Gestione RA muderata: Chjave di Hangout di Google+ Piatti
Cuntenutu
U 3 di ghjugnu di u 2015, Healthline hà accoltu un Hangout Google+ cù u blogger di pazienti Ashley Boynes-Shuck è u reumatologu certificatu da u cunsigliu u Duttore David Curtis. U tema era gestendu l'artrite reumatoide moderata (RA).
Cum'è difensore di a salute cuncintratu annantu à l'artrite è altre malatie autoimmune, Ashley sparte informazioni inspiratorie è utili nantu à a vita cù RA attraversu u so blog umoristicu, Arthritis Ashley, è u so libru novu publicatu, "Sick Idiot". U duttore Curtis vede i pazienti chì trattanu di varie malatie reumatiche in a so pratica privata di San Francisco, ma hè specializatu in RA cun spondilitis è artrite psoriasica.
Eccu i quattru punti di ritruvamentu chjave da u Hangout:
1. Cunfrontu cù RA
Tuttu u mondu tratterà i so sintomi RA in modu diversu, ma parechje persone trovanu chì riposà abbastanza hè a chjave per affrontà a situazione. Dr.Curtis ammenta, tuttavia, chì alcuni di i so pazienti sò ancu sorpresi da cume a RA impatta a so vita d'ogni ghjornu. Probabilmente vi sentite limitatu da ciò chì pudete fà, sia in casa sia in u travagliu, per via di u vostru dolore è fatica. U ritimu si pò fà alcune di queste attività più faciule.
2. Truvà un pianu di trattamentu
U scopu di u trattamentu hè di suppressione di a malatia, ma truvà un trattamentu chì funziona per voi pò piglià u tempu. Cum'è Ashley a sa in prima persona, questu pò esse frustrante, soprattuttu chì i flare-ups ponu "esce da u nulla". Avè una discussione aperta è onesta cù u vostru reumatologu hè impurtante per gestisce u trattamentu. Tutti dui pudete travaglià inseme per truvà un pianu di trattamentu chì hè megliu per voi.
3. Parlendu
Mentre a vostra prima reazione pò esse per piattà i vostri sintomi, ùn abbiate paura di dì à a vostra famiglia, amichi è cullaburatori a vostra RA. Probabilmente cercanu modi per aiutavvi. È esse onestu mostra chì ùn site micca imbarazzatu per a vostra cundizione.
4. Cunnessione cù l'altri
Mentre vive cù RA hè sfida, sapete chì ùn site micca solu. Parlà di i vostri sintomi è dolore cun qualchissia chì hà ancu RA pò esse utile. Pruvate à ghjunghje è truvà un gruppu di supportu, sia in a vostra cumunità locale sia in linea. Pudete ancu cunnesse cù altri pazienti RA cù i social media. Basta sapendu chì ci sò altri chì si occupanu di prublemi simili ponu fà vi sentite megliu per a vostra situazione. Cum'è Ashley dice, mentre u so blog aiuta l'altri, l'aiuta ancu. Dumandate à u vostru reumatologu di e risorse utili è dumandate s'ellu ci hè un gruppu di supportu in a vostra zona lucale.