MCT Oil 101: Una rivista di trigliceridi à catena media
Cuntenutu
- Cosa hè MCT?
- I trigliceridi à catena media sò metabolizati diversamente
- Fonti di trigliceridi à catena media
- Fonti alimentari
- Oliu MCT
- Chì duvete sceglie?
- L'oliu MCT puderia aiutà a perdita di pesu
- A capacità di i MCT per arricchisce a prestazione di l'eserciziu hè debule
- Altri benefici potenziali per a salute di l'oliu MCT
- U colesterolu
- Diabete
- Funzione cerebrale
- Altre cundizione mediche
- Dose, sicurezza, è effetti collaterali
- Diabete di Type 1 è MCT
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
L'interessu per i trigliceridi à catena media (MCT) hè cresciutu rapidamente in l'ultimi anni.
Questu hè in parte per via di i benefici largamente divulgati di l'oliu di coccu, chì ne hè una ricca fonte.
Parechji difensori si vantanu chì i MCT ponu aiutà a perdita di pesu.
Inoltre, l'oliu MCT hè diventatu un supplementu pupulare trà atleti è culturisti.
Questu articulu spiega tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i MCT.
Cosa hè MCT?
I trigliceridi à catena media (MCT) sò i grassi chì si trovanu in l'alimenti cum'è l'oliu di coccu. Sò metabolizati in modu diversu cà i trigliceridi à catena longa (LCT) truvati in a maiò parte di l'altri alimenti.
L'oliu MCT hè un supplementu chì cuntene assai di sti grassi è hè dichjaratu chì hà assai benefici per a salute.
U trigliceridu hè solu u termine tecnicu per u grassu. I trigliceridi anu dui scopi principali. Sò brusgiate per energia o cunservate cum'è grassu corporeu.
I trigliceridi sò chjamati dopu a so struttura chimica, specificamente a lunghezza di e so catene di acidi grassi. Tutti i trigliceridi sò custituiti da una molecula di glicerina è trè acidi grassi.
A maggurità di grassu in a vostra dieta hè cumposta da acidi grassi à catena longa, chì cuntenenu 13-21 carboni. L'acidi grassi à catena corta anu menu di 6 atomi di carbonu.
In cuntrastu, l'acidi grassi à catena media in i MCT anu 6-12 atomi di carbonu.
Eccu i principali acidi grassi à catena media:
- C6: àcitu caproicu o àcitu esanoicu
- C8: àcitu caprilicu o àcitu ottanuicu
- C10: àcitu capricu o àcitu decanoicu
- C12: àcitu lauricu o àcitu dodecanoicu
Alcuni esperti dicenu chì C6, C8 è C10, chì sò chjamati "acidi grassi capra", riflettenu a definizione di MCT più precisamente cà C12 (acidu lauricu) (1).
Parechji di l'effetti nantu à a salute descritti sottu ùn si applicanu micca à l'acidu lauricu.
RiassuntuI trigliceridi à catena media (MCT) cuntenenu acidi grassi chì anu una lunghezza di catena di 6-12 atomi di carbonu. Includenu l'acidu caproicu (C6), l'acidu caprilicu (C8), l'acidu capricu (C10) è l'acidu lauricu (C12).
I trigliceridi à catena media sò metabolizati diversamente
Vista a lunghezza di a catena più corta di i MCT, sò scumpartuti rapidamente è assorbiti in u corpu.
A differenza di l'acidi grassi à catena più lunga, i MCT vanu direttamente à u fegatu, induve ponu esse aduprati cum'è fonte d'energia immediata o trasformati in cetoni. I chetoni sò sostanze prodotte quandu u fegatu rompe una grande quantità di grassu.
In cuntrastu cù l'acidi grassi regulari, i cetoni ponu attraversà da u sangue à u cervellu. Questu furnisce una fonte d'energia alternativa per u cervellu, chì di solitu usa u glucosiu per carburante (2).
Per piacè nutate: I cetoni sò fatti solu quandu u corpu hà una mancanza di carboidrati, per esempiu, sè site nantu à a dieta ceto. U cervellu preferisce sempre aduprà u glucosiu cum'è carburante invece di chetoni.
Perchè e calorie contenute in MCT sò più efficacemente trasformate in energia è aduprate da u corpu, sò menu propensi à esse conservati cum'è grassu. Dittu chistu, più studii sò necessarii per determinà a so capacità per aiutà a perdita di pesu ().
Siccomu u MCT hè digeritu più veloce di u LCT, diventa prima usatu cum'è energia. Se ci hè un eccessu di MCT, anch'elli anch'elli seranu eventualmente almacenati cum'è grassu.
RiassuntuA causa di a so lunghezza di catena più corta, i trigliceridi à catena media sò più rapidamente ripartiti è assorbiti in u corpu. Questu li face una fonte d'energia rapida è menu prubabile di esse almacenati cum'è grassu.
Fonti di trigliceridi à catena media
Ci hè dui modi principali per aumentà a vostra assunzione di MCT - attraversu fonti alimentari interi o supplementi cum'è oliu MCT.
Fonti alimentari
L'alimenti seguenti sò e fonti più ricche di trigliceridi à catena media, cumpresu l'acidu lauricu, è elencati cù a so composizione percentuale di MCT (,,,):
- oliu di coccu: 55%
- oliu di palma: 54%
- latte interu: 9%
- butiru: 8%
Ancu se e fonti sopra sò ricche di MCT, a so composizione di elle varia. Per esempiu, l'oliu di coccu cuntene tutti i quattru tippi di MCT, più una piccula quantità di LCT.
Tuttavia, i so MCT consistenu in quantità più grandi di acidu lauricu (C12) è quantità più chjuche di l'acidi grassi capra (C6, C8 è C10). In fattu, l'oliu di coccu hè circa 42% d'acidu lauricu, chì face una di e migliori fonti naturali di questu acidu grassu ().
Rispuntendu à l'oliu di coccu, e fonti lattiere tendenu à avè una percentuale più alta di acidi grassi capra è una percentuale più bassa di acidu lauricu.
In u latte, l'acidi grassi capra custituiscenu u 4-12% di tutti l'acidi grassi, è l'acidu lauricu (C12) face u 2-5% ().
Oliu MCT
L'oliu MCT hè una fonte altamente cuncentrata di trigliceridi à catena media.
Hè artificiale per via di un prucessu chjamatu frazzamentu. Ciò implica l'estrazione è l'isolamentu di i MCT da l'oliu di noce di coccu o di palma.
L'olii MCT cuntenenu generalmente 100% acidu caprilicu (C8), 100% acidu capricu (C10), o una cumbinazione di i dui.
L'acidu caproicu (C6) ùn hè micca nurmalmente inclusu per u so gustu è l'olfattu spiacevuli. Intantu, l'acidu lauricu (C12) hè spessu mancante o presente in poche quantità ().
Datu chì l'acidu lauricu hè u cumpunente principale in l'oliu di coccu, attenti à i pruduttori chì vendenu olii MCT cum'è "oliu di coccu liquidu", chì hè ingannevule.
Parechje persone discutenu se l'acidu lauricu riduce o migliora a qualità di l'olii MCT.
Parechji difensori vendenu l'oliu MCT cum'è megliu cà l'oliu di coccu perchè l'acidu caprilicu (C8) è l'acidu capriciu (C10) sò pensati per esse più rapidamente assorbiti è trattati per l'energia, paragunatu à l'acidu lauricu (C12) (,)
RiassuntuE fonti alimentari di MCT includenu oliu di coccu, oliu di palma, è prudutti di latti. Eppuru, e so cumpusizioni MCT varienu. Inoltre, l'oliu MCT vanta grandi concentrazioni di certi MCT. Spessu cuntene C8, C10, o un mischju di i dui.
Chì duvete sceglie?
A migliore fonte per voi dipende da i vostri obiettivi è da l'assunzione desiderata di trigliceridi à catena media.
Ùn hè micca chjaru chì dosa hè necessaria per ottene benefici potenziali. In studii, e dosi vanu da 5-70 grammi (0.17-2.5 ounces) di MCT ogni ghjornu.
Sè avete u scopu di ottene una bona salute generale, aduprà oliu di coccu o oliu di palma in cucina hè probabilmente abbastanza.
Tuttavia, per dosi più alte, pudete vulete cunsiderà oliu MCT.
Una di e cose belle di l'oliu MCT hè chì ùn hà guasgi micca gustu nè odore. Pò esse cunsumatu direttamente da u vasu o mischiatu in cibu o in bevande.
RiassuntuL'olii di noce di coccu è di palma sò ricche fonti di trigliceridi à catena media, ma i supplementi d'oliu MCT cuntenenu quantità assai più grandi.
