Mandy Moore hà cullatu in cima di u monte Kilimanjaro per e vacanze di primavera
![Mandy Moore hà cullatu in cima di u monte Kilimanjaro per e vacanze di primavera - Vita Di Vita Mandy Moore hà cullatu in cima di u monte Kilimanjaro per e vacanze di primavera - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
A maiò parte di e celebrità preferiscenu passà e so vacanze sprawled in una spiaggia, mojito in manu, ma Mandy Moore avia altri piani. U Questu Sò Noi a stella hà passatu u so tempu liberu à cuntrollà un articulu di listinu maiò: scalà u monte Kilimanjaro.
A muntagna tanzaniana di 19.341 piedi hè u piccu più altu di l'Africa è u nuvimu più altu di u mondu - è Moore hà sunniatu di cullà da quandu avia 18 anni. "Quandu Eddie Bauer hà ghjuntu è hà dettu ch'elli vulianu partenarii cun mè è fà un viaghju in ogni locu in u mondu, ùn era micca un brainer", disse Moore. Forma. "Aghju avutu à saltà à l'uppurtunità di cullà Kili perchè chì sapia s'ellu avissi mai avutu a chance di novu".
Cusì, Moore hà cuminciatu à pianificà u viaghju è hà decisu di piglià u so fidanzatu è alcuni di i so migliori amichi cun ella.
L'escursione stessa, cum'è si pò imaginà, hè longa è esigente. Ci hè vulsutu à Moore è a so squadra una settimana (iè, sette ghjorni interi) per ghjunghje in cima è riturnà, camminendu sin'à 15 ore à ghjornu è à volte ancu per tutta a notte.
Vale à dì chì una parte di a preparazione fisica per quessa avia bisognu à esse fatta prima. "Eru cusì occupatu à filmà prima di u viaghju chì aghju furmatu quantu pudia datu u tempu chì aghju avutu", dice. "Aghju fattu un sforzu per incorpore più tempu nantu à u Stairmaster mentre eru in palestra è aghju fattu un travagliu più focalizatu nantu à e gambe cum'è lunges è squats. Aghju ancu fattu alcuni di i mo allenamenti cù un gilet di pesu per imità ciò chì avessi in u mo spinu mentre Eru caminata".
In vista di u livellu di forma fisica di Moore, però, hà decisu di ùn stressà micca nantu à a furmazione troppu è si hè focalizatu annantu à l'esperienza in generale. "Aviu intesu dì chì ùn era micca necessariamente una caminata cumpletamente ardua, ma chì a ghjente tende à avè un tempu difficiuli di acclimatizà", dice.
Moore dice chì u quintu ghjornu di a caminata era particularmente drenante. L'equipaggiu hà avutu à svegliarsi à mezzanotte è cumincià à scalà per ghjunghje à a cima più alta di a muntagna ghjustu à tempu per l'alba. "U mo corpu era cusì ossu stancu è stancu", dice ella. "Pruvava solu à mette un pede davanti à l'altru, era focalizatu nantu à a mo respirazione è pipì u più pussibule postu chì aiuta per acclimatizà."
"Quandu avemu finalmente arrivatu à a cima, era sempre neru", dice ella. "Avemu digià caminatu da sette ore è eramu tecnicamente in cima di a muntagna, ma avia ancu un'altra ora è mezu intornu à a cresta per ghjunghje à u puntu più altu.Quandu simu ghjunti, era sempre bughju è mi ricordu d'avè pensatu chì forse questu seria u primu ghjornu chì u sole ùn sorte micca ".
Ma hè andatu è era tuttu ciò chì Moore puderia avè imaginatu è ancu di più. "Tuttu di colpu era cum'è un sherbert intornu à noi", dice ella. "Site cum'è in i nuvuli è da u nulu ci hè sta luce tuttu intornu à voi, chì vi abbraccia - era totalmente indescrivibile". (Assuciatu: Amparate à Pianificà e Vacanze Aventura più Epica di a Vostra Vita)
Hè per via di stonde cusì chì Moore era cusì cuntentu d'esse circundatu da e persone chì a tenianu caru è sustenutu u più. "Eramu tutti inseme inseme", dice ella. "Sperimentà quella settimana cù e persone chì amu era u sensu più prufondu di ligami chì puderebbe sperà di sparte cù i vostri amichi più stretti è ùn l'averebbe micca d'altru modu".
L'annu passatu, Moore hà dettu Forma qu'elle espérait en effet escalader la montagne pendant sa lune de miel. "Vogliu cullà u Monte Kilimanjaro", disse à u mumentu. "Hè un articulu di listinu di bucket, forse à a prossima pausa; aghju dighjà dettu à Taylor chì a possu incorporà à a luna di miele".
Mentre a coppia hà ancu à marchjà per u passaghju, hè bellu di vedeli sparte sta incredibile sperienza prima.
Viste mozzafiato è tempu di cunnessione da parte, u più grande take away di Moore da a so avventura hè ciò chì hà amparatu nantu à ella propiu capacità. "Ùn aghju mai veramente cunsideratu cum'è atleticu, è oltre à vulè cullà in Kili, ùn aghju mai avutu un scopu di outdoors o ancu andatu in campeghju. Ma avà, aghju definitivamente statu muzzicatu da u bug è aghju totalmente una storia d'amore cù l'aria aperta. è l'avventura in generale ". (Assuciatu: L'escursione di 20 Mile chì Finalmente m'hà fattu apprezzà u mo corpu)
"Hè una pazzia per mè chì e mo zampe è stu corpu mi fessinu cullà nantu à quella muntagna è ùn sapia veramente chì l'avia in mè di fà què", dice. "Hè sicuru di dì chì ùn subestimaraghju mai più u mo corpu".