Amparate à trattà a Mastopatia Diabetica
Cuntenutu
U trattamentu di a mastopatia diabetica si face principalmente per mezu di un cuntrollu glicemicu adeguatu. Inoltre, i farmaci antiinflamatori è l'antibiotici ponu ancu esse usati per diminuisce u dolore è l'infiammazione è luttà contr'à e infezioni. In certi casi, pò ancu esse necessariu avè una chirurgia per rimuovere i tumori.
U tempu di trattamentu dipende principalmente da u cuntrollu glicemicu, perchè u megliu cuntrullatu, u più veloce u paziente si recupererà. Inoltre, un cuntrollu strettu di u zuccherinu in sangue deve cuntinuà per tutta a vita, per impedisce u prublema di riapparisce.
Per distingue da u cancheru di u senu, vede 12 sintomi di u cancheru di u senu.
Cosa hè a mastopatia diabetica
A mastopatia diabetica hè una forma rara è severa di mastite, una infiammazione di u senu chì provoca rossi, dolore è gonfiore. Sta malattia tocca i diabetichi chì utilizanu insulina è ùn sò micca capaci di cuntrullà bè u diabete.
A mastite diabetica pò influenzà solu unu o i dui seni, è hè più cumuna in donne cù diabete di tip 1, in particulare in u periodu pre-menopausale, ma in casi più rari pò accade in omi diabetichi.
I sintomi
I sintomi di mastite diabetica sò l'infiammazione di u senu, cù l'apparizione di unu o più tumori induriti, chì sò indolori in u stadiu iniziale di a malattia. In generale, u senu diventa rossu, gonfiu è dulurosu, è ponu ancu cumparisce vesciche è pus.
Cumu sapè se si tratta di mastopatia diabetica
A causa di a presenza di tumori, a mastopatia diabetica pò esse cunfusa cù u cancheru di u senu, chì richiede una biopsia di u senu per fà u diagnosticu currettu di a malattia è eliminà a pussibilità di cancru.
U metudu u più raccomandatu hè una biopsia fatta cù una agulla spessa, chì aspira una parte di u tessutu mammariu infiammatu da valutà in laburatoriu.