Incuntrà à Dani Rylan, Fundatore di u NWHL
Cuntenutu
Dani Rylan hè 5'3 ", o 5'5" in pattini da ghiaccio. Tuttavia, ùn hà micca lace up per doppiu assi o costumi sequined; A carriera di pattinaggiu di Rylan era sempre nantu à u hockey è in a squadra di i masci, micca menu. "Crescendu, era tuttu ciò chì sapia", dice ella. "E questu hà fattu divertente".
Quelli masci ùn permettenu micca solu à una bella ragazza bionda di rimesculà daretu à elli. Dopu à anni di ghjocu cù u Lightning Junior di Tampa Bay in a scola elementaria, era abbastanza seria nantu à u so sport chì i so genitori li anu permessu di iscriversi à un internatu à più di mila chilometri da a so casa in Florida. A St.Mark's School hè rinumata in New England per u so prugramma di hockey su ghiacciu, chì hà pruduttu parechji ghjucatori prufessiunali, è Rylan hè statu chjamatu capitanu di a squadra di e femine. Hà ghjucatu di novu cù i picciotti per a squadra di u club di l'Università Metropolitana di u Statu in Colorado. (L'hockey ùn hè micca l'unicu sport maschile amichevule per e donne; scopre perchè e squadre di u liceu abbraccianu l'atleti femminili.)
"Dopu à pruvà, l'addestratori sò ghjunti à mè è m'anu dettu:" Site sicuru chì vulete ghjucà cuntattu hockey? "" Rylan, avà 28 anni, si ricorda. "Aghju dettu, Eppo, sò chì ùn sò micca pruvatu à ballet. Sapia ciò chì mi stava mettendu ".
Ella hà curaggiatu u colpu dopu u colpu di i so cumpagni di squadra più grandi è più forti- "dopu ogni partita, mi sentia cum'è se fussi stata colpita da un camionu chjucu", dice-ma a so dimensione ùn era micca l'unica differenza dolorosa trà elli. I picciotti anu da sognu di ghjucà in a NHL, o ancu di trasferimentu à ghjucà per una scola D-1. Rylan, benintesa, ùn pudia micca.
"Se avete fattu un sport tutta a vostra vita, diventa parte di a vostra identità", spiega ella, "dunque quandu avete da appendelu, hè un mumentu tristu".
Ella dice chì l'atleti femine culminanu à l'età di 27 anni, o una mità di decenniu dopu à l'università. Allora dopu chì Rylan si graduò, ùn era micca pronta à ritirà i so pattini. Si trasferì in New York, induve hà apertu a so propria caffetteria (Rise and Grind in East Harlem) è hà continuatu à ghjucà di divertimentu per duie squadre di club maschili. "Hè perfettu per mè, ma per i ghjucatori chì sò sempre in competizione à livellu naziunale, u so scopu più grande hè di ghjucà à l'Olimpiadi ogni quattru anni", dice. Ùn ci era micca una opzione prufessiunale, nisuna lega americana, è sicuramente nisuna opportunità per e ghjucatrici femminili di esse pagati. Rylan si lamentava di tutte quelle opportunità mancate, di tutti quelli atleti chì ùn avianu micca scopu di scopu.
U pensamentu hè stata cun ella in tutta a vita post-graduata, cum'è ella hà pigliatu Rise and Grind da a terra. È hè stata durante l'Olimpiadi di u 2014, quandu e squadre femminili di hockey su ghiacciu di i Stati Uniti è di u Canada l'anu battuta in prulungazione durante a finale, chì Rylan hè statu ispiratu à creà una lega naziunale tuttu da sola. "Fighjendu quellu calibre di hockey è rendendusi contu chì ùn ci era micca un'occasione cusì per i mo amichi, mi paria un intruduce", dice ella. "Ùn pudia micca crede chì ùn esista micca dighjà." (Incuntrà più Donne chì Cambianu u Visu di u Potere di e Ragazze.)
Mentre era in ricerca di sta nova impresa, e sporte di e donne godianu di un livellu di popolarità senza precedenti, cù a squadra di calcio femminile di i Stati Uniti chì vincenu a Cuppa di u Mondu è Serena Williams in mezu à una stagione fenomenale. Tutta l'attenzione hà aiutatu solu a so causa, spiega Rylan.
