Megan Rapinoe Unisce a Protesta di Colin Kaepernick, Piglia un Ghjinochju Durante a Bannera Stellata
Cuntenutu
I membri di a Squadra di Calcio Femminile di u Team USA sò una di e squadre atletiche più forti quì, sia fisicamente sia mentalmente. È quandu si tratta di e so credenze, i membri ùn sò micca stati timidi per difende ciò chì credenu ... o in questu casu, inghjinuchjatu.
Dopu un veranu di luttà contr'à u difettu salariale di genere è un portiere chì e so parolle smussate l'anu fatta caccià fora di a squadra, i ghjucatori ùn mostranu micca segni di retrocede da u focu dopu a decisione di u Team USA è di u cumpagnu di squadra Seattle Reign FC Megan Rapinoe di piglià un ghjinochju durante l'innu naziunale dumenica.
U midfielder stella hà cunfirmatu dopu à u ghjocu chì e so azzioni eranu per dimustrà a so sulidarità cù u quarterback di San Francisco 49ers, Colin Kaepernick, chì si truvò in una tempesta di cuntruversia dopu avè sceltu deliberatamente di pusà, è poi ghjinochje, durante l'innu naziunale cum'è una prutesta contru à a razza. inghjustizia in America.
"Essa un omosessuali americanu, so ciò chì significa fighjà a bandiera è ùn avè micca prutegge tutte e vostre libertà", disse à i ghjurnalisti American Soccer Now. "Era qualcosa di chjucu chì puderia fà è qualcosa chì pensu à cuntinuà à fà in l'avvene è spergu chì susciteghji qualchì cunversazione significativa intornu."
A cunversazione hà definitivamente cuntinuatu prima di a partita di a squadra contr'à u Washington Spirit u marcuri, quandu a squadra di casa hà deliberatamente ghjucatu l'innu mentre Rapinoe era sempre in u vestiariu, senza ancu dà l'opzione di prutestà.
Kaepernick hà ancu trovu critiche è sustegnu à a so mossa, alcuni dicendu chì a so decisione hè irrispettosa per l'armata, è altri, cumpresu u presidente Obama, dicenu chì u quarterback esercita a so libertà di espressione. Kaepernick hà seguitu u so rifiutu di stà uni pochi ghjorni dopu cù USA Today.
"I media anu dipintu questu mentre sò anti-americanu, anti-omi è donne di l'armata è ùn hè micca cusì u casu. Mi rendu contu chì omi è donne di l'armata esce, sacrificanu a so vita è si mettenu in per via di a mo libertà di spressione è di e mo libertà in questu paese è di a mo libertà di piglià un postu o di piglià un ghjinochju, allora aghju u rispettu maiò per elli ".
U backhawk di Seahawks, Jeremy Lane, si hè ancu unitu à l'atleti d'elite sedendu u salutu à a bandiera prima di u ghjocu di finale di preseason di a squadra cù u cumpagnu di squadra di Kaepernick, Eric Reid.