Maxitrol colliriu è unguentu
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Cumu aduprà
- 1. Gocce d'ochji
- 2. Unguentu
- Quale ùn deve micca aduprà
- Possibili effetti collaterali
Maxitrol hè un rimediu chì hè dispunibule in gocce d'occhi è unguentu è hà dexamethasone, neomycin sulfate è polymyxin B in a cumpusizione, indicatu per u trattamentu di e condizioni infiammatorie in l'ochju, cume a congiuntivite, induve ci hè infezione batterica o risicu d'infezzione.
Questa medicina pò esse acquistata in farmarii, per un prezzu di circa 17 à 25 reai, dopu a presentazione di una ricetta.
Per chì ghjè
Maxitrol hè dispunibule in gocce d'ochji o unguenti, chì anu corticosteroidi è antibiotici in a so cumpusizione, chì sò indicati per u trattamentu di e condizioni infiammatorie di l'ochji, induve ci hè infezzione batterica o risicu d'infezzione:
- Inflammazione di e palpebre, cunghjuntiva bulbare, cornea è segmentu anteriore di u globu;
- Uveite precedente cronica;
- Traumu corneale causatu da brusgiature o radiazioni;
- Lesioni causate da un corpu straneru.
Sapete chì fà in presenza di una speck in l'ochju.
Cumu aduprà
A dosa dipende da a forma di dosa di Maxitriol da aduprà:
1. Gocce d'ochji
A dosa cunsigliata hè di 1 à 2 gocce, 4 à 6 volte à ghjornu, chì devenu esse applicata in casu cunghjuntivu. In i casi più severi, e gocce ponu esse amministrate ogni ora, è a dosa deve esse diminuita gradualmente, cum'è urdinatu da u duttore.
2. Unguentu
A dosa di solitu raccomandata hè da 1 à 1,5 centimetri di unguentu, chì deve esse applicata à u sacu cunghjuntivale, 3 à 4 volte à ghjornu o secondu e indicazioni di u duttore.
Per più comodità, e gocce per l'ochji ponu esse aduprate durante u ghjornu è u prufume pò esse applicatu di notte, prima di dorme.
Quale ùn deve micca aduprà
Maxitrol hè contraindicatu per e persone cun ipersensibilità à i cumpunenti di a formula è ùn deve esse adupratu in donne incinte o in allattamentu senza cunsiglii medichi.
Inoltre, sta medicina hè contraindicata in situazioni di cheratite herpes simplex, infezioni da u virus vaccinia, varicella è altre infezioni virali di a córnea è di a cungiuntiva. Ùn deve ancu esse adupratu in malatie causate da funghi, parassiti o micobatterie.
Possibili effetti collaterali
Ancu se rari, alcuni di l'effetti secondari chì ponu accade durante u trattamentu cù maxitrol sò l'infiammazione di a cornea, una pressione intraoculare aumentata, prurito in l'ochji è disconfort oculare è irritazione.