Cosa hè a Camomilla C è cumu aduprà

Cuntenutu
A camomilla C hè un medicamentu orale, indicatu per alleviare u disagiu orale per via di a nascita di i primi denti, è pò esse adupratu da i 4 mesi di vita di u zitellu.
U medicamentu cuntene estrattu di Camomilla è Licorice, duie piante medicinali chì anu leggere proprietà sedative, antiinfiammatorie è antispasmodiche, riducendu u disagiu causatu da a prima dentizione è da possibili disordini gastrointestinali, risultanti da sta fase. Inoltre, cuntene vitamina C, chì cuntribuisce à a produzzione di collagene, impurtante per u mantenimentu di a struttura dentinica di u dente in via di sviluppu, è vitamina D3, chì contribuisce à l'assorbimentu è l'utilizazione di u calciu.
Camomillin C pò esse acquistatu in farmarii, per un prezzu di circa 38 à 43 reai, senza a necessità di presentà una prescrizione.
Per chì ghjè
A camomilla C hè indicata per u sollievu di u dolore è di u cunfortu causati da a prima dentizione in i zitelli trà 4 mesi è 2 anni.
Cumu aduprà
A dosa raccomandata hè 1 capsula di Camomilla C, 2 volte à ghjornu, hè necessariu aprire ogni capsula è mischjà u so cuntenutu in yogurt, frutta, acqua o latte, ingerendu subitu per ùn cambià u gustu di l'alimentu, nè perde e so pruprietà. A dosa massima à ghjornu hè di 4 capsule à ghjornu.
Per i criaturi chì allattanu solu, hè megliu mischjà u cuntenutu di una capsula in una piccula quantità d'acqua è offre gradualmente à u zitellu, aduprendu una siringa senza agulla.
Quale ùn deve micca aduprà
A camomillina C ùn deve micca esse usata in e persone chì sò ipersensibili à i cumpunenti di a formula, chì anu eccessu di calciu in u sangue, calcoli renali, vitamina D in eccessu, iperparatiroidismu primariu o cancru.
Inoltre, se i zitelli sperimentanu sintomi cum'è frebba, irritazione severa, cambiamenti di gomma maiò è prublemi digestivi durante u primu prucessu dentale, duvete circà l'assistenza medica, chì questi sintomi ponu esse causati da una infezzione o infiammazione chì pò esse micca presente. à dentizione.
Vede altri metudi chì ponu aiutà à alleviare u dolore da a nascita di i denti in u zitellu.
Possibili effetti collaterali
Quandu hè adupratu secondu i cunsiglii medichi è in a dosa curretta, ùn si trovanu effetti latu, in ogni casu, se una dosi più alta di quella indicata nantu à u fogliu di u pacchettu hè ingerita, alcuni sintomi ponu appare, cum'è nausea, vomitu, sete, urina in eccessu, disidratazione è prigiò.ventre. In questi casi, u pediatre deve esse cunsultatu.
Benchè a sonnolenza ùn sia micca menzionata in u fogliu di u pacchettu, questu medicamentu pò facilità u sonnu di u zitellu è rende lu più rilassatu, postu chì hè menu disturbatu da i denti.