#MenForChoice Stand Up for Women's Rights à l'abortu
Cuntenutu
L'omi Pro-choice anu pigliatu Twitter sta settimana cù u hashtag #MenForChoice per mette in risaltu u so sustegnu à u dirittu di una donna à un abortu legale sicuru è sicuru. L'hashtag hè una parte di un muvimentu iniziatu da NARAL Pro-Choice America, una urganizazione di difesa di diritti pro-choice in Washington, DC.
U sustegnu di l'omi per i diritti di l'abortu ùn hè micca veramente visibile, è sta campagna hà u scopu di cambià questu. #MenForChoice hà fattu tendenza à livellu naziunale mercuri, cù centinaie d'omi chì spartenu posti convincenti nantu à perchè sò pro-scelta. Fighjate uni pochi quì sottu.
U direttore di cumunicazioni statali di NARAL, James Owens, hè statu maravigliatu da a risposta chì a campagna hà ottenuta finu à avà, ma dice chì spera chì questu incuraghjerà l'omi à mette e so parolle in azzione. "Parechji tippi è assai Americani pensanu chì hè un prublema risoltu," naturalmente e donne duveranu avè u putere di piglià decisioni nantu à u so corpu stessu ", ma quandu hè attaccatu da tanti livelli diversi ... hè impurtante per a ghjente per stà in piedi è hè impurtante per a ghjente di parlà è di traccià una linea in a rena quandu si tratta di u dirittu di una donna di sceglie ", hà dettu in una intervista cù Revelist.
U hashtag hè solu un modu simplice per fà quessa.