Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 27 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Aprile 2025
Anonim
Megan Rapinoe Unisce a Protesta di Colin Kaepernick, Piglia un Ghjinochju Durante a Bannera Stellata - Vita Di Vita
Megan Rapinoe Unisce a Protesta di Colin Kaepernick, Piglia un Ghjinochju Durante a Bannera Stellata - Vita Di Vita

Cuntenutu

I membri di a Squadra di Calcio Femminile di u Team USA sò una di e squadre atletiche più forti quì, sia fisicamente sia mentalmente. È quandu si tratta di e so credenze, i membri ùn sò micca stati timidi per difende ciò chì credenu ... o in questu casu, inghjinuchjatu.

Dopu un veranu di luttà contr'à u difettu salariale di genere è un portiere chì e so parolle smussate l'anu fatta caccià fora di a squadra, i ghjucatori ùn mostranu micca segni di retrocede da u focu dopu a decisione di u Team USA è di u cumpagnu di squadra Seattle Reign FC Megan Rapinoe di piglià un ghjinochju durante l'innu naziunale dumenica.

U midfielder stella hà cunfirmatu dopu à u ghjocu chì e so azzioni eranu per dimustrà a so sulidarità cù u quarterback di San Francisco 49ers, Colin Kaepernick, chì si truvò in una tempesta di cuntruversia dopu avè sceltu deliberatamente di pusà, è poi ghjinochje, durante l'innu naziunale cum'è una prutesta contru à a razza. inghjustizia in America.


"Essa un omosessuali americanu, so ciò chì significa fighjà a bandiera è ùn avè micca prutegge tutte e vostre libertà", disse à i ghjurnalisti American Soccer Now. "Era qualcosa di chjucu chì puderia fà è qualcosa chì pensu à cuntinuà à fà in l'avvene è spergu chì susciteghji qualchì cunversazione significativa intornu."

A cunversazione hà definitivamente cuntinuatu prima di a partita di a squadra contr'à u Washington Spirit u marcuri, quandu a squadra di casa hà deliberatamente ghjucatu l'innu mentre Rapinoe era sempre in u vestiariu, senza ancu dà l'opzione di prutestà.

Kaepernick hà ancu trovu critiche è sustegnu à a so mossa, alcuni dicendu chì a so decisione hè irrispettosa per l'armata, è altri, cumpresu u presidente Obama, dicenu chì u quarterback esercita a so libertà di espressione. Kaepernick hà seguitu u so rifiutu di stà uni pochi ghjorni dopu cù USA Today.

"I media anu dipintu questu mentre sò anti-americanu, anti-omi è donne di l'armata è ùn hè micca cusì u casu. Mi rendu contu chì omi è donne di l'armata esce, sacrificanu a so vita è si mettenu in per via di a mo libertà di spressione è di e mo libertà in questu paese è di a mo libertà di piglià un postu o di piglià un ghjinochju, allora aghju u rispettu maiò per elli ".


U backhawk di Seahawks, Jeremy Lane, si hè ancu unitu à l'atleti d'elite sedendu u salutu à a bandiera prima di u ghjocu di finale di preseason di a squadra cù u cumpagnu di squadra di Kaepernick, Eric Reid.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Vede

Questa Donna hà Passatu Anni Cridendu ch'ella ùn "Paria" micca un Atleta, Poi Ha Sfracicatu un Ironman

Questa Donna hà Passatu Anni Cridendu ch'ella ùn "Paria" micca un Atleta, Poi Ha Sfracicatu un Ironman

Avery Pontell- chaefer (aka IronAve) hè un entrenatore per unale è un Ironman duie volte. e l'avete incuntrata, pen erete ch'ella era invincibile. Ma per anni di a o vita, hà lu...
Vincite Cupcakes di Butter Lane!

Vincite Cupcakes di Butter Lane!

Uttobre di u 2011 UP TAKE REGULLE UFFICIALENE UN ACQUI TU NECE ARIU.Cumu Entrà: A partire da 12:01 a.m. (E T) u U 14 d'ottobre di u 2011, vi itate u itu Web www. hape.com/giveaway è egui...