L'oliu MCT puderia aiutà a perdita di pesu
Benchè a ricerca abbia ottenutu risultati misti, ci sò parechje manere in cui i MCT ponu aiutà a perdita di pesu, cumpresu:
- Densità energetica più bassa. I MCT furniscenu intornu à 10% in menu calorie ch'è i LCT, o 8.4 calorie per gramma per i MCT versus 9.2 calorie per gramma per i LCT (). Tuttavia, nutate chì a maiò parte di l'olii di cucina cuntenenu sia MCT sia LCT, chì ponu annullà ogni differenza di calorie.
- Aumenta a pienezza. Un studiu hà trovu chì, paragunatu à i LCT, i MCT anu purtatu à maggiori aumenti di peptide YY è leptina, dui ormoni chì aiutanu à riduce l'appetitu è aumentanu i sentimenti di pienezza ().
- Conservazione di grassu. Datu chì i MCT sò assorbiti è digeriti più rapidamente di i LCT, sò aduprati prima cum'è energia piuttostu cà immagazzinati cum'è grassu corporeu. Tuttavia, i MCT ponu ancu esse conservati cum'è grassu corporeu se cunsumanu quantità eccessive ().
- Brucia calorie. Parechji studii anziani nantu à l'animali è l'omu mostranu chì i MCT (principalmente C8 è C10) ponu aumentà a capacità di u corpu di brusgià grassu è calorie (,,).
- Maggiore perdita di grassu. Un studiu hà trovu chì una dieta ricca in MCT hà causatu una brucia di grassu più grande è una perdita di grassu cà una dieta più alta in LCT. Tuttavia, questi effetti ponu sparisce dopu 2-3 settimane una volta chì u corpu s'hè adattatu ().
Tuttavia, tenite à mente chì assai di sti studii anu piccule dimensioni di campioni è ùn tenenu micca in considerazione altri fattori, cumpresa l'attività fisica è u cunsumu totale di calorie.
Inoltre, mentre alcuni studii anu truvatu chì i MCT puderanu aiutà a perdita di pesu, altri studii ùn anu truvatu effetti ().
Secondu una rivista più vechja di 21 studii, 7 anu valutatu a pienezza, 8 anu misuratu a perdita di pesu, è 6 anu valutatu a combustione di calorie.
Solu 1 studiu hà trovu aumenti di pienezza, 6 anu osservatu riduzioni di pesu, è 4 anu nutatu una ardente caluria ().
In un'altra rivista di 12 studii animali, 7 hà segnalatu una diminuzione di l'aumento di pesu è 5 ùn anu truvatu nisuna differenza. In termini di assunzione di alimenti, 4 hà rilevatu una diminuzione, 1 hà rilevatu una crescita, è 7 ùn anu truvatu nisuna differenza ().
Inoltre, a quantità di perdita di pesu causata da MCT era assai modesta.
Una rivista di 13 studii umani hà truvatu chì, in media, a quantità di pesu persu in una dieta alta in MCT era solu 1,1 libbre (0,5 kg) in 3 settimane o più, paragunatu cù una dieta alta in LCT ().
Un altru studiu più anticu di 12 settimane hà trovu chì una dieta ricca in trigliceridi à catena media hà risultatu 2 sterline (0.9 kg) di perdita di pesu addizionale, paragunatu cù una dieta ricca in LCT ().
Studi più recenti, di alta qualità, sò necessarii per determinà quantu MCT sò efficaci per a perdita di pesu, è ancu ciò chì quantità deve esse presa per raccogliere benefici.
RiassuntuI MCT ponu aiutà a perdita di pesu riducendu l'assunzione di calorie è l'immagazzinamentu di grassu è aumentendu a pienezza, a combustione di calorie è i livelli di cetone in diete low-carb. Eppuru, l'effetti di perdita di pesu di una dieta alta MCT sò generalmente abbastanza modesti.
A capacità di i MCT per arricchisce a prestazione di l'eserciziu hè debule
Si pensa chì i MCT aumentanu i livelli di energia durante l'eserciziu di alta intensità è servinu da fonte d'energia alternativa, risparmendu i magazini di glicogeni.
Parechji studii umani è animali anziani suggerenu chì questu puderà rinfurzà a resistenza è offre benefici per l'atleti in diete low-carb.
Un studiu annantu à l'animali hà trovu chì i topi chì anu alimentatu una dieta ricca in trigliceridi à catena media anu fattu assai megliu in i testi di natazione chè i topi chì anu alimentatu una dieta ricca in LCT ().
Inoltre, cunsumà cibu chì cuntene MCT invece di LCT per 2 settimane hà permessu à l'atleti recreativi di suppurtà attacchi più lunghi di eserciziu di alta intensità ().
