Pianta di u zitellu: 7 significati principali è chì fà
Cuntenutu
Identificà a causa di u chiancimentu di u zitellu hè impurtante per chì l'azzioni ponu esse fatte per aiutà u zitellu à smette di pienghje, dunque hè impurtante osservà se u zitellu face qualchì muvimentu mentre pianghje, cume mette una manu nantu à a bocca o succhjendu u ditu, per esempiu, cumu pò esse un segnu di fame.
Hè cumunu per i zitelli chiancià senza ragione apparente per i so genitori, in particulare in a tarda dopu meziornu o a sera, è in a maiò parte di i casi ciò accade per liberà a tensione accumulata durante u ghjornu, allora se tutti i bisogni di u zitellu sò soddisfatti, cum'è una pulita diaper è anu digià manghjatu per esempiu, i genitori devenu esse pazienti è lascià u zitellu pienghje.
Cumu sapè ciò chì significa pienghje di zitellu
Per identificà ciò chì significa u chiancinu di u zitellu, hè impurtante d'esse cusciente di qualchi segnu chì u zitellu pò dà in più di pienghje, cum'è:
- A fame o a sete, in quale u criaturu di solitu pienghje cù a manu in bocca o apre è chjude a manu in permanenza;
- Fretu o calore, è u zitellu pò diventà assai sudatu o esse rimarcatu l'apparizione di eruzioni cutanee, in casu di calore, o avè dita è dita freddi, in casu chì u zitellu si senta fretu;
- Ache, in chì u zitellu di solitu prova à mette a manu in u locu di u dulore mentre pienghje;
- Pannottu bruttu, in quale, in più di pienghje, a pelle pò diventà rossa;
- Colic, in questu casu u pienghje di u zitellu hè più acutu è prolungatu è si pò percepisce l'addome più distesu;
- Nascita di denti, in quale u criaturu mette a manu o l'uggetti in bocca in permanenza, in più di a perdita di l'appetitu è di e gomme gonfie;
- Dormi, in u quale u criaturu mette e mani annantu à l'ochji mentre pienghje, in più chì u pienghje sia abbastanza forte.
Hè impurtante chì a causa di u chiancinu di u criaturu sia identificata, postu chì hè pussibule chì si ponu piglià misure per aiutà à riduce u chiancimentu, cum'è l'offerta di un teether, in casu chì u chiancimentu sia per via di a nascita di denti, cambià u pannolinu o avvolge u zitellu quandu pienghje hè per via di u fretu, per esempiu.
Cumu fà chì u criaturu smette di pienghje
U megliu modu per impedisce à u zitellu di pienghje hè d'identificà a causa di u pienghje di u zitellu è di risolve stu prublema cuntrollendu se u pannolinu hè pulitu, s'ellu hè ora chì u zitellu allechji è se u zitellu hè vistutu in modu adattu per a stagione. , per esempiu.
Tuttavia, se i genitori o i caregivers ùn sò micca capaci di identificà a causa di u piantu di u zitellu, ponu tene u zitellu in grembu, cantà una ninna nanna o mette u zitellu in u passeggiu è scuzzulà u zitellu per uni pochi di minuti, cum'è stu tipu di u muvimentu aiuta u zitellu à calmassi. Inoltre, pudete:
- Accende una canzona tranquilla, cum'è a musica classica per i zitelli.
- Avvolge u zitellu in una manta o fogliu per ch'ellu ùn possi move e gambe è e bracce perchè aiuta u zitellu à calmassi. Sta tecnica deve esse fatta cun grande cura per evità di intrappulà a circulazione di sangue di u zitellu.
- Accende a radio o a TV fora di a stazione o accendite l'aspirapolvere, u ventilatore di scaricu, o a lavatrice perchè stu tippu di rumore continuu calma i zitelli.
Tuttavia, se u zitellu ùn ferma sempre di pienghje hè impurtante di purtallu à u pediatra perchè pò esse malatu è bisognu di trattamentu. Scuprite altri modi per fà chì u vostru criaturu smette di pienghje.