MDMA hè Un Passu Più Vicinu à Esse Utilizatu per Trattà PTSD
Cuntenutu
Sè avete mai intesu parlà di l'estasi di droga di festa, pudete associà cù rave, cuncerti Phish, o club di ballu chì ghjucanu bangers finu à l'alba. Ma a FDA hà avà cuncessu u compostu psicoattivu in estasi, MDMA, statutu di "terapia avanzata". Hè avà in a tappa finale di esse pruvatu cum'è trattamentu per u disordine di stress post-traumaticu (PTSD), cum'è dichjaratu in un comunicatu di stampa da l'Associazione Multidisciplinaria per Studi Psichedelici (MAPS), una urganizazione senza prufittu.
Non solu quella classificazione particulare significa chì MDMA hà trattatu in modu efficace i pazienti in prucessi precedenti, ma ancu chì hè cusì efficace chì e so fasi finali di teste sò accelerate. Piuttostu seriu per una droga di festa, nò?
"Accurdendu [MDMA] a designazione di terapia avanzata, a FDA hà accettatu chì stu trattamentu possa avè un vantaghju significativu è una conformità più grande nantu à i medicazione dispunibili per PTSD", dice Amy Emerson, u direttore esecutivu è direttore di ricerca clinica in MAPS. "Avemu da avè una riunione cù a FDA à a fine di questu annu-2017-per capisce più chjaramente cumu travagliaremu strettamente per assicurà chì u prugettu procede è induve si pò guadagnà eventuali efficienze in u calendariu".
U PTSD hè un prublema seriu. "Circa u 7 per centu di a pupulazione di i Stati Uniti - è da l'11 à u 17 per centu di i veterani militari di i Stati Uniti - averà PTSD in a so vita", dice Emerson. È a ricerca passata nantu à l'usu di a psicoterapia assistita da MDMA in i pazienti cun PTSD hè stata sbalorditiva: Fighjendu 107 persone cun PTSD cronica (in media di 17,8 anni di soffrenza per individuu), u 61 per centu ùn hè più qualificatu per avè PTSD dopu trè sessioni di MDMA. -psicoterapia assistita dui mesi dopu u trattamentu. À u seguitu di 12 mesi, u 68 per centu ùn avia più PTSD, secondu MAPS. Ma postu chì a dimensione di a mostra era cusì chjuca - è in solu sei studii, dice chì a prova Emerson-Phase 3 cù a FDA hè necessariu per pruvà l'efficacità di MDMA in una scala più grande.
Hè impurtante di nutà chì l'MDMA chì sti pazienti stanu aduprendu in e so sessioni di psicoterapia ùn hè micca uguale à e cose chì utteneriate in una festa. "A MDMA utilizata per i studii hè 99.99% pura è fatta cusì seguita tutti i requisiti regulatori per una droga", dice Emerson. "Hè ancu amministratu sottu supervisione clinica". "Molly", invece, hè vendutu illegalmente è pò cuntene pocu o micca MDMA, cù altre sostanze dannose.
È à u cuntrariu di piglià una droga di strada, a psicoterapia assistita da MDMA hè amministrata in trè sessioni di psicoterapia à una sola dose distanziate da trè à cinque settimane di distanza. Include ancu supportu suciale, cù esercizii di mindfulness è di respirazione. Allora mentre questu ùn hè micca bè di piglià una droga di festa, hè sicuramente una ricerca prometitiva per quelli chì soffrenu di PTSD.