Ancu se l'evidenza pare positiva, studii più recenti è di alta qualità sò necessarii per cunfirmà stu benefiziu, è u ligame generale hè debule ().
RiassuntuU ligame trà MCT è una migliore esercitazione hè debule. Più studii sò necessarii per cunfirmà queste rivendicazioni.
Altri benefici potenziali per a salute di l'oliu MCT
L'usu di trigliceridi à catena media è oliu MCT hè statu assuciatu cù parechji altri benefici per a salute.
U colesterolu
I MCT sò stati ligati à livelli più bassi di colesterolu in studii animali è umani.
Per esempiu, un studiu animale hà trovu chì l'amministrazione di MCT à i topi hà aiutatu à riduce i livelli di colesterolu aumentendu l'escrezione di l'acidi biliari ().
Similmente, un studiu più vechju in surci hà ligatu l'ingesta d'oliu di coccu vergine à livelli di colesterolu migliorati è livelli antiossidanti più alti ().
Un altru studiu più vechju in 40 donne hà trovu chì u cunsumu d'oliu di coccu cun una dieta bassa in calorie riduce u colesterolu LDL (cattivu) è aumenta u colesterolu HDL (bonu), paragunatu cù e donne chì cunsumanu oliu di soia ().
I miglioramenti in i livelli di colesterolu è antioxidanti ponu purtà à un risicu riduttu di malatie cardiache à longu andà.
Tuttavia, hè impurtante nutà chì alcuni studii anziani riportanu chì i supplementi MCT ùn avianu nè effetti - nè ancu effetti negativi - nantu à u colesterolu (,).
Un studiu in 14 omi sani hà segnalatu chì i supplementi MCT anu influenzatu negativamente i livelli di colesterolu, aumentendu u colesterolu totale è u colesterolu LDL (cattivu), chì sò fattori di risicu di malatie cardiache ().
Inoltre, parechje fonti cumuni di MCT, cumpresu l'oliu di coccu, sò cunsiderate grassi saturati ().
Ancu se i studii mostranu chì un assunzione di grassu saturatu più altu ùn hè micca assuciatu cù un risicu aumentatu di malatie cardiache, pò esse ligatu à parechji fattori di risicu di malatie cardiache, cumprendu livelli più alti di colesterolu LDL (cattivu) è apolipoproteina B (,,).
Dunque, più ricerche sò necessarie per capisce a relazione cumplessa trà MCT è livelli di colesterolu, è ancu l'effetti potenziali nantu à a salute di u core.
RiassuntuDieta ricca in alimenti ricchi in MCT cum'è l'oliu di coccu pò sustene livelli di colesterolu sani. Tuttavia, l'evidenza hè mista.
Diabete
I MCT ponu ancu aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue. In un studiu, e diete ricche in MCT aumentanu a sensibilità à l'insulina in adulti cù diabete di tip 2 ().
Un altru studiu in 40 individui cun eccessu di pesu è diabete di tippu 2 hà trovu chì u supplementu cù MCT hà miglioratu i fattori di risicu di a diabete. Hà riduttu u pesu di u corpu, a circonferenza di a cintura, è a resistenza à l'insulina ().
In più, un studiu animale hà trovu chì l'amministrazione di l'oliu MCT à i topi alimentati cù una dieta ricca di grassu hà aiutatu à prutege contra a resistenza à l'insulina è l'infiammazione ().
Tuttavia, l'evidenza chì sustene l'usu di trigliceridi à catena media per aiutà à gestisce a diabete hè limitata è obsoleta. A ricerca più recente hè necessaria per determinà i so effetti pieni.
RiassuntuI MCT ponu aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue riducendu a resistenza à l'insulina. Tuttavia, più ricerca hè necessaria per cunfirmà stu benefiziu.
Funzione cerebrale
I MCT producenu chetoni, chì agiscenu cum'è una fonte d'energia alternativa per u cervellu è ponu cusì migliorà a funzione cerebrale in e persone chì seguitanu diete chetogeniche (definite cum'è assunzione di carboidrati menu di 50 g / ghjornu).
Ricertamenti, ci hè statu più interessu in l'usu di MCT per aiutà à trattà o prevene disordini cerebrali cum'è a malattia d'Alzheimer è a demenza ().
Un studiu maiò hà trovu chì i MCT anu migliuratu l'apprendimentu, a memoria è u processu di u cervellu in e persone cun malatia Alzheimer da lieve à moderata. Tuttavia, questu effettu hè statu osservatu solu in e persone chì ùn avianu micca a variante genetica APOE4 ().
In generale, l'evidenza hè limitata à studii brevi cù piccule dimensioni di campioni, cusì hè necessaria più ricerca.
RiassuntuI MCT ponu migliurà a funzione cerebrale in e persone cun a malattia d'Alzheimer chì anu un truccu geneticu particulare. Più ricerca hè necessaria.
Altre cundizione mediche
Perchè i MCT sò una fonte d'energia facilmente assorbita è digerita, sò state aduprate dapoi anni per trattà a malnutrizione è i disordini chì impediscenu l'assorbimentu di nutrienti.
Cundizioni chì beneficianu di supplementi di trigliceridi à catena media includenu:
- diarrea
- steatorrea (indigestione grassa)
- malatie di fegatu
I pazienti sottoposti à chirurgia intestinale o stomacu ponu ancu prufittà.
L'evidenza sustene ancu l'usu di MCT in diete chetogeniche chì trattanu l'epilepsia ().
L'usu di MCT permette à i zitelli chì anu crisi di manghjà porzioni più grande è di tollerà più calorie è carboidrati cà e classiche diete chetogeniche permettenu ().
RiassuntuI MCT aiutanu à trattà una serie di condizioni, cum'è malnutrizione, disordini di malabsorzione, è epilessia.
Dose, sicurezza, è effetti collaterali
Benchì oghji l'oliu MCT ùn abbia micca un livellu di cunsumazione superiore tollerabile definitu (UL), hè stata suggerita una dosi massima cutidiana di 4-7 cucchiai (60-100 mL) (38).
Mentre ùn hè ancu chjaru chì dosa hè necessaria per uttene benefici potenziali per a salute, a maiò parte di i studii realizati anu adupratu trà 1-5 cucchiai (15-74 mL) ogni ghjornu.
Ùn ci hè attualmente nisuna interazione avversa segnalata cù medicazione o altri effetti collaterali gravi.
Tuttavia, alcuni effetti secondari minori sò stati ripurtati, cumprese nausea, vomitu, diarrea, è un stomacu sconvoltu.
Quessi ponu esse evitati partendu da dosi chjuche, cume 1 cucchiaina (5 mL) è aumentendu lentamente l'ingestione. Una volta tollerata, l'oliu MCT pò esse presu da a cucchiaia.
Se pensate à aghjunghje oliu MCT à a vostra rutina ghjurnata, parlate prima cun un prufessore sanitariu. Hè ancu impurtante uttene rigulari test di lab di lipidi in sangue per aiutà à monitorà i vostri livelli di colesterolu.
Diabete di Type 1 è MCT
Alcune fonti scoraggianu e persone cun diabete di tip 1 da piglià trigliceridi à catena media per via di a produzzione accumpagnante di cetoni.
Si pensa chì alti livelli di cetoni in u sangue ponu aumentà u risicu di cetoacidosi, una situazione assai grave chì pò accade in e persone cun diabete di tip 1.
Tuttavia, a ketosi nutrizionale chì una dieta bassa in carboidrati causa hè completamente diversa da a cetoacidosi diabetica, una cundizione assai grave chì causa a mancanza di insulina.
In e persone cun diabete ben gestitu è livelli di zuccheru in sangue sani, i livelli di cetone restanu in un intervallu sicuru ancu durante a cetosi.
Ci sò studii recenti limitati dispunibuli chì esploranu l'usu di MCT in quelli cun diabete di tip 1. Tuttavia, alcuni studii anziani chì sò stati fatti ùn anu osservatu effetti dannosi ().
RiassuntuL'oliu MCT hè sicuru per a maiò parte di a ghjente, ma ùn ci sò micca linee guida di dosaggio chjaru. Cuminciate cù dosi chjuche è aumentate gradualmente a vostra assunzione.
U fondu
I trigliceridi à catena media anu assai benefici potenziali per a salute.
Mentre ùn sò micca un bigliettu per a perdita di pesu drammatica, ponu furnisce un modest benefiziu. U listessu pò esse dichjaratu per u so rolu in l'eserciziu di resistenza.
Per queste ragioni, aghjunghje oliu MCT à a vostra dieta pò valere a pena di pruvà.
Tuttavia, ricordate chì e fonti alimentari cum'è l'oliu di coccu è i latticini alimentati da erba furniscenu benefici supplementari chì i supplementi ùn offrenu micca.
Se pensate à pruvà oliu MCT, parlate prima cun un prufessiunale sanitariu. Vi ponu aiutà à determinà s’elli sò adatti per voi.