Allora cumu esattamente una persona principia à creà una lega sportiva naziunale? Ripigliendu u telefunu. Assai. "A ghjente dice sempre chì u mondu di u hockey hè cusì chjucu, è hè cusì chì sta cosa hà fattu una neve cusì rapida", dice. "Aghju toccu à a mo famiglia di hockey, è tuttu u mondu era daretu. Dicenu tutti" Dani, duvete fà questu! "" A so carriera di hockey di vinti anni li avia permessu una reta di cuntatti, da ghjucadori à lochi, mentre u caffè shop avia amparatu a so cumpetenze imprenditoriali seria. In menu di un annu, a lega piglia forma.
Rylan hà truvatu ghjucatori, hà tenutu campi di furmazione, hà cercatu cità, hà creatu squadre è posti previsti. "Qualchissia chì faci una pianificazione per campà, u mo cappellu hè per elli", ride. Per locu, hà sceltu di fucalizza nantu à u nordeste. "Trenta trè per centu di tutte e registrazioni di hockey hè in u nordeste", spiega. "Per tene e nostre spese calate, avemu sceltu i quattru mercati i più fattibili di u nordeste". E cità finali, è e so squadre, sò i Buffalo Beauts, New York Riveters, Connecticut Whale è Boston Pride.
Truvà soldi era, benintesa, un pocu più cumplicatu. "I patrocinatori volenu numeri tangibili: ciò chì hè a nostra demo, quanti fanatichi vanu à i ghjochi, eccetera", dice Rylan. "Se ùn avete micca ghjucatu una stagione, ùn avete micca quelli numeri. Per furtuna, avemu avutu investitori da u principiu chì sò stati assai sustegnu di sta liga, è di u sportu di e donne. Hè un affari senza sfruttamentu!"
I soldi era un aspettu cruciale di a National Women's Hockey League, perchè à u cuntrariu di l'altri tentativi di creà lighe prufessiunali, Rylan hà pensatu à ottene i so ghjucatori. pagatu. Ci hà da piglià un pocu di tempu prima chì questi ghjucatori ponu guadagnà un salariu di vita da u so sport - per ùn dì micca di tirà cuntratti à ottu cifre cum'è i Lebrons di u mondu - ma esattamente ciò chì ponu fà queste donne? "In realtà, questu hè un bellu mumentu per dumandà sta dumanda perchè u primu salariu hè andatu oghje", dice Rylan cù fiertà. "U salariu mediu hè di 15 000 $". (Tuttu u mondu deve principià da qualchì parte; eccu Cumu e Atleti Femminili Piu Pagate Fanu i Soldi.)
Per questu ammontu, l'atleti di a NWHL anu impegnatu in duie pratiche à a settimana, nove partite in casa, è nove partite fora. Rylan hà assicuratu chì u calendariu di a stagione era u più còmudu pussibule per e donne, chì ponu avè travagli à tempu pienu è famiglie. E pratiche si tenenu dopu l'ore di travagliu, è i ghjochi sò solu a dumenica. "Avemu un gruppu cusì diversu di donne in a liga", dice ella, da maestri à architetti, da donne lucali à donne recrutate da Austria, Russia è Giappone.
U primu ghjocu di a prima stagione di u NWHL si terrà l'11 d'ottobre di u 2015, à 1 ora è mezu di sera, quandu u discu discende trà i Riveters è a Balena à i Chelsea Piers in Stamford, CT. Rylan ùn hà micca avutu una tonna di tempu liberu per apprezzà a so realizazione, o cuntemplà a so lascita cum'è primu cumissariu di a NWHL. In fattu, ella ride di l'idea.
"Sò cusì ingutuppata in tuttu avà, ùn sò micca se ne capiscu ancu", dice ella. "Dopu u successu di quist'annu, [eccu] quandu pigliu un fiatu è dicu:" Guau "."
Intantu, apprezza i "picculi successi". "I genitori venenu à noi, dicendu:" Hè fantastica chì a mo figliola possi sunnià di esse un atleta prufessiunale ", sparte. "Dicenu:" U mo figliolu vole esse Ranger. Avà a mo figliola vole esse Riveter "."