Colleen Quigley Hè u più novu Ambasciatore di Running di Lululemon
Cuntenutu
Colleen Quigley si prepara per a so seconda volta à l'Olimpiadi, è hà ghjustu annunziatu chì marca hà da esse ripresentatu à i Ghjochi 2020. U pro runner hà assuciatu cù Lululemon per diventà l'ultimu ambasciatore di a marca.
Se avete seguitu a carriera di Quigley, allora sapete chì hà pigliatu a casa l'ottanu postu in l'eventu di 3000 metri steeplechase à l'Olimpiadi di Rio in 2016 - è chì era firmata cù Nike à u mumentu. Quigley s'hè separata da Nike è u so gruppu di furmazione u Bowerman Track Club quist'annu quandu hè ghjuntu l'ora di rinegozià u so cuntrattu, una decisione chì avà apre. (Assuciatu: A Nova Campagna di Lululemon mette in risaltu a necessità d'inclusività in corsa)
"Ci era parechje cumpunenti sfarenti, ma à a fine, hè ghjuntu à i valori", dice ella Forma. "Mi sentu piaciutu à mè sottovalutatu da u mo sponsor è vulia sentimi cumpletamente sustenutu da una marca chì mi vedia più cà solu un corridore. Lululemon hà investitu in mè cum'è una persona sana è mi sustene in tutti i mo sforzi sia fora sia fora di pista. U mo novu allenatore Josh Seitz è Lululemon anu tramindui un approcciu più bonu per ottene successu è felicità ".
In quantu à perchè Lululemon si sentia bè, Quigley dice chì a marca abbraccia cumplettamente è celebra ogni faceta di quale ella hè cum'è donna. "Aghju fattu a scelta di alluntanà mi di u mo gruppu di furmazione è di u mo sponsor è di u mo coach", dice in un video di campagna per Lululemon, "è guardendu un altru ciclu olimpicu, vulia un sponsor chì mi capissi tuttu, per chì qualcunu Quellu chì hà seguitu u mo viaghju puderia esse capace di vede si in qualchì parte di mè, perchè ponu esse ligati à mè in una miriade di modi diversi. " (In relazione: 24 citazioni motivazionali per i corridori)
Quelli chì anu seguitu cun Quigley in u so viaghju ponu attestà chì li piace à sparte di più nantu à a so vita chè solu statistiche in corsu. L'atleta hà iniziatu una seria #FastBraidFriday in u 2018 in Instagram per mustrà cum'ella riesce a so firma di acconciature intrecciate, è l'hashtag hà avà più di 5.000 messaggi grazia à i seguitori chì si uniscenu. Hè stata ancu cunnisciuta per sparte publicazioni di u club di libri, tutoriali di cucina, è publicazioni di apprezzamentu di i cani nantu à u so Instagram.
A sezione di cumenti di u so ultimu post IG chì annuncia u so partenariatu Lululemon pò basicamente esse riassunta cun un semplice "🙌". Parechji cumpagni d'atleti anu felicitu Quigley, cumpresu u corridore olimpicu Kara Goucher, chì si hè ancu apartu di Nike è s'hè digià dichjaratu contr'à u trattamentu di a marca di e so atleti femine. "Vedendu chì vi sbattevi ind'è voi stessu mi fa sentu cusì felice, Goucher hà cummentatu nantu à u postu di Quigley. "Tutti l'atleti meritanu esse valutati cum'è umani sanu. Sò sicuru chì hè statu difficiule, ma continuate à spinghje per u cambiamentu è infine renderà u sportu più sicuru è sanu per a prossima generazione. E mo più sincere congratulazioni !! "(In cunnessione: Cunsiglii per custruisce a forza mentale da Pro Runner Kara Goucher)
Cume Quigley si entrena per a so seconda apparizione nantu à u palcuscenicu olimpico, a so robba attiva di scelta ùn hè micca l'unicu chì hè cambiatu. "L'ultima volta chì mi preparava per e prove olimpiche eru cusì verde, cusì nova per a vita di l'atleti prufessiunali, chì stava solu capendu tuttu quandu andava", dice ella Forma. "Aghju guardatu intornu à ciò chì l'altri facianu è constantemente paragunendu me o seguitu. Era una fase impurtante di a mo vita, è aghju amparatu una tonna di ciò chì mi piaceva è ciò chì ùn mi piaceva micca di esse un pro è cumu. per gestisce u stilu di vita ".
Avà dice chì hà capitu chì esse atleta pro ùn deve micca significà esse miserabile, è chì si pò divertisce lungo a strada. "A mo nova installazione hè tutta di fà e cose esattamente cumu vogliu fà, micca u modu chì qualcunu pensa chì" duveria "esse fattu", dice.