Autore: Marcus Baldwin
Data Di Creazione: 14 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu Fà un Massaghju Esfoliante per Idratà a Vostra Pelle - Salute
Cumu Fà un Massaghju Esfoliante per Idratà a Vostra Pelle - Salute

Cuntenutu

Per fà u massaghju esfoliante per u corpu, basta una bona machja è pochi minuti in bagnu. Pudete cumprà una machja in farmacia, in u mercatu, in i magazini di prudutti di bellezza, ma pò ancu esse fatta in casa aduprendu prudutti naturali, senza parabeni.

Stu massaghju esfoliante aumenterà a circulazione sanguigna, eliminerà tossine è impurità è eliminerà ancu e cellule morte è l'eccessu di cheratina in a pelle, lascendu a pelle pronta per esse idratata profondamente, essendu una bella idea da fà prima di applicà creme cum'è gel riduttore, anti-invecchiamento è anti-cellulite, per esempiu.

Massaghju esfoliante passu à passu

Duvete preparà a machja fatta in casa cù un oliu di a vostra scelta è pudete aghjunghje farina di granu, zuccheru o sale grossu, quest'ultimu avendu granu più grande chì pò ferisce a pelle è dunque deve esse adupratu solu per esfolià i gomiti, i ghjinochji è nantu à e piante di i pedi.


1u passu

Durante u bagnu, cù u corpu sempre bagnatu, mette circa 2 cucchiai di sta machja in manu è poi frottenu in un muvimentu circulariu in tuttu u corpu. Cuminciate cù e gambe, cosce è glutei è poi applicate a machja ancu nantu à l'addome, a schiena è e bracce. Mettite a machja in manu, chì finisce.

2u passu

Assicuratevi chì nisuna zona di u corpu sia stata lasciata senza l'esfoliazione è insistite nantu à e zone induve a pelle tende à esse più secca: gomiti, ghjinochji è pedi.

3u passu

Risciacquate tuttu u corpu è asciugatevi cù un asciugamanu soffiu delicatamente o lasciate chì u corpu si secchi di manera naturale. Cù a pelle sempre umida, applicate una bona crema idratante finu à chì u pruduttu sia assorbitu cumpletamente.

4u passu

Per esfolià a vostra faccia, duvete aduprà solu un esfoliante menu intensu, cum'è un mischju di crema idratante è fiocchi d'avena. Basta strofinà una piccula quantità in tutta a faccia, insistendu di più nantu à u fronte è intornu à a bocca è poi risciacqua, senza dimenticà di applicà una crema idratante à a faccia.


Stu massaghju esfoliante pò esse realizatu ogni 15 ghjorni o una volta à u mese per quelli chì anu a pelle assai secca. Se avete e mani assai ruvide, questu hè un ottimu modu per allisciarli, allora pò esse una bella idea di tene un pocu di questu machja fatta in casa in un contenitore di vetru è avè sempre in bagnu per pudè esfolià a vostra pelle ogni volta chì a senti assai secca, ma hè di primura per idratà a pelle subitu dopu, postu chì l'esfoliazione elimina l'idratazione naturale di a pelle.

Vede cumu preparà una crema idratante totalmente naturale cliccendu quì.

Interessante

Nasu stufatu o chì corre - adultu

Nasu stufatu o chì corre - adultu

Un na u buffatu o conge tionatu i produce quandu i te uti chì u rive tenu i gonfanu. U gonfiore hè dovutu à i va i anguigni infiammati. U prublema pò ancu cumprenderà una ecre...
Spinte di stinchi - autocura

Spinte di stinchi - autocura

I tinchi di tinchi i producenu quandu avete u dolore in fronte di a gamba. U dulore di e tinchi hè da l'infiammazione di i mu culi, tendini è te uti o i intornu à a vo tra tinza. E ...