Fosfomicina: cosa hè, à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
Fosfomicina hè un antibioticu chì hè adupratu per trattà infezioni in i tratti urinarii, cume cistite acuta o ricorrente, sindrome doloroso di a vescica, uretrite, batteriuria durante asintomaticu durante a gravidanza è per trattà o prevene infezioni di e vie urinarie chì si presentanu dopu a chirurgia o interventi medici.
Fosfomicina hè dispunibule in genericu o sottu u nome cummerciale Monuril, chì pò esse acquistatu in farmacie, dopu a presentazione di una ricetta.
Cumu aduprà
U cuntenutu di a busta di fosfomicina deve esse scioltu in un bichjeru d'acqua, è a soluzione deve esse presa à stomacu vacu, immediatamente dopu a preparazione è, preferibilmente, di notte, prima di dorme è dopu urinà. Dopu avè principiatu u trattamentu, i sintomi devenu sparisce in 2 à 3 ghjorni.
A dosa abituale si compone di una sola dosa di 1 inviluppu, chì pò varià secondu a gravità di a malatia è secondu i criteri medichi. Per infezioni causate daPseudomonas, Proteus è Enterobacter, hè cunsigliatu di amministrà 2 buste, amministrate à intervalli di 24 ore, di listessa manera cum'è discrittu prima.
Per prevene infezioni urinarie, prima di intervenzioni chirurgiche o manovre strumentali, si raccomanda chì a prima dose sia amministrata 3 ore prima di a procedura è a seconda dose, 24 ore dopu.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari di fosfomicina ponu include mal di testa, vertigini, infezioni vaginali, nausea, nausea, dolore di stomacu, diarrea o reazioni cutanee chì includenu prurito è rossore. Vede cumu luttà contr'à a diarrea causata da questu antibioticu.
Quale ùn deve micca aduprà
A fosfomicina hè contraindicata per e persone cun ipersensibilità à a fosfomicina o à qualsiasi cumpunente di a formula.
Inoltre, ùn hè ancu micca cunsigliatu per e persone cun indebulimentu renale severu o chì sò sottumessi à emodialisi, è ùn devenu micca esse adupratu da i zitelli è e donne chì sò incinte o chì allattanu.
Fighjate dinò u seguitu video è amparate ciò chì manghjate per aiutà à trattà l'infezioni di e vie urinarie è prevene e recidive: