sò una estensione di a mo feminità", disse Amena. "Mi piace à stilà i mo capelli, mi piace à mette i prudutti in questu, è mi piace à sbuccà bè. Hè una espressione di quale